Impopulaire meningen

Ah, duidelijk.

Ik verdenk Jaqueline Govaerts ervan dat ze Krezip bij elkaar heeft gebracht omdat ze solo niks meer voorstelt. Maar ik vind haar dan ook behoorlijk irritant.

45 likes

Ja mijn eerste gedachte (wel slecht van mij hoor) dat ze geld nodig heeft ofzo :blush:

1 like

Ik ook! Wat een tegenvaller zeg man man man. Ik vond hem wel vermakelijk maar al die ophef was echt niet nodig.

O en het enige wat de film goed had moeten doen was spannend zijn, en dat was hij niet eens (vond ik dan, en ik ben nou ook weer niet zĂł stoer).

3 likes

En de chronologie/opbouw was ook zo stom

Spoilers Bird Box

Je wist al dat ze op de rivier terecht zouden komen, dus alles wat daarvoor kwam voelde voor mij als een soort ‘voorstukje’, een epiloog; ik zat echt een beetje te wachten tot ze zouden vertrekken. Ik vond de opbouw sowieso wat uit verhouding. Veel grote tijdssprongen. Dat deel in het huis vond ik psychologisch gezien wĂ©l interessant, maar het hele vooruitzicht van die stomme rivier maakte dat deel zo onbenullig.

6 likes

Ik vind dat veel mensen super snel van zichzelf zeggen dat ze ‘‘zoveel voor anderen doen dat ze zichzelf wegcijferen’’, ik kan iemand die ik dat hoor zeggen gewoon niet meer serieus nemen. Er zijn vast mensen die dit daadwerkelijk doen, maar ik kan m’n ogen gewoon niet tegenhouden te rollen als ik deze uitspraak hoor

54 likes

Wordt er in het boek wel duidelijk wat er nou allemaal aan de hand is?

Dan ga ik geen moeite doen, dankjewel! Vond dat heel irritant aan die film namelijk, hij was afgelopen en ik had alleen maar onbeantwoorde vragen haha.

3 likes

Hahah ik moest lachen. Had ook iemand in mijn hoofd die vaak zegt geen nee te kunnen zeggen en anderen niet teleur wil stellen. Terwijl ik op dat moment dan denk van eh dat doe je vaak genoeg hoor. Waar sommigen het vandaan halen?

2 likes

en @Eddie jaaa haha. Het ergste vind ik denk ik dat ze het door het zo te zeggen brengen op een manier van ‘kijk hoe onbaatzuchtig ik ben, maar nu ga ik voor mezelf kiezen’. Terwijl ik ook vaak in zo’n zelfde gesprek dan hoor dat ze vinden dat ze zoveel geven en daar niets voor terugkrijgen. En ik vind het best logisch om te stoppen met geven wanneer je hoopt dat je er iets voor terugkrijgt en dan ermee stopt als dat niet het geval is. Maar doe niet achteraf alsof het dan zo onbaatzuchtig is of puur voor anderen :stuck_out_tongue:

3 likes

Ja maar Piet Paulusma is natuurlijk dĂ© ultieme “gewone man”, dus dat maakt hem voor DWDD meteen een cultheld!!! (ik heb het niet gezien maar dit is sowieso een DWDD ergernis van mij, lekker dwepen met het plebs)

5 likes

Huh, dat vind ik eerder een beschrijving van Man bijt hond? Niet dwdd

1 like

Dit ja /care

1 like

Ik vind dat soms een beetje met van die zogenaamde Guilty Pleasures die dan eigenlijk heel normaal zijn, en met De TV Draait Door. Op een gegeven moment zag ik alleen maar mensen voorbij komen die zich eens verspraken of een gezegde verkeerd zeiden, ja dat doen we toch allemaal wel eens? Vond ik een beetje flauw worden, maar ik heb al een tijdje niet meer gekeken dus misschien is dat nu anders

Bejaarden zijn echt super onhygiënisch

11 likes

Waarom vind je dat? (gewoon uit nieuwsgierigheid).

Inderdaad de keren dat ik steunkousen uittrok en er een stofwolk vanaf kwam :face_vomiting:

2 likes

Jaaa echt wel. Komt genoeg voorbij waarvan ik denk “:nauseated_face:”

1 like

Omdat ik in de geriatrie werk. Geef ze iig geen handje

5 likes

Jaaaa dat is ook echt heel erg vies en ik wil er niet over na denken dat ik dat inadem