Impopulaire meningen #6

Ik kan mee met mijn vriend zijn werk op 2 verschillende boten en heb er zoveel zin in! Maar ik houd ook enorm van varen en boten in het algemeen. En ik vind het helemaal heerlijk als er zoveel chaos is op het water en kijken naar mensen die niet kunnen varen. En dat met een biertje alles aanschouwen. :grin:

20 likes

Meid heb je gezien welk topic dit is?

4 likes

Gezien de bovenstaande opmerkingen, vind ik dit ook wel een impopulaire mening :joy:

22 likes

Lijkt me echt leuk om op een boot te gaan!! Wij gaan vanuit Limburg en gaan gewoon aan de kant staan lol. Maar denk dat zelf op een boot onbetaalbaar is?

1 like

Klinkt als Giethoorn op een zonnige dag in het weekend/vakantie. Chaos op het water door mensen die niet kunnen varen genoeg daar

3 likes

Volgens mij valt het wel mee hoe onbetaalbaar het is om op een boot aanwezig te zijn! Lijkt me persoonlijk alleen drie keer niks. :grimacing:

2 likes

100€ per boot + 100€ per persoon op de boot. Niet heel goedkoop…

Ja voor de een is het misschien wel betaalbaar haha. Ik zag prijzen van een paar honderd euro inderdaad, met een groepje zit je dan rond de 1000 euro. Heb het er iig niet voor over lol, ga wel gewoon rondlopen.

Ik dacht altijd dat je met je eigen boot geen kosten had. Je moet alleen een vignet hebben, maar dat is geen honderden euro’s. Moet je natuurlijk wel een boot hebben.

Of bedoelen jullie dat die kosten er zijn als je op een groter schip meevaart? @Freedom

Ja op een andere boot.

1 like

Hahaha ik zit hier echt te lachen om die Sail-kosten, mijn vader heeft z’n bootje opgepikt en is er gewoon tussen gaan varen. :joy::joy::joy: Volgens hem kon dat gewoon, zonder aanmelden of kosten, maar ik denk dat ie weer eens ongelijk had. :joy: Hij heeft iig een leuke dag gehad en tot op heden geen bekeuringen of boetes.

11 likes

Met je eigen boot mag dat ook gewoon!

3 likes

Nou nu ik google lees ik toch dingen over een vignet van 50 euro!

2 likes

Ja die moet je sowieso hebben als je wil varen in Amsterdam. Dat heeft niet specifiek met Sail te maken.

5 likes

Ohhh oke, neem aan dat ie die heeft, gezien dat bootje in Amsterdam ligt en alleen daar vaart. Misschien is ie minder delulu dan ik zo net dacht.

Een impopulaire mening naar aanleiding van wat @grace zei in het forumergernissentopic: ik hou er van als mensen hun dromen vertellen. Ik geloof ook echt dat het veel over iemand zegt wat ze dromen :upside_down_face:

13 likes

Ik val door de mand want ik app mijn vrienden regelmatig wat ik over ze gedroomd heb :joy:

6 likes

Ik vind Maxim Hartman dus vaak grappig. Ik snap niet dat mensen aanstoot nemen aan wat hij zegt want het is super duidelijk dat hij alleen maar dingen zegt om mensen op te naaien. En soms trekt hij meningen in het extreme door om een soort spiegel voor te houden en dat kan ik eigenlijk ook waarderen. Ik vind mensen die hem serieus nemen veel vervelender.

7 likes

Echt mijn guilty pleasure zijn podcast.

2 likes

Ik denk dat als ik een man was geweest ik heel erg op hem had geleken qua persoonlijkheid (geen compliment)

8 likes