Ik heb dit ook, kringen doordat mijn ogen wat dieper liggen ofzo?
Laatst had ik een flink blauw oog door een ongelukje het zag er echt niet uit, zegt een vriend ‘oh joh maar normaal heb jij toch al wallen, dus kon erger nu valt het sowieso minder op’ ok thanks
Noem het naïef dat mag, maar vroeger (haha) was de impact van social media en dingen delen nog helemaal niet zo bekend. Vroeger in het ellegirl. Tijdperk anno 2005 (ja ik zit al 14 jaar op het forum) deelden we ook van alles inclusief foto’s van vriendjes, vriendinnen, leraren… Hadden we ook veel meer met pesten te maken ook op een forum, denk aan de wie mag je niet topics van vroeger. Had je hele groepen die forummers weg gingen pesten. Was de sfeer sowieso zo anders.
Ik denk dat we allemaal verder zijn gegaan in ontwikkeling en dat we allemaal nieuwe dingen hebben geleerd en hopelijk ook van onze fouten hebben geleerd. Zo is er in korte tijd heel veel veranderd zo ook veel meer bescherming voor privacy etc. Op het kinderdagverblijf van mijn dochter moet ik onderhand ook elke week wel ergens een handtekening voor zetten voor gedeelde informatie etc.
Tegenwoordig vind ik dat iedereen kennis moet hebben van dat je gewoon geen fotos kunt maken van andere mensen en dat zomaar kan delen. Dat wordt ook op scholen besproken.
Ik vroeg mij oprecht af bij prikkelbaar hoe filmpjes en foto’s dan worden gemaakt?
Daarom voel ik mij ook behoorlijk aangevallen op iets wat jaren geleden is gebeurd (die pagina was 2010 zelfs)
Maar er zijn nog steeds mensen die sociale omgangsvormen of de wet negeren, dus je zal het helaas altijd houden denk ik.
Ik zie trouwens vaker op Facebook van die filmpjes van sportscholen waar mensen oefeningen totaal verkeerd doen, wat er grappig kan uitzien. Waar ik zelf ook wel eens om heb moeten lachen. Niet omdat ik ze belachelijk vind, maar pijnlijk herkenbaar :’) Ben dan altijd benieuwd of er toestemming aan die mensen is gevraagd om te filmen, denk het eigenlijk niet. Vind dat ook altijd wel discutabel. Ook al is het niet per se bedoeld van ‘WHAHAHAH ZIE DIT NOU ENORM STOM MENS DIT’, toch worden er mensen op beeld en het internet gezet.
Hahahahaha omg real life minoes
Je ziet er prachtig uit zo te zien, hele mooie ogen!
Ik snap wel je punt hoor.
Tegelijkertijd besef ik me ook dat het voor jezelf al erger lijkt en het een ander minder opvalt. En toch… als 1 iemand zegt dat je er moe uitziet ok, maar meerderen op een dag?!
Ik ben ook nog wat ouder dus er komen kreukels bij haha. Vandaag geniet ik maar extra dat ik nooit meer zo jong zal zijn als vandaag en oh wee als iemand een opmerking maakt!!
Ik heb eigenlijk wel hoe ouder ik word, hoe meer schijt ik heb aan de mening van een ander. Ik ben bizar veel afgevallen en ik zie goede dingen in de spiegel maar in mijn hoofd blijf ik dik. Ook haat ik de losse vellen op mn benen armen en vooral buik.
een tijdje geleden was ik heel erg afgevallen door stress en kreeg ik ook steeds te horen dat ik meer moest eten terwijl ik gewoon heel veel at. Meer dan de mensen die dat steeds moesten zeggen. Ook kreeg ik steeds te horen, JEEETJE WAT BEN JE DUN GEWOREN !!! het mag blijkbaar wel gezegd worden, maar JEEETJE WAT BEN JE DIK GEWORDEN is dan weer een hele andere kant. 
Ik vond het overigens wel irritant/vervelend dat het gezegd werd, maar toch deed het me weinig omdat ik andere dingen aan mn hoofd had. Maar ik vond het gewoon heel erg onnodig ofzo. 
Zoals je hier boven kunt lezen doet men dit ook gewoon. Het is allebei gewoon nogal raar om te zeggen. Voegt ook helemaal niks toe en wat moet je hier dan in godsnaam op reageren. “Ja, bedankt,” oid?
Ik denk dat mensen denken dat dun niet zo erg is want dat eet je er toch zo weer aan. Terwijl afvallen en aankomen beide moeilijk is.
Iemand die ik ken die behoorlijk aan de maat is zei ook ooit tegen mij uiteindelijk willen mannen gewoon een vrouw om wat vast te houden tijdens de seks en geen plank… Haha oké
Hahahahahaha ja want het uiteindelijke doel in het leven is je lichaam precies zo te vormen zodat “mannen” seks met je willen

En alle mannen hebben een identieke smaak.
Haha ja precies en alle mannen willen hetzelfde.
Ik vind overigens dick shaming ook niet oké onder de vrouwen onderling…
haha ja dat soort opmerkingen vind ik ook echt heel gaar en overbodig. Hoorde dat ook regelmatig. Waarom moet je dat perse aan iemand melden? alsof je daar iets mee opschiet. 
Dickpositivity 
Ja dit is echt zo. Dat is echt fijn aan ouder worden. Dingen waar ik vroeger praktisch wakker om lag, denk ik nu geen twee keer meer over na. Zo was er laatst een jongen die naar mij ging knorren toen ik aan het fietsen was, en ja ik vond het lullig, maar echt geraakt erdoor was ik niet. Terwijl zoiets mij vroeger, toen ik een jaar of 17 was, echt wel aan het janken had gemaakt.
Geen idee of het echt een impopulaire mening is, maar ik vind het echt een afknapper als een man een voetbal supporter/fan is. En dan vooral het type dat naar de tv schreeuwt en chagrijnig is als zijn club verliest.
Ik ben het hier echt mee eens. Dat alles er voor moet wijken op de zondag. Mijn ex vriend was er zo een. Bloedirritant vond ik het.
Ik wou dat mijn vriend zo was hahah
. Dan was ik niet de enige debiel geweest in dit huis hahaha! Maar ik kan me wel voorstellen dat je het verschrikkelijk vindt, zeker als je zelf niks met voetbal hebt.
Ja en ik vind het ook een afknapper bij een vrouw, vind ‘t altijd een beetje sneu ofzo