Impopulaire meningen #5

Haha, ja, 1984 is zelfs een van mijn lievelingsboeken! Dit ging om 1Q84 van Murakami :sweat_smile:

29 likes

Ik heb nog nooit een boek van hem gelezen, maar ik hoor altijd dat hij geen vrouwelijke personages kan schrijven.

4 likes

Oh excuus ik dacht dat het een typfoutje was, heb het bericht erboven ook helemaal niet gelezen. Denk dat het tijd wordt voor me om te gaan slapen :grin:

4 likes

Ik kreeg bij het lezen van Murakami echt een inzicht in waarom sommige mannen denken dat ze een lul mogen zijn als ze er maar eerlijk over zijn en ze eigenlijk vooral zelf het slachtoffer zijn. Zijn favoriete schrijver doet in elk geval ook alsof het allemaal okƩ is.

Oh en een ftm trans persoon met hemofilie is ook niet zo goed geresearched…

5 likes

Ik had geen idee wie of wat Murikami was tot dit topic haha.

13 likes

Ik voel me soms wereldvreemd als ik het forum lees. Er komen soms namen voorbij die ā€œiedereenā€ lijkt te kennen hier en ik zit zo: ???

29 likes

Ik kwam er ook niet doorheen maar dat heb ik eigenlijk met alle literatuur

6 likes

Yes please! Geef mij lekkere Schotse smut :hot_face:

1 like

Ik vind Tom Ford geurtjes niet lekker en overrated.

5 likes

Ik vind het woord mamadag of papadag eigenlijk helemaal niet erg :woman_shrugging: ja natuurlijk ben je elke dag een ouder als je een kind hebt, maar op andere dagen zijn mijn andere functies in het leven ook meer prominent, dan alleen het ouderschap. En op de dag dat ik alleen de zorg voor de kinderen draag, is mijn functie als moeder gewoon meer prominent, omdat ik daar dan meer uren mee bezig ben.
In mijn hoofd maak ik ook de indeling: werkdag, mamadag, weekenddag (met het hele gezin), en vrije dag (voor mij alleen zonder kinderen).

32 likes

Ik vind Sanneke eigenlijk wel een schatje. Die Sanneke soort van ex beautyb/vlogger waar altijd zo op gemopperd wordt.

13 likes

Ja ze is heel lief! Ik heb eens een keer een dag met haar gespendeerd (vanuit de bodyshop) en dat was zo gezellig. Ik denk echt dat hoe ze zich uit, gewoon niet goed overkomt door social media.

5 likes

Ohh nee ik vind haar echt vreselijk. De negeer functie zou niet genoeg zijn

9 likes

Ja idd. Het werkt ook niet mee dat ze gewoon een hele rottige periode heeft gehad waarop alles op/door social media uitvergroot is.

Iedereen is denk ik ook gewoon leuker irl, omdat je je dan anders kan uiten

3 likes

Same, ik vind haar grappig en heb altijd ook wel te doen met haar. Ja ok ze laat zich soms heel negatief uit en kan bot uit de hoek komen wanneer mensen advies geven maar op ƩƩn of andere manier vind ik het bij haar nooit zo erg, ofja denk ik eerder van ach meisje deze reactie is niet zo handig maar ik snap je wel

1 like

Ken haar nog van een forum wayyy back.
Thats-me. Anderen die dat nog kennen?

1 like

Ja tbh er zijn forummers die netzoveel zeiken en bot doen als zij haha.

5 likes

probeert zij nu nog steeds te influencen?

5 likes

Ik vind spekkies echt het lekkerst als die zak een dag of twee open heeft gelegen en ze een beetje stale en hard zijn.

22 likes

Dat vind ik sowieso bij snoep, ook gummibeertjes enzo zijn veel lekkerder als ze al wat langer liggen. Ik maak daarbij ook altijd de zak open zodra ik het koop, zodat ze op z’n lekkerst zijn als ik ze ga eten.

4 likes