Impopulaire meningen #6

Ik vind het in de zomer ook heel snel benauwd onder een overkapping. Dan liever waar mogelijk in de schaduw van een boom zitten

5 likes

Ik zit nu heerlijk onder de overkapping in de zon en uit de wind :heart:

2 likes

Meer mensen zouden een boom in hun tuin moeten zetten

36 likes

Ik heb vriendinnen op het kamp die dat niet eens hebben dus ik vind het ook een rare twist voor krabsalade 🫶🏻😂

1 like

Allemaal jaloers, is niet erg. :princess:t3:

4 likes

De STandaard had een paar dagen geleden nog een ode aan de veranda als Vlaams architecturaal erfgoed :black_heart: :yellow_heart: :heart:
https://www.standaard.be/inspiratie/helpdesk/zeg-niet-veranda-maar-woonuitbreiding-de-klassieke-veranda-is-niet-meer-van-deze-tijd/137491166.html

1 like

Ik ben verhuisd naar een huis met overkapping in de tuin, en het leek me het einde maar heb er nog 0 gebruik van gemaakt. Staan fietsen en oud papier enzo. Zit nu liever in de zon dan in de schaduw van dat ding. De vorige bewoners hebben het ook zwart geverfd bleh.

Maar misschien als het echt warm is dat het dan wat is? Enige voordeel leek me dat je er een loungeset in kwijt kan en dan je tuinmeubel beschermd hebt staan in plaats van in weer en wind, maar ik weet nog niet of we het gaan behouden of er lekker extra tuin van gaan maken (ik vermoed het laatste)

2 likes