Ik heb dit opgezocht op google en moest hardop lachen.
Hahahaha dat heeft er niks mee te maken
Hahaha oh sorry dat zag ik echt niet
Yes, borrelplank.
Soms zie ik mensen letterlijk ook nieuwe dingen āuitvindenā (of ergens ineens vandaan toveren) op whatsapp oid, zo zag ik ooit een vriendin datumprikker naar dapri afkorten, terwijl die afkorting niet echt gebruikt werd/mensen hadden er nog niet echt van gehoord (heb dat toen erna ingezonden naar schoudertassie haha). Ook met boschado had ik dit haha
Wat doen ze toch met al die extra tijd die je bespaart door zo te praten!
Boodschappen doen
Haha echt geen idee. Blijkbaar impopulaire mening: ik gebruik het zelf ook wel (tot zekere hoogte, spagbo en dus boschado zeg ik niet bijvoorbeeld), maar het wordt gewoon veel gebruikt om me heen haha. Vind het wel prima chill. Maar gebruik het niet bij mn ouders ofzo.
Ik vind die afkortingen ook grappig. Ik zag laatst ergens: sladiladi. Sla die laptop dicht. Dat is toch fantastisch?
Hahaha ik ken deze als kladiladi (klap die laptop dicht)
Deze post laten me wel echt beseffen dat ik oud ben geworden
Ik vind het fascinerend maar mijn dyslexie houdt mij tegen. Dan wordt het pdf in plaats van hdp
āIk voel mij helemaal pdf.ā
Niks persoonlijks maar ik geloof dat ik weinig dingen nóg minder interessant vind dan āraden hoe iemands baby gaat heten uit alle 5638946262848473772884726273 denkbare voornamen die er zijnā
Het nut is⦠plezier. Het leven veraangenamen.
huh dit ziet er gewoon uit alsof je bezig bent met je wenkbrauwen te lijmen om daarna weg te toveren met concealer
Haha ja en ook zo specifiek gewoon, āik denk Boazā, ooh het is āAronā geworden wel verdraaid!!
waarom denk je iets het kan letterlijk alles zijn
Ik vind al die dubbele baby meisjes namen van tegenwoordig niet mooi en zo gemaakt hip. Vooral al die engelse uitgesproken kindernamen ook, kan even geen voorbeeld bedenken, maar die snap ik ook echt niet.
Er was in een ander topic een lijst met dubbele namen gepost en heb me er erg mee vermaakt omdat het allemaal zo belachelijk was. Weet helaas niet meer waar de link staat.
Same, een paar van mijn beste vrienden zijn (oud-) collegaās. Snap ook nooit zo als mensen dat per se gescheiden willen houden, zit een groot deel van de week met die mensen, is toch alleen maar chill als je het ook privĆ© goed met elkaar kunt vinden ipv alleen zakelijk. Vind team events ook altijd leuk.
@Croky dankjewel voor de afkowobo link, heb me uitstekend vermaakt