Ik slik al een jaar achter elkaar door ofzo 
Diarree of overgeven is toch ĂŒberhaupt niet zo erg tenzij het in de eerste paar(?) uur na je pil is?
Hangt dacht ik van de opname snelheid af.
Ik twijfel hier ook altijd heel erg aan bij mezelf. Ik ben jarenlang heel onvoorzichtig geweest met anticonceptie (regelmatig pil vergeten en wel onbeschermde seks gehad). Toen een spiraal gehad en nu al een tijd zonder hormonale anticonceptie - met condooms aan de slag.
Nu ik wat meer bezig ben met of ik wel of geen kinderen wil denk ik regelmatig dat ik het misschien wel helemaal niet kan. Terwijl mijn moeder en zus allebei bij alle zwangerschappen de eerste keer direct zwanger waren. Ik hoop dat het mij ook zo gegund is, maar kan het me niet voorstellen gezien bovenstaande.
Ik ben dus wel eens bang dat ik zwanger ben, ondanks mijn spiraal en dat het dan zoân verhaal wordt van: ja ik had wel de spiraal maar het bleek dat hij niet goed zat dus ja nu ben ik zwanger!!! En dat mensen dan denken: yeah right
Dit lijkt me vooral echt heel lastig omdat het overal op of in zit ook
Ik heb dit met friet, vind het echt niet lekker
Ik denk dit soms ook, maar soms vind ik haar juist wel goed. Vind haar niet per se te vaak voorbij komen (ik zie haar vooral in het blaadje van mân universiteit, maar daar heeft ze dan ook een wekelijkse column dus dat is niet zo gek haha). Maar wat vind je âslechtâ aan haar?
Vind mensen die zo reageren net alsof je gek bent omdat je iets niet lust sowieso echt heel irritant.
Heb dat ook als ik zeg dat ik niet van wraps houd.
Ik heb les van haar gehad. Snap echt niet dat ze nu opeens zo âbekendâ is. Vond der erg onnozel overkomen destijds
Ik heb zelf ook een kat maar die komt niet buiten mijn tuin. Naast dat ze aangereden kunnen worden vind ik het ook heel asociaal naar andere toe dat hun een vreemde kat in hun tuin krijgen en dat die daar zijn behoefte kan doen.
Wat goed! Ik heb daar zoân hekel aan. Onze voortuin en die van de buren enzo. Elke keer liggen er weer katten drollen. Helaas kan ik daaraan niks doen, omdat we niet weten van wie die katten zijn.
Als een hondenbezitter langsloopt en zân hond behoefte laat doen op de stoep in de buurt, tik ik ook op het raam. Dan halen ze het weg. Wat ze ook gewoon moeten doen! Maar ja met loslopende katten, is dat zo lastig.
Dit is zo herkenbaar. Mensen reageren ook bijna altijd met ''maar wraps smaken nergens naarâŠ". Nee, precies. Ze smaken nergens naar, ruiken muf en zijn mega taai. Klinkt niet persĂ© als een feestmaal, toch?
Doe mij maar een roti plaat of een pannenkoek. Of zelfgemaakte naan⊠Of gewoon alle drie. Ben de moeilijkste niet.
Nee hoor, de eerste twee sowieso niet. Al zijn die vers natuurlijk nog lekkerder. Wraps, vers of niet, vind ik echt niet lekker en zonde van de rest van mijn eten. 
Voor mijn gevoel is het juist zĂł onnatuurlijk om je kat binnen te houden he. Grappig hoe dat zo kan verschillen.
Hoe zou het zijn als honden dan ook gewoon naar buiten mochten zoals katten
Chaos haha
Shit everywhereâŠ
Laten we het eens uitproberen 
Ik HAAT de luizenmoeder. Ik kijk dat programma nieteens maar vind het echt stom