Impopulaire meningen

Ik vind het eerlijk gezegd best meevallen hoor, zou er heel wat voor over te hebben om zo ‘weinig’ wallen te hebben! Ik durf niet zonder bril over straat omdat mijn wallen van het niveau blauw oog zijn, zelfs concealer helpt niet :roll_eyes:

2 likes

Ik vind Shallow echt een zeiknummer en niet Oscarwaardig en hun performance was middelmatig.

32 likes

Misschien wil je dit totaal niet hoor dan mag je het lekker vergeten of terugfluiten, maar ik ben mega mega blij met m’n fillers in traangootje, tegen wallen. Super subtiel en toch een wereld van verschil. Niemand ziet dat ik iets aan mijzelf heb laten doen maar kreeg zeker in het begin ineens heel vaak opmerkingen dat ik er goed uitzag! Ik vond het best een stap om ze te laten zetten maar ben er achteraf zo mega blij mee!

Maar nogmaals; ik wil niemand zomaar dot soort ingrepen ‘aanpraten’ natuurlijk.

5 likes

Kan je er wat meer over vertellen? Ik ben geïnteresseerd. Hoeveel kost zoiets en hoe vaak herhalen?

1 like
lelleke foto

En dit is het minst erge aangezien ik vannacht lekker geslapen heb. Krijg er geen opmerkingen over omdat ik al ruim 12 jaar elke dag een bril draag.

@360 Als ik het kon betalen is dat zeer zeker een optie!!

1 like

Zo’n ontzettend sentimentele rukfilm vond ik het, soort van makkelijk scoren met ‘heftige’ emoties. Snapte ook niet dat Greenbook oscars gewonnen heeft, ook al zo sentimenteel en voorspelbaar

1 like

Ja hoor! Even in spoiler om niet het hele topic over te nemen.

Fillers

Ik heb ze volgens mij ergens in april of mei vorig jaar laten zetten en ik hoef nog steeds niet echt bij te werken. Ligt wel heel erg aan je huid hoe lang het mooi blijft zitten. Maar gemiddeld tussen de 6 maanden en 1 jaar vertelde hij. Ik heb het bij SOAP gedaan, na redelijk wat uitzoekwerk want ik vond het wel echt heel spannend. Die zijn wel vrij duur maar dus ook een hele goede ervaring mee! Ik weet de prijs eerlijk gezegd niet meer precies maar volgens mij heb ik iets van €300,- betaald. Dat is dan met eerst een consult met informatie, dan het zetten zelf (heb ik meteen bij dat eerste consult gedaan maar kan dus ook apart als je er langer over na wilt denken) en dan na een paar weken nog een controle consult. Dan kijken ze of alles mooi zit of dat het nodig is om nog wat meer in te spuiten, zit dan bij de prijs er in bij hen.

6 likes

Klinkt goed heb je ook eventueel foto’s? Ja 300 is veel maar als je daardoor zoveel frisser oogt…

Ik ga je ff berichten via insta!

1 like

Ik vind jullie wallen allemaal zo meevallen, mijne zijn echt veel donkerder van kleur :frowning: vind het zo lelijk aan mezelf. Neig er ook naar iets eraan te laten doen maar ben als de dood voor naalden

1 like

Ik ben een beetje confused, zijn die fillers tegen wallen of tegen donkere kringen? Ik heb namelijk wel last van donkere kringen maar niet van wallen.

1 like
Samenvatting

Had je dan ook juist een soort groeven (in plaats van echte wallen)? Dat je ogen wat ‘dieper’ liggen dan je wangen. Dat is bij mij namelijk zo maar ben zo bang dat ik dan misschien andere resultaten krijg ofzo. En dat het donkere niet alleen schaduw is maar dan blijft.
Dit is iets dat ik ook graag zou willen, maar de stap nemen is nogal groot voor me ook omdat je nooit weet of je het gewenste resultaat krijgt. Dus ook fijn om jouw positieve ervaring te lezen!

Ik ben ook benieuwd! Ik heb nooit wallen maar wel donkere kringen. Al slaap ik 12 uur lang, ik zie er altijd dood uit :roll_eyes:

1 like

Debbie (beautyscene) heeft ook traangoot fillers, daar heeft ze over geschreven, met voor en na foto. Misschien interessant om te lezen.

1 like

Ik heb hele erge wallen, doordat ik een lichte huid heb, valt het extra op.
Zelfs als ik goed heb geslapen vragen mensen wel eens of het goed gaat haha… Laatste tijd gaat het een stuk beter, komkommers helpen echt. Daarnaast heb ik een hele goedkope camouflage crème van de kruidvat die helpt ook super. Van catrice. Ik kan wel een foto laten zien hoe het nu beter is, ik weeg alleen niet hoe je iets in een spoiler plaatst?

1 like

Iemand in mijn omgeving is ernstig ziek, iedereen zegt dan altijd dat je positief moet blijven en moet denken maar ik kan dat gewoon niet… Je gaat gewoon dood en er is geen weg terug. Ik snap dat mensen niet negatief willen zijn maar laten we dan ajb wel realistisch blijven? Heel leuk dat mensen verhalen vertellen over wonderen en mensen die op zijn gegeven maar nog steeds leven en kerngezond zijn. Ik word daar juist verdrietig van. Ik vind het ook gewoon zo’n vreemd idee dat diegene die zo ziek is gewoon van de binnenkant allemaal kanker heeft zitten. Maar goed impopulaire mening dat ik.positief blijven niet altijd een goede oplossing vind

27 likes

Mee eens. Het leven is niet altijd leuk en laten we vooral niet met z’n allen een toneelstuk opvoeren dat het wel alleen maar leuk zou (moeten) zijn.
Dat voert de druk op ons allen alleen maar op.

Speech afgelopen…

14 likes

Ja laatst zei iemand tegen iemand anders “ach dat maakt niet uit, zolang je maar gelukkkg bent.”
Terwijl ik dat eigenlijk best heftig vind? Ik streef niet eens naar geluk en vind het een hele grote missie om maar altijd gelukkig te zijn. Ik ben wel heel happy hoor! Ik lach veel en snel maar echt gelukkig… pfoe dat is een levensdoel opzich toch
Soms ben je gewoon even niet zo gelukkig en dat is ook oké

5 likes

Bedankt dit is zo amen!!!

Ik vind een toegift tijdens concerten zo overrated. Dat de artiest of band zo’n toneelstukje opvoert door 3 minuten achter de schermen te staan om weer terug te komen, er zit geen verrassing aan, het is zo’n moetje. Van mij mag het gewoon één lange set zijn.

72 likes