Hmmm! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het alleen nog maar met spekkies heb ondervonden, en het nog niet heb geprobeerd met gummibeertjes dus dat moet ik nog even onderzoeken haha
Ja zo met die uitleg snap ik het maar vaak wordt alleen ‘papadag’ gebruikt en geen ‘mamadag’ en dat vind ik echt vreselijk. Alsof vaders, joepiejoepie, 1 dag op hun kind ‘passen’.
ik vind dit met van die schuimpjes die je hebt met sinterklaas enzo
Ja same haha. Vond mezelf helemaal niet cool. Had je ook zo’n persoonlijke pagina in html?
En dan opgesomd welke band of muziek je het beste vond haha.
Ik vind dit ook met chipito’s
Zeker. Heb er mijn man aan over gehouden
Haha wat leuk!
Ik vind dat naast elkaar fietsen op drukke fietspaden echt verboden moet worden. Is alleen natuurlijk nooit te controleren.
Vooral als ze handen vasthouden, doodeng.
Als collega’s zeggen dat ze papadag hebben en de reactie is “o oké dan verwachten we niks van je die dag prima” en als je zelf een normale fakking lekkere vrije dag hebt dat ze proberen om je toch nog iets te laten doen voor werk “omwille van de tijd”. Nee Thea ik sta om 14.00 op en ontbijt dan met pizza en gin tonic in bed. Leave me alone.
Ik vind de performance daargelaten wel dat Nederland muzikaal een van de beste liedjes in het songfestival heeft Ben ik al gecanceld? Hahaha. Voordat ik ze hoorde optreden had ik ze eigenlijk gewoon in mijn top 10 staan
Het is wel echt een typisch Duncan Laurence liedje en toen ik hoorde dat hij eraan heeft meegewerkt dacht ik, ja dat verklaart een hoop Het nummer is goed! Maar ik denk dat we niet steeds hetzelfde moeten proberen omdat het toen goed gewerkt heeft, dus ik ben benieuwd… Maar ik hoop ook dat ze live geen problemen meer gaan krijgen.
Hahaha ja klopt dat vond ik ook wel je kon echt goed horen dat hij er een onderdeel van heeft uitgemaakt. Ik vind dat we wel veel opvallen dit jaar omdat alles zo high energy is, en wij vrij rustig, maar als ze idd die zang niet beter krijgen gaan we echt die finale niet halen helaas. Het is wel echt zonde want het liedje is naar mijn mening echt wel goed!
Ik vind bonbons niet lekkker. Heb nu een doos van de bontekoe maar de smaak is echt meh en niet boeiend.
Gooi ze even door mijn raam aub. Had voor Suikerfeest dadels gehaald daar met chocola erover. Zooo lekker.
Ik vind het een mooi nummer, maar ik zou graag eens willen zien dat we iets totaal anders doen. Stuur desnoods John Coffey, Floor Jansen of Naaz die kant op. Of een Kinderen voor Kinderen Reunion band Tietenlied 2.0
Wow dat klinkt echt lekker, eens proberen
Oh dat is echt mn favo zoete snack.
Of Joost