Ja, dat. Gaat ‘ie meteen in een slachtofferrol en iemand uitschelden. Ga heen hoor.
Ik ben wel benieuwd, als je partner of een vriendin wel van koken houdt en voor jou kookt en tijdens het eten bijkletsen, vind je dat dan ook niet gezellig/leuk?
Ik had IJskoud (haha ik type IJskont) nog nooit gehoord, maar ik vind het inderdaad echt niet leuk. Vooral dat “doe tenminste alsof”
Ik vind hem trouwens wel knap in Wie is de Mol, maar in deze clip doet hij zo agressief
Jawel hoor, als ze iets lekkers maken vind ik het best haha
Ik dacht altijd dat dit niet een mega impopulaire mening zou zijn maar op het forum in ieder geval wel geloof ik:
Ik vind leeftijden in relaties helemaal niet boeiend. Zolang beiden partijen 21+ zijn vind ik een groot leeftijdsverschil geen enkel bezwaar.
Ik heb nu een relatie met een heel leuk iemand die <5 jaar ouder is maar ik zou best wat kunnen hebben met iemand die 20 jaar ouder is. (Ik vind 20 jaar ouder ook niet eens een noemenswaardig verschil eigenlijk. 30 zou ik bijv net zo ok vinden maar wel opmerkelijker.)
Ja eens. Ik ken ook wel iemand die altijd tegen wildvreemden zegt dat hij ‘een leuke jonge vrouw’ heeft. Maar goed, dan maakt het dus wel uit voor diegene.
Ik lees er niet hele discussies over maar wel vaak veroodelende of verbaasde berichten.
Ik vind alleen op reis/alleen backpacken overrated
Ik ben het hier zo mee eens. Iedereen wil altijd uit eten. Heb nu wel eens ontbeten in een hotel als bijkletsdate met vriendinnen en dat vind ik nog wel leuk. Maar heb minder met eten en vooral geld daaraan uitgeven dan de gemiddelde mensch, denk ik wel eens.
Over die simpele gerechten. Ik vind het heerlijk om Knorr wereldgerechten te koken, zo goed ben ik niet in koken en het is gewoon lekker en makkelijk. Het kan me vrij weinig schelen dat er veel pakjes bij te pas komen haha
Ik vind avondeten echt niet bijzonder en zie het meer als een moetje dan als iets leuks/lekkers of zelfs als een dilemma. Als het niet binnen 20 minuten bereid is dan doe ik er ook geen moeite voor om het te maken. Avondeten vind ik vaak stinken en over het algemeen ook niet lekker. Alles wat ik lekker vind is ongezond of ik krijg er buikpijn van. Ik kook alles of stop het in de oven om het warm te krijgen. Ja echt erg, I know
Ik reageer maar even op mijn eigen post. Op Facebook kwam ik dit tegen, cake-smash fotoshoots voor volwassenen. Voor wie het niet kent, het schijt tegenwoordig populair te zijn (voor peuters dan).
Het ziet er zo absurd maar tegelijkertijd hilarisch uit. Zo in scène gezet (duh), niemand wil dit, maar waarom dan wel voor je kids? Ik snap het gewoon niet denk ik.
Nou ik had deze foto’s gister niet gezien en ik heb wel uitgebreid aan m’n vriend verkondigd dat ik dit jaar graag een cakesmash taart wou (graag met mooie jurk, zonder foto’s)
Wow, wat vind ik dit kut zeg.
Ohhh dit is zó kut. Schoonmoeder wilde dit cadeau doen alleen dan voor mijn zoontje, gelukkig uit haar hoofd weten te praten.
Maar denken jullie niet dat er een max zit aan het leeftijdsverschil in een relatie? Ik kan me niet voorstellen dat iemand van 21 en 80 een evenwichtige relatie hebben en mocht dat wel gebeuren is het toch logisch dat mensen daar van op kijken?
Ik was dit helemaal vergeten! Dit vond ik zooo leuk!
Ik haat 3D films in de bios, zie veel liever gewoon de film. Ook speciale stoelen met effecten etc hoeven voor mij allemaal niet. Terwijl mn vriendinnen juist het liefst speciaal de 3D voorstellingen willen zien. T heeft voor mij echt 0 toegevoegde waarde.
Al die party’s als vrouwen zwanger zijn… Ik weet niet krijg altijd beetje naar gevoel als ze het geslacht bekend gaan maken en dat vieren… Kan het niet uitleggen
Ik snap dat ook niet heb zelf geen behoefte te weten of mijn kind een jongen of meisje wordt en begrijp ook niet zo goed waarom je het zou vieren.