Impopulaire meningen #5

Ik vind het persoonlijk wel vreemd om als kaaskop bij zo’n feest in het groen aan te komen. Wat mot ik daar? Ik weet helemaal niks over Ierland en dan ga ik daar als kabouter cosplayen?

Edit: maar het ligt denk ik idd aan uit welke stad je komt en hoe het georganiseerd wordt. Als het in Den Haag zo open is, is het wel aantrekkelijker om erheen te gaan als buitenstaander.

3 likes

Noem je Ieren nou kabouters?

6 likes

Sowieso

1 like

Mijn broer heeft die in zwart en zijn volledig plat, had ze gisteren aan. De volledige outfit moet dan wel kloppen

7 likes

Er zijn veel buitenlandse communities die t leuk vinden als nederlanders of mensen van andere landen mee doen. Het is juist leuk om je cultuur te delen met andere.

13 likes

Het zal best wel leuk zijn en prima dat de organisatie het leuk vindt als anderen het ook vieren, maar dan zou ik me alsnog zonder kennissen die Iers zijn niet helemaal prettig voelen. Alsof je bij een vreemde op een verjaardag komt.

2 likes

Ben jij ook een zuiplap @grace?

2 likes

Het is gewoon een gratis openbaar feest op de grote markt dat toegankelijk is voor iedereen. Daar is toch niks raars aan? Mensen van over de hele wereld komen ook in het oranje naar Nederland om koningsdag te vieren.

10 likes

Treurig.

Edit: dit was nav de post van iemand anders, @monkeyslut maar die heeft haar post verwijderd, zie ik. Komt zo idd niet best over.

True true

2 likes

Ik snap nooit waarom sommige mensen dat ze beter in een hotel slapen dan wanneer ze thuis slapen. Ik slaap thuis dus beter dan in menig hotel.

4 likes

Ik vind mijn bed niet zo lekker liggen dus ik slaap al gauw lekkerder ergens anders

2 likes

Nee je duimpje! Mijn post komt zo wel heel random over, dus dan snap ik je duim al helemaal, maar het was iets anders toen de verwijderde post er nog stond
Dan begrijp ik je duimpje nog steeds, hoor, maar was dus iets anders dan hoe het nu overkomt.

2 likes

Love voicememo’s. Ze kunnen me niet lang genoeg zijn.

10 likes

Ik weet eigenlijk niet of het impoulair is, maar ik vind die namengrapjes zo vermoeiend worden. Karen, Gerda, Jeroen, Mitchell, etc.

55 likes

Ok Karen

Sorry inkoppertje

8 likes

ik vind geverfde muren in huis best vaak een beetje verstikkend, zeker van die poederige terra/roze kleuren. heel lang kon ik het niet helemaal thuisbrengen want ik vind het in theorie wel mooi, maar het is zo aanwezig ofzo? nb ik heb zelf ook een paar geverfde muren in mijn slaapkamer dus ik ben hypocriet

wel mooi

6 likes

Zo saai :smiling_face_with_tear:

10 likes

Volgens mij hier ook hoor

4 likes

Haha dit en dan blinde paniek na de eerste streep verf omdat de kleur nat lelijk blijkt en opgelucht ademhalen als het daarna semi-oké opdroogt

18 likes