Impopulaire meningen

Ik vind ook vooral het eten heel fijn! Ze hebben echt super veel vegan dingen en veel dingen zijn zelfs goedkoper!

1 like

Neeee alleen gezonde stoffige dingen

Vegan chocolade met eenhoorns en flamingos erop!

1 like

In mijne hebben ze alleen van die chemische sport repen of van die hardcore lijnzaad havermout mengsels. Geen flamingo’s :disappointed_relieved:

Nein! In ubach palenberg jawohl

2 likes

ja wojoo ik zit as we speak chocolade van Veganz te eten en het is zoo lekker

2 likes

Ik haat detox en sapkuren omdat het zo een mega onzin is. Ook kan ik mensen die het doen niet serieus nemen. Een collega heeft nu voor €130 een sapkuur gekocht en ik wil haar alleen maar uitlachen. Je lever en nieren reinigen al genoeg, daar hoef je echt niet 8 dagen niks voor te eten.

17 likes

Ja! Bij haar precies hetzelfde, ze vertelt altijd veel dingen over voeding en ik geloofde het altijd wel een beetje, omdat haar vader in de voedingsmiddelenindustrie werkt. Blijkt hij met die sapkuur mee te doen! Nou doei dan haha

Nee ik bedoel die van mijn collega haha sorry :relaxed:

Ik doe elke ochtend op de wc een reset, werkt prima.

30 likes

Een collega van de HR deed dit laatst ook en begon hier vrolijk tijdens de lunch over te vertellen aan tafel met drie artsen.

Dat doet ze ook nooit meer :sweat_smile:

23 likes

Ik heb vier dagen sapkuur gedaan. Eerste dag was mega kut, alleen maar honger. Tweede dag had ik super koppijn en de derde en vierde dag voelde ik me echt helemaal geweldig. Super veel energie en goed humeur enzo. Ik had wel het idee dat er iets veranderde tijdens de kuur.

1 like

Mijn hoofd? Nee mijn hoofd is nog steeds hetzelfde.

2 likes

Maar het kan wel.

Hahaha yes :smiley: ik durfde de discussie niet aan te gaan omdat ik niet genoeg argumenten heb, maar dat bij jou had ik wel es willen zien!

2 likes

In de reportages die ik hier over gezien heb werd het verklaard als: dan is je lijf gewend aan de honger. OF op de 3e of 4e dag mogen de deelnemers dan een soepje of iets kleins eten. Ja logisch dat je je dan geweldig voelt omdat je lijf eindelijk weer voedingsstoffen binnen krijgt…

2 likes

Ik vind het een beetje jammer dat ik mijn ervaring niet kan delen zonder dat er gezegd wordt dat het op een andere manier ook te bereiken viel en dat ik me goed voelde door te eten. Ik heb in die vier dagen niet gegeten dus daar lag het niet aan. Ik heb het gewoon zo ervaren… wetenschappelijke basis of niet.

3 likes

Het is toch flauw om te zeggen dat wat ik voelde ook door iets anders te bereiken valt? Dan geef ik ook een flauw antwoord.

#laatstewoord.

Ik heb collega’s die voor de kerst ook een detox deden met een mix van warm water, citroensap, cayennepeper en maple syrup. En dat dronken ze dan alleen maar, voor een week. Echt, wat een onzin :’)

7 likes

Vandaar dat ik in het impopulaire meningen topic zit :slight_smile: ik zie en hoor dat mensen deze manieren goed vinden, maar ik vind het gewoon heel lastig om me er bij neer te leggen omdat ik het er zo ontzettend mee oneens ben. Juist omdat die wetenschappelijke basis er niet is.

5 likes