Ik vind het lastig dat sommige vrouwen verwachten dat iedereen zovaak hun geluk bejubeld. Want je word iedere keer verwacht op te komen draven.
Impopulaire mening: de Pandadroom is een leuke attractie. Elke keer als ik in de Efteling ben wil ik er nog steeds heel graag in.
Ja maar het vieren dat het een meisje is of het vieren dat het een jongen is, ik zie dagelijks kinderen waar ouders maar 1 wens hadden en dat was een gezond kind. Lijkt mij ook beetje vreemd zoân party wanneer er ongetwijfeld mensen tussen zitten met een onbeantwoorde kinderwens
Omg doet me denken aan die ene keer dat iemand een VR bril op mijn hoofd zette en ik weigerde mijn hoofd te draaien voor âthe full experienceâ want ik voelde gewoon al dat ik zou gaan omvallen.
Ik snap dit dus helemaal en als ik logisch nadenk ben ik het er ook helemaal mee eens.
Maar het lijkt me zo leuk samen met mân vriend een cakeje te openen en dan te zien wat het wordt (gewoon met zân 2en geen anderen)
Maar dan kan je ook nog eens bij de echo minder goed kijken denk ik en je duwt je kind meteen al in een gender hokje en alles wat jij dus zegt.
Mijn ouders wisten het bij geen van ons 3. Mijn moeder werkt op de neonatologie en heeft mân vader over alles verteld wat een kind kan missen en dan is ook idd het enige wat je hoopt dat het kindje gezond is.
Wat jij beschrijft snap ik wel, maar waarom er ook meteen het zoveelste feestje van maken voor alle vrienden/familie? Ik snap wel dat mensen er gek van worden als je cadeautjes kan kopen na de aankondiging en/of babyshower, bij een genderreveal en dan tijdens het kraambezoek. Leuk als je directe familie bent, maar als vriendin of voor andere familieleden vind ik het een beetje too much. Zeker als je hele omgeving een soort van babyboom doormaakt.
Maar je kunt toch ook een voorstelling maken van een kind danwel een jongen danweleenmeisje?
Ik vind de stamppot reclame van de Lidl fantastisch!
Ja ik ook, hou echt van kut reclames haha.
Haha idd zo leuk om over te klagen
Hahah ja dat heb ik ook. Ik âschreeuwâ ook altijd zo lekker vals âWaarom zou je dat doeeennn?â tegen mijn vriend. Het is zo slecht.
Maar ik kijk Wie is de mol en daar vind ik hem echt een super leuke gast, dus dat maakt het weer een beetje goed.
Ik vind de Luizenmoeder echt het tegenovergestelde van grappig. Kan er niet bij dat dit de humor is van een groot deel van de Nederlanders.
Ik vind die juf Ank ook echt heel eng eigenijk
Alle conversatie bij mij op het werk is 1 grote stroom van luizenmoeder liedjes en quotes. Verschrikkelijk.
Ik heb nog geen enkele aflevering gezien, en volgens de kijkcijfers is dat blijkbaar zeldzaam.
Ik vind de luizenmoeder ook echt mega kut. Maar toch zeg ik wel eens âdat vinden wij niet raarâŠâ
Het boeit mij ook echt niet of iemand anders een jongen of een meisje krijgt.
*Overigens vind ik het ook raar dat geslacht zĂł belangrijk is.
Ik zou overigens wel gaan. Als het voor vriendinnen belangrijk is vind ik dat ik er moet zijn of het nu een gender reveal party is of de doop van hun cavia. Wie ben ik om te bepalen dat het voor hen onzin is?
Het kan mij ook niet super veel schelen of het babietje van anderen een jongetje of meisje wordt, maar als vriendinnen dit als een gelegenheid zien om een feestje te organiseren met taart, wijn en vrienden ben ik met liefde bij hoor.
Ik vind het soms wel irritant worden dat er zo veel aandacht is voor de Holleder zaak. Ik vind wel dat de dader van al die moorden gepakt moet worden en ik vind het heel erg voor alle onschuldige mensen die betrokken zijn, maar de mensen die vermoord zijn worden nu vaak verheerlijkt terwijl zij ook gewoon rijk probeerden te worden/werden door middel van illegale activiteiten. Ik weet dat het niet echt âjurist-achtigâ van me is maar ik denk bij sommigen dan ook wel: âeigen schuld dikke bultâ.
Ik vind wel dat de dader berecht moet worden maar ik zou liever zien dat er media-aandacht was voor andere zaken.
Een vriend van mij werkt in een instelling en hij zegt dat heel veel criminelen super graag voor hem zouden willen werken. Die doen echt alsof hij een soort god is. (Vandaar misschien dat hij zelfs vanuit de gevangenis dingen voor elkaar krijgt.)
En nee ik snap die fascinatie ook niet. Uit eindelijk wil ik het zelf ook wel weten hoor, maar ik snap gewoon niet waarom er zo veel boeken, docuâs, etc. over hem zijn. Volgens mij is het ook echt een beloning voor hem. (En ik kijk echt graag naar true crime.)