Impopulaire meningen #6

Dit ja :laughing:. Ik werkte een aantal jaar terug in het ziekenhuis en iedereen klaagde altijd maar over hoe druk het was. Ze hadden verder wel tijd om:

• Uitgebreid te analyseren wie er met elkaar omgingen en daarom dus logischerwijs ook sex hadden in behandelkamers.
  • Er een studie van te maken wie er te dun was, zodat daar de hele dag opmerkingen over gemaakt konden worden.
  • Precies bij te houden en op te zoeken hoe de planning van collega’s was en of die niet 0,1% minder patiënten zagen dan zij. Want stel je voor! Dat zou oneerlijk zijn!

Mensen die nooit verder zijn gekomen dan middelbare school-normen heb je helaas overal denk ik. Zeker als er heel veel mensen bij elkaar werken.

6 likes

Dit!!! Dat vind ik ook zo saai. Mijn vriend en zijn nichtje werken bij hetzelfde bedrijf. Als zij koffie komt drinken praten ze ook vaak over het werk, zo saai (vooral als je er zelf dan ook niet werkt)

8 likes

Ik vind Jade Anna dus echt heeerlijk om te volgen sinds ze in Rome woont.

2 likes

Waarom? Ze laat echt nooit wat van de stad zien ofzo.

2 likes

Ik snap de populariteit van overkappingen in de tuin niet.

Fijn om met slecht weer ook in de tuin te kunnen zitten: ik heb nog nooit iemand gehoord die dat inderdaad doet.

Voor schaduw: 9 van de 10 keer is het een donker hol ipv een fijne schaduwrijke plek, vooral die massieve houten keten.

En als het aan het huis vast staat houdt het ook daglicht tegen voor het huis waardoor het in huis donkerder is, zonde

49 likes

Bij ons in het blok heeft een gezin dit inclusief terrasverwarming en tv en die maken er dagelijks gebruik van :disappointed_relieved:

6 likes

Ja, mee eens! Mijn moeder heeft dit en haar woonkamer is er zó donker door geworden. Echt zonde. Ik zou zoiets best willen hebben trouwens maar dan helemaal achterin de tuin.

4 likes

Haha, er zat hier al overkapping (achterin de tuin, niet aan huis vast), en daar zit ik dus juist graag met regenbuien en onweersbuien. Lekker regen luisteren en bliksem kijken.

21 likes

Mijn ouders zitten van april/mei t/m oktober ofzo echt al-tijd buiten onder de overkapping. Is gewoon een witte overkapping dus houdt ook geen licht tegen in huis. Ik zou dat ook willen, lijkt me heerlijk.

2 likes

Het kan ook echt wel beter dan een zwart hol hoor, haha! Wij zitten vooral ‘s avonds langer buiten door de overkapping. Maar ik snap de ergernis wel icm van de tegeltuinen.

4 likes

dit is echt mijn droom als ik in een volgend huis hopelijk een tuin heb :two_hearts:

4 likes

Haha ik leef daar echt, sinds het mooi weer is ben ik echt bijna al m’n vrije dagen de hele dag daar te vinden. :sweat_smile: Kan er wat op m’n laptop werken, kan er zonder wind en regen op de bank liggen, in de zomer is het er overdag niet zo bloedheet door de schaduw, ‘s avonds komt het zonnetje er onder door en kun je in de zon buiten eten. Perfecte plek om in de zomer EK’s, WK’s, Tour de France en Olympische Spelen te kijken.

Het is nogal een statement, maar: I :heart: onze overkapping.

36 likes

Ik heb wel zo het gevoel van als ik ooit een tuin ga hebben mét overkapping ben ik echt een level verder in het leven, ik vind dat ergens toch het toppunt van volwassenheid.

10 likes

Oké dit is bij dezen niet meer waar haha

En ik geloof ook wel dat er mensen zijn voor wie het toegevoegde waarde heeft en/of bij wie de overkapping geen donker hol is
(maar bij de meesten die ik zie, iig in mijn omgeving/buurt, staat mijn mening nog steeds :v:)

Bij deze denk ik: dan kun je net zo goed binnen in je woonkamer gaan zitten?

3 likes

Ja dat zou je denken hè, ik snap het ook niet hoor

2 likes

Buiten heb je wel lekker frisse lucht

2 likes

Ja en er zijn ook nog mensen die roken, dat niet in hun huis willen doen en daarom een woonkamer overkapping hebben.

5 likes

Ligt ook wel heel erg aan de grootte van je tuin vind ik. Als het een kleine tuin is waarvan de helft dan ook nog overkapping is (en zeker als de andere helft tegel is) vind ik het helemaal niks, maar stel ik zou een grotere tuin hebben lijkt me een overdekte chillplek ook echt top

7 likes

Ik snap dit in landelijk Limburg, maar in de randstad is een tv in je tuin wel echt een veroordeling tot Tokkie.

17 likes

Die van ons wordt alleen gebruikt voor fietsen, wasrek, recycling en andere dingen die we even snel droogzetten maar nooit echt opruimen in de schuur. Ook omdat het echt een spinnen/mottenhol is :grimacing:

5 likes