Ik vond het overigens wel irritant/vervelend dat het gezegd werd, maar toch deed het me weinig omdat ik andere dingen aan mn hoofd had. Maar ik vond het gewoon heel erg onnodig ofzo.
Zoals je hier boven kunt lezen doet men dit ook gewoon. Het is allebei gewoon nogal raar om te zeggen. Voegt ook helemaal niks toe en wat moet je hier dan in godsnaam op reageren. āJa, bedankt,ā oid?
Ik denk dat mensen denken dat dun niet zo erg is want dat eet je er toch zo weer aan. Terwijl afvallen en aankomen beide moeilijk is.
Iemand die ik ken die behoorlijk aan de maat is zei ook ooit tegen mij uiteindelijk willen mannen gewoon een vrouw om wat vast te houden tijdens de seks en geen plank⦠Haha oké
Hahahahahaha ja want het uiteindelijke doel in het leven is je lichaam precies zo te vormen zodat āmannenā seks met je willen
En alle mannen hebben een identieke smaak.
Haha ja precies en alle mannen willen hetzelfde.
Ik vind overigens dick shaming ook niet okĆ© onder de vrouwen onderlingā¦
haha ja dat soort opmerkingen vind ik ook echt heel gaar en overbodig. Hoorde dat ook regelmatig. Waarom moet je dat perse aan iemand melden? alsof je daar iets mee opschiet.
Dickpositivity
Ja dit is echt zo. Dat is echt fijn aan ouder worden. Dingen waar ik vroeger praktisch wakker om lag, denk ik nu geen twee keer meer over na. Zo was er laatst een jongen die naar mij ging knorren toen ik aan het fietsen was, en ja ik vond het lullig, maar echt geraakt erdoor was ik niet. Terwijl zoiets mij vroeger, toen ik een jaar of 17 was, echt wel aan het janken had gemaakt.
Geen idee of het echt een impopulaire mening is, maar ik vind het echt een afknapper als een man een voetbal supporter/fan is. En dan vooral het type dat naar de tv schreeuwt en chagrijnig is als zijn club verliest.
Ik ben het hier echt mee eens. Dat alles er voor moet wijken op de zondag. Mijn ex vriend was er zo een. Bloedirritant vond ik het.
Ik wou dat mijn vriend zo was hahah . Dan was ik niet de enige debiel geweest in dit huis hahaha! Maar ik kan me wel voorstellen dat je het verschrikkelijk vindt, zeker als je zelf niks met voetbal hebt.
Ja en ik vind het ook een afknapper bij een vrouw, vind āt altijd een beetje sneu ofzo
Ik vind het eerlijk gezegd best meevallen hoor, zou er heel wat voor over te hebben om zo āweinigā wallen te hebben! Ik durf niet zonder bril over straat omdat mijn wallen van het niveau blauw oog zijn, zelfs concealer helpt niet
Ik vind Shallow echt een zeiknummer en niet Oscarwaardig en hun performance was middelmatig.
Misschien wil je dit totaal niet hoor dan mag je het lekker vergeten of terugfluiten, maar ik ben mega mega blij met mān fillers in traangootje, tegen wallen. Super subtiel en toch een wereld van verschil. Niemand ziet dat ik iets aan mijzelf heb laten doen maar kreeg zeker in het begin ineens heel vaak opmerkingen dat ik er goed uitzag! Ik vond het best een stap om ze te laten zetten maar ben er achteraf zo mega blij mee!
Maar nogmaals; ik wil niemand zomaar dot soort ingrepen āaanpratenā natuurlijk.
Kan je er wat meer over vertellen? Ik ben geĆÆnteresseerd. Hoeveel kost zoiets en hoe vaak herhalen?
En dit is het minst erge aangezien ik vannacht lekker geslapen heb. Krijg er geen opmerkingen over omdat ik al ruim 12 jaar elke dag een bril draag.
@360 Als ik het kon betalen is dat zeer zeker een optie!!
Zoān ontzettend sentimentele rukfilm vond ik het, soort van makkelijk scoren met āheftigeā emoties. Snapte ook niet dat Greenbook oscars gewonnen heeft, ook al zo sentimenteel en voorspelbaar
Ja hoor! Even in spoiler om niet het hele topic over te nemen.
Fillers
Ik heb ze volgens mij ergens in april of mei vorig jaar laten zetten en ik hoef nog steeds niet echt bij te werken. Ligt wel heel erg aan je huid hoe lang het mooi blijft zitten. Maar gemiddeld tussen de 6 maanden en 1 jaar vertelde hij. Ik heb het bij SOAP gedaan, na redelijk wat uitzoekwerk want ik vond het wel echt heel spannend. Die zijn wel vrij duur maar dus ook een hele goede ervaring mee! Ik weet de prijs eerlijk gezegd niet meer precies maar volgens mij heb ik iets van ā¬300,- betaald. Dat is dan met eerst een consult met informatie, dan het zetten zelf (heb ik meteen bij dat eerste consult gedaan maar kan dus ook apart als je er langer over na wilt denken) en dan na een paar weken nog een controle consult. Dan kijken ze of alles mooi zit of dat het nodig is om nog wat meer in te spuiten, zit dan bij de prijs er in bij hen.