De discussie wordt voortgezet vanaf Impopulaire meningen #5 - #6064 door Belle.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Impopulaire meningen #5 - #6064 door Belle.
Eerdere discussies:
@Belle ik heb geen geduld voor de eeuwig terugkerende discussie over of je dingen op precies de juiste toon zegt voor de ander. In het dagelijks leven als je mijn salaris betaalt? Prima. Hier online? Nee. Ik schreeuw en scheld nooit, hooguit vind je het belerend en volgens mij gaat daar niemand aan ten onder. Een gesprek daarover is gewoon afleiding van de inhoud die volgens mij prima is. Kunnen we het over oneens zijn en dat is oké.
Daarnaast geloof ik helemaal niet dat we allemaal hetzelfde doel nastreven. Het lijkt mij tot slot een goed idee dat je als je tegen polarisatie bent andermans opvoeding erbuiten laat.
Ik verlies respect voor en vertrouwen in mensen als ze Snackspert oprecht leuk vinden.
Dat is echt mijn ondergrens.
Hij eet zo viezig
Hij praat ook viezig. Ik kan er niet naar kijken en snap niet dat zoveel mensen dat wel kunnen.
Hij ziet eruit alsof frituurvet zân dagcrĂšme is
Ik snapte em ook niet helemaal (het racisme stukje, of ik lees eroverheen)? Of haalde je @Belle en @Neon door elkaar (omdat je discussie eerst tussen jou en @Neon ging?
Ik ken hem persoonlijk en hij is echt heel aardig en leuk in de omgang. Dan alsnog mag je deze mening hebben natuurlijk haha.
Ik zeg ook niet dat hij onaardig is, ik krijg gewoon âis niet helemaal â vibes van hem zeg maar.
Hij doet mij vaak denken aan die alwin van vetgezellig.
Ik vind het heeel irritant dat hij vaak zegt: laten we een proef op de som nemen. Zal wel allebei kunnen maar laten we de proef op de som nemen klinkt toch beter
Ik vind Sail zo fucking saai. Snap al die mensen in mijn omgeving die vrij hebben genomen deze dagen echt niet.
Oh dat snap ik heel erg. Ze zijn ook beide niet geschikt om eten te proeven en daar woorden aan te geven.
Ik heb bij Alwin wel altijd het idee dat hij van alles wat hij proeft vindt dat hij het zelf lekkerder kan maken. Voor mijn gevoel kan je hem in een 3-sterren tent zetten en dan gaat het het nog vergelijken met zijn eigen fushion prakjes.
Heb wel het idee dat snackspert zn eigen kook-skills fatsoenlijk inschatten.
Snackspert kookt toch niet?
Klopt! Ik ga ervanuit dat dat is omdat hij zn skills goed kan inschatten en beseft dat niemand behoefte heeft aan de zoveelste mediocre foodfluencer.
Maar dat is maar een aanname natuurlijk
Zijn vriendin kan echt goed koken, hij zelf mediocre. Wel een gezellig vent trouwens. Hij is echt een fijne kerel.
En zân social media⊠tja ik zou het niet willen doen maar dat geldt voor zo veel banen.
Hahha ja dit 100%! Ik zit ook in groepsapps waar het hier constant over gaat maar het is gewoon ⊠boten kijken? Zo saai en lame. Voelt voor mij vooral weer als iets vreemds Amsterdams
Haha ik heb het idee dat het er meer om gaat dat je kunt zeggen âik ben naar sail geweestâ en dat je daarmee laat weten dat je âosmâ bent iykyk
Hahaha ik wilde dit ook komen posten. Ik vind Sail ZO saai en begrijp ook echt niet waarom zoveel mensen helemaal invested zijn?