Impopulaire meningen #5

Ugh same. Onze hond was de reden dat we niet meer ver weg gingen op vakantie en alleen kleine trips dichtbij deden waarbij ze mee kon, maar nu is ze vorige week overleden en dacht ik dat we misschien maar gewoon naar Frankrijk moesten gaan dan deze zomer. Maar toen dacht ik aan 9 uur autorijden met een kind, onderweg ergens slapen in een hotel ofzo en de auto inpakken en uitpakken en inpakken en uitpakken en toen wilde ik al niet meer. Ik blijf wel thuis.

6 likes

Nee ik ga eens in de zoveel tijd een nachtje weg en heel af en toe een midweek in een huisje of op stedentrip, aan meer ook echt geen behoefte. De laatste keer dat ik langer dan een week weg ben geweest was nog met mijn ouders toen ik tiener was

6 likes

Ik vind loaded fries stom. Ik wil gewoon lekker knapperige friet en saus los en gewoon die combi. Niet allemaal kleffe friet met zooi erop en alles door elkaar. Friet in een pita vind ik ook stom, FRIET MOET LOS!1! Niet in brood, niet met gekkigheid erop en eronder gewoon LOS

Edit: zelfde geldt voor kapsalon, ben ik ook tegen :no_entry_sign:

81 likes

Nu wil ik dit!!!

3 likes

Ik heb om onverklaarbare reden iets tegen terstal. Ik weet eigenlijk niks over de winkel en wat ze precies verkopen. Maar als ik de naam of een reclame er van zie moet ik al oogrollen.

De naam doet bij mij zo een goedkope plastic schoenen geur oproepen. Dat rook ik vroeger in de Bristol. Ik heb normaal dus niks met merken of winkels. Maar deze winkel vind ik gewoon irritant.

33 likes

Ik dacht heel lang dat dit een soort plaatselijk dorpswinkel was. En vroeg mij altijd af: waarom heeft iedereen hier het dan toch over?! Het is dus blijkbaar een keten :sweat_smile:

3 likes

Dit dacht ik dus ook. Ughh. Ik vind het eigenlijk ook vervelend dat ik nu meer weet over terstal.

6 likes

Zo specifiek hahahaha

6 likes

Jaaaa eens en ik vind kapsalon ook zo goor, waarom doen mensen alsof dat lekker is? Kleffe zooi met allerlei smaken die niet eens bij elkaar horen

17 likes

Ik kocht daar vroeger teensokken :joy: Geen idee waarom ook, want dat zit echt niet lekker

2 likes

Ze verkopen dat nu ook bij de maccie. Die kleffe friet vraagt niet om nog meer klef! Het was echt goor

4 likes

Love kleffe friet :heart:
Hoe slapper en meer doordrenkt van saus en smaak hoe beter.

4 likes

Sinds ik erachter kwam dat TerStal alleen aan pinnen doet vind ik het ook een beetje een stomme winkel. Geen idee waarom, want ik pin zelf ook alleen maar, maar dat je niet meer de mogelijkheid hebt om contant te betalen vind ik raar op een of andere manier.

6 likes

Ohh echt?! Loaded fries bij de Mac?

3 likes

Jaa wel in België dus weet niet of ze ze ook in NL hebben

3 likes

@oliverqueen hebben ze niet in nl en die in belgie zijn echt tragisch :frowning:

4 likes

Ik vind friet met saus (mayo, curry, ketchup, satésaus etc.) sowieso niet lekker en eet eigenlijk altijd een frietje zonder. Love crispy friet waarvan ik nog kan proeven dat ik aardappel eet ipv een lepel mayonaise. Bij hoge uitzondering eet ik een friet speciaal.

8 likes

Ik heb door deze discussie echt zin in poutine :drooling_face:

11 likes

Putin?

8 likes

Ik wil graag een patatje Putin, één Rutte XXL en doe ook maar een kipWilders

11 likes