Ik zeg dat eigenlijk alleen in de context van ‘joe, hallooo waar ben je/komt er nog wat van?’ geërgerde toon. Of een joe als gedag. Dat snap ik ook nog wel. Andere contexten vind ik soms lastig te begrijpen.
Edit: lastig te begrijpen = eerder irritant
Eens!
Als ik mijn schoonmoeder bedank, zegt ze ook altijd heel ongeïnteresseerd ‘joe.’
Sorry dat ik je lastig val met mijn dankbaarheid hoor
Ik zeg best wel vaak joe. Als ik of anderen weg gaan bijv. Of bij het ophangen van de telefoon. Vind het een heel gezellig informeel woord? Mijn moeder zegt al mijn hele leven, als ze de telefoon ophangt: joe daaaag. Vind ik ook heel gezellig.
Maar ik zeg het ook wel als ik eigenlijk zeg: .
Ik zeg ook joe als ik weg ga, ik werk in de thuiszorg en dan heb je al dag gezegd en dan zeggen die mensen alsnog weer wat en dan roep ik vaak “joe” hahaha. Verder eigenlijk niet volgens mij.
Ik ook altijd aan de telefoon; joe hooi bij het ophangen. Weet nog dat ik dat altijd super raar vond als m’n vader dat vroeger deed, maar ik heb het kennelijk overgenomen;p
Mijn moeder zegt ook joe daaag (met een hele harde a) en ze heeft een vriendin die altijd nog even iets wil zeggen voor ze ophangen dus dan wordt het vaak joe oh jjjj oh joee daaaa oh joe daaaag oh joe!
Hier in de buurt wordt joe vaak gebruikt. Als ik bijvoorbeeld aanbel bij mijn oma’s huis en ze is even bezig ofzo roept ze altijd ‘joe joe’, als in, dat ze eraan komt. Het wordt hier meer gebruikt om te zeggen ‘ik heb je gehoord, begrepen en ik ga actie ondernemen of het is goed’.
En als ik vind dat mensen stompzinnig bezig zijn zeg ik ook weleens joe, voordat ik een dramatische exit maak.
Ik hou van ananas op pizza maar ik moest hier wel heel erg om lachen en overweeg 'm lelijk te photoshoppen naar het Engels zodat ik 'm aan m’n vriend kan laten zien
Zoveel moeite gedaan voor niks
Joejoe!
Ik had nog nooit iets van StukTV gezien en nu las ik op het forum dat iemand in een deuk lag dus ik dacht ik ga er eens naar kijken. Ik vond er niet zoveel aan? Het idee op zich wel (een kluis overvallen en die moeten bewaken), maar de filmpjes zelf vond ik niks aan. Saai.
Haha ja dat stukje was nog het grappigst, maar had door jouw post meer hilariteit verwacht hahha. Misschien hoopte ik teveel op een Ruben VS x -vibe. Dat was zo leuk altijd.
Haha ja en dat speelgoed ding de gang op flikkerde. Dat was ook wel grappig.
Ok alleen Ruben Nicolai maakte het dus ok :’) Misschien ga ik nog een poging wagen @Printemps
Had ook van te voren niet door dat het is overgenomen door RTL (of Talpa inmiddels), tv is over het algemeen nep, en ben me daar ook van bewust als ik het kijk. Ik weet niet, wordt zo groter gemaakt ofzo.
In Vlaanderen loopt momenteel een Spotify reclame voor een podcast waarbij de gastheer “jouw hiphop iconen” vraagt over hun “shoe game” en onderzoekt of ze wel “stijl hebben” en dat alles terwijl nog iemand anders hun sneakers oplapt.
mijn idee
Ik las vandaag ‘de Vliegeraar’ uit. Zoveel mensen die vonden dat ik het echt moest lezen, mooiste boek ooooooit. Wat een schijtboek, heb het met moeite uitgekregen. En durf nu niemand irl te vertellen wat ik er echt van vond.
Ik vind The fault in our stars het kutste boek ooit.
Ik was eigenlijk blij dat
Spoiler
Dat pretentieuze kind stierf en lichtelijk teleurgesteld dat August niet dood ging
EDIT: het andere pretentieuze kind stierf, excuus. Patatje Friet Who cares, het punt is dat ze beiden verschrikkelijk zijn en ik ze allebei dood wilde.
. Ik vond het slecht geschreven, enorm overgehyped, alle personages zeer unlikable, de dialoog deed me rillen van walgeling en die quote over de sigaret op je lip niet aansteken mag August echt in zijn reet steken.
Ik vond die film zo slecht dat ik uberhaupt nooit aan het boek ben begonnen
Ben nooit tot het eind gekomen. Vond er ook echt niks aan
Ik vind beugelbh’s super fijn