Impopulaire meningen

Jaa ook het enige land waar ze eierleggende zoogdieren hebben (vogelbekdier & mierenegel)! Beide in het wild gespot daar :cry::star_struck:

Toen ik naar Australiƫ ging dacht ik alleen aan een kangoeroe en koala enzo, maar er zijn nog zoooveel meer koele dieren die ze nergens anders hebben.

4 likes

Een eiland heeft ook een veel kwetsbaarder ecosysteem dan een continentaal ecosysteem.

4 likes

Maar als je dag in dag uit letterlijk hun shit moet schoonmaken is het toch niet gek dat je daar af en toe even over wilt venten? Vind dat niet meteen respectloos, gewoon menselijk.

7 likes

Dat kun jij natuurlijk niet voor mij bepalen. Ik vind ook niet dat ik respectloos spreek, het is gewoon wat ik meemaak en zie. Beetje flauw om dan te zeggen dat ik geen plezier in mijn werk heb.

8 likes

Volgens mij bedoelde ze dat die ouderen niet voor hun plezier in hun broek plassen etc.

3 likes

Ik interpreteerde het anders inderdaad

Misschien moet je eens een dagje met me meelopen?

37 likes

Bij zoiets denk ik altijd maar: ze zouden het zelf ook graag anders zien. Niemand plast voor zn lol in zn broek en al helemaal niet als oudere die dan verschoond moet worden.

7 likes

Ik vind stardew valley echt geen leuk spel of hobby. Ik vind het mega saai en repetitief en kan me kapot ergeren aan mensen die er lyrisch over zijn en niets anders spelen.
Ik zie wel in hoe het rustgevend kan werken, maar dat maakt het niet minder stom imo

4 likes

Uitzondering: Kleffe broodlucht.

En daar heb jij het nooit over met je collega’s? Lijkt me echt heel ongezond als je dit werkt doet en je kunt nooit eens een grapje maken of een opmerking maken

1 like

Zelfde geldt voor animal crossing, heb het wel gespeeld maar mistte een soort doel ofzo

2 likes

Neeeeeee praat er vooral over door! Vind ik altijd zo leuk en ik ben ook niet de enige :grin:

2 likes

Jaa ik begreep het ook echt niet

Nu heb ik zin om Animal Crossing te spelen haha. Ben ook heeeel benieuwd naar de switch versie, maar heb zelf helaas geen switch.

3 likes

Maar het kutte lijkt me dat het realtime is. Ik heb overdag geen tijd, dus dan is het in het spel ook altijd avond als je speelt en kun je niet alles doen

1 like

Ik verzette dan altijd de tijd van mijn ds toen ik nog animal crossing speelde.

3 likes

Mensen die overal met ā€˜joe’ op reageren. Zo ontzettend lelijk en ongeinteresseerd.

38 likes

Vooral in geschreven tekst vind ik dat altijd zó passief agressief overkomen!

hahah ja dit vind ik zo stom. Het is altijd: ā€œ*maakt een punt * joe!!ā€ :face_vomiting:

2 likes