Nee echt waanzinnie dat mensen zo oversekst zijn, echt irri xx
Die wenkbrauw trend waarbij de wenkbrauw zo omhoog wordt gekamd met gel vind ik er zo belachelijk uitzien.
Eigenlijk ben ik van mening dat alle trends rondom wenkbrauwen altijd een slecht idee zijn. Bijvoorbeeld de komma’s in de 90’s of die ombre gevallen van een paar jaar terug. Allemaal geen gezicht.
Ik kan dan alleen maar denken “die heeft net een cadeautje van Lolsmurf opengemaakt”.
bollegies!!
Ahhh Samantha uit utreg!
Lekker pikken en jatten
Hahaha mijn zus had dus laatst zo’n wenkbrauw lift gedaan ( edit; brow lamination dus). En mijn zwager zag haar die dag weer voor het eerst en zat even zo naar haar te kijken om vervolgens te zeggen; “ volgens mij heb jij heel onrustig geslapen je wenkbrauwhaar zit wild”. Hij har vanaf toen dus de hele dag de behoefte haar wenkbrauwen weer ‘ goed’ te kammen. Hahaha.
Ik ook. Waar komt dit ineens vandaan? Het klinkt zo belachelijk infantiel. Categorie ‘dinnies’ en ‘gezellie’.
Hoorde het deze week in een podcast en heb die direct uitgezet. Brrrr.
Volgens mij denken ook 80 procent vd mensen die dit wel gebruiken dat ze dit grappig en ‘ironisch’ doen en daarom beter zijn dan mensen die dit ‘serieus’ gebruiken maar komt dan uiteindelijk op hetzelfde neer en zijn ze precies net zo irritant
Hoor het veel in bepaalde (studenten)kringen. Volgens mij is hierover al eerder op het forum een discussie geweest geloof ik, over de hdp, itakru, lawa, bopla’s en pasta bolo’s haha
Nog erger ze noemen het spagbo
Lange wandeling (in Corona tijd) en borrelplank
Hahahahah lawa sorry echt om te janken
Bopla trouwens ook
Moet het dan geen Tida zijn?
Dat ik mijn collega’s eigenlijk wel leuk vind (oke op 1 na dan). Lijkt zo not done om ze na werk te zien. Maar sommige collega’s spreek ik buiten werk en dat vind ik juist wel gezellig.
Haha vooral tijdens de lockdown waren die afkortingen ineens een ding toch. Echt vaak ‘ik ga vanmiddag even een stawa doen en dan vanavond thuis een esma maken want het is nog steeds avklo natuurlijk’ gehoord.
Dat had ik bij mn vorige werk ook. Sommige zijn echt goede vrienden geworden en spreek ik nog vaak. Bij mn werk nu moet ik er niet aan denken en dat vind ik wel jammer eigenlijk. Je bent toch een groot deel van je leven op je werk dus dan is het wel chill om een fijne band met je collegas te hebben.
Ook lekker! Wel met een biba erbij dan.
Jongens zullen we zaterdag even gezellig gesatri?