Je hebt gelijk! Bedoelde meer dat het hele boek gehint werd dat
Samenvatting
Hij stabiel was en zij terminaal, maar dat het steeds duideijket werd dat hij toch doodging. Het was een verwarrend kutplot, hoe dan ook
Je hebt gelijk! Bedoelde meer dat het hele boek gehint werd dat
Hij stabiel was en zij terminaal, maar dat het steeds duideijket werd dat hij toch doodging. Het was een verwarrend kutplot, hoe dan ook
Ik vind de Luizenmoeder echt kut.
Ik geef Engels en ben nooit in een Engelssprekend land geweest behalve in de vijfde toen we met school naar Londen gingen en toen heb ik de hype gemist ofzo. Groot-Brittanniƫ boeit me echt niet. Amerika wel maar dat is duur.
ja
Nou wel beter misschien hoor. Mijn Engels leraar was zoān Anglofiel. Had het daar alleen maar over. Toen dacht ik echt: ga daar dan heen en laat mij met rust. (Ik kan het woord crisps tot de dag van vandaag nog steeds niet uitspreken.)
Alsof het een nieuwe smaak paaseitjes is, worden nu massaal de nieuwe nikeās met panterprint gekocht.
Ze zijn leuk daar niet van, maar ā¬175,-!!! Damn dat heb ik nog nooit voor schoenen betaald
145 toch? Nog steeds niet goedkoop maar wel een gebruikelijke air max prijs.
Bij sneakersnstuff gisteren ā¬175,- zie ze nu niet meer staan,
Toch verschillende prijzen dan?
Ik weet dat er dure modellen zijn, maar viel me op hoe makkelijk iedereen dan zoān paar koopt!! Haha
Ik heb 145 euro betaald, er zijn wel andere modellen die 180 zijn. Alleen als ze deze voor meer dan 145 aanbieden vind ik het echt stom.
Edit: plus vind het een beetje op het randje deze post.
Op het randje van wat?
Dat ik het altijd een beetje sneu vind om in een ander topic over een huidige issue in een andere topic wat te zeggen. Vooral als je ook nog het bedrag verkeerd hebt.
Sowieso heb ik bij dit soort dingen altijd zoiets van: wie weet koopt diegene wel minder goedkope rommeltjes en 1 x wat duurders. Weet jij veel.
Ik val niemand er op aan, en ik wist direct dat dit een onpopulaire mening is, vandaar hier.
Maakt mij uit wat iemand koopt en waaraan, maar vooral dat ikzelf dat nog nooit heb uitgegeven aan schoenen.
Ja ik vind ze leuk en ging direct kijken. Wou dat ik het kon, ze gewoon kopenā¦
excuses dat ik de prijs niet goed had.
Ja, mag gewoon hoor, misschien is mijn mening over dit soort posts wel impopulair. Zit ik gelijk goed.
En dat mag hier!
als ik aan vrouwen denk die crossfit doen, denk ik aan klein ogende breedgeschouderde vrouwen zonder borsten en met hele dikke benen en billen.
Hahaha moet hier wel om lachen. Zeker omdat ik zelf crossfit doe en iedereen bij ons op geen enkele manier lijkt op jouw voorbeeld
Sneakersnstuff verkoopt producten nog wel eens duurder dan de standaard prijs! Dus dat kan wel kloppen!
En ook daar nu uitverkocht. [quote=āGeorge, post:4738, topic:904, full:trueā]
Sneakersnstuff verkoopt producten nog wel eens duurder dan de standaard prijs! Dus dat kan wel kloppen!
[/quote]
Maar ik denk dat ik, (omdat ik een kindermaatje heb en dus altijd in een goedkopere prijsklasse zit) ik dit soort prijzen gewoon niet gewend ben.
Voordeel, maar ook nadeel want een stuk minder keus!
En wat ik laatst ook al ergens zei, weet even niet meer welk topic, wanneer de witte medemens die gekleurde medemens gaat vertellen hoe zij zich moeten voelen in de racisme discussie. Dan zit ik ook ff zo:
Als ik dit even op mezelf kan betrekken dan komt deze houding bij mij meer voort uit het feit dat mensen, andere mensen kapot maken als ze ook maar iets doen wat opgevat zou kunnen worden als cultural appropriation. Ik heb er zelf vaak niet eens een duidelijke mening over of iets CA is of niet, maar ik denk dan: pfoe maar beter het zekere voor het onzekere want ik wil echt niet het onderwerp worden van zoān discussie. Het gaat niet alleen meer om mensen niet willen kwetsen maar meer om niet sociaal afgemaakt willen worden.
Wat @Protagonist zegt denk ik dus.
*Hoewel ik het wel heel leerzaam vind om te praten met anderen over de (voor mij) niet-zo-duidelijke gevallen.