Ik denk het wel. En dat er dan iemand was die dacht hmm er zijn nog steeds mensen die het leuk vinden… Weet je wat het echt kut zou maken een polonaise!
Dit. Love verkleden en heb ook niks tegen een feestje met een redelijke hoeveelheid alcohol. MAAR DIE MUZIEK. En het feit dat je dan per se zó hard moet gaan. Nah.
Ik snap ook niet dat alle carnavalsaandacht ook altijd naar Brabant gaat? Stomme liedjes in her Nederlands van bv de snollebollekes: en mensen verkleden zich altijd maar half of zwaar sexy. En ik judge altijd die laatste groep. Doe dat ff lekker tijdens Halloween, of gewoon niet. Met je sexy politie of zuster pakje.
Ik denk dat het idd komt door de mensen die buiten het carnaval gebied even carnaval komen vieren. Die komen niet voor eeb traditie of mooie optocht of prinsen verkiezing. Die komen om te zuipen en te neuken in een primark onesie
Waarom is het tijdens Halloween prima en tijdens carnaval niet?
Mijn associatie met Carnaval is ook meer gekke/grappige/koddige of juist hele creatieve en originele pakken en niet “elk beroep dat een vrouw kan uitoefenen - maar dan supersexy”
Ja nou, ik vind het sowieso een stom iets, maar aangezien dat “vooral” bij Halloween gebeurd heb ik zoiets van, doe het lekker daar. Maar slaat dus eigenlijk ook nergens op
Ik woon in Aalst en de mensen zoutneerslag echt zo gelukkig dat ze weer carnaval vieren en elke keer als ik zeg dat in niet ga krijg ik rare blikken. Ik wil wel naar RIO of zomercarnaval van Rotterdam of Londen. Meer mijn ding…
Carnaval in Ecuador was echt kut, daar is het traditie zo veel mogelijk water op voorbijgangers te gooien, het was 13 graden en ik met 1.80 tussen alle andere mensen van 1.60 was het duidelijke mikpunt. Nog nooit zo koud gehad en kreeg niet eens drank.
Op de tweede dag werd het water vervangen door van die spuitbussen met van dat plakkerige touw dat in je haar blijft hangen, dat zat maanden later nog overal.
Doe mij maar Limburgs carnaval dan.
Ben jij 1.80? Wil je verkering?
Buiten dat carnaval een feest is waar veel drank bij komt kijken, is het naar mij mening meer dan gewoonweg dom zuipen. Het is een volksfeest en je viert het doorgaans in het gebied waar je vandaan komt, dat maakt dat je veel mensen kent/weer terugziet. Verder is het een feest wat sociale standaarden naar beneden haalt. Dit klinkt misschien super dom maar omdat iedereen verkleed is, heb je geen idee dat de meneer naast je normaal alleen in pak over straat gaat. Dat is helemaal weg en maakt dat er een andere sfeer hangt in kroegen. In Limburg worden naast feestnummers ook prachtige liedjes gemaakt, over thema’s als liefde en samenzijn, die bijdragen aan een gevoel van saamhorigheid. Iedereen kent ze en iedereen zingt ze mee, jong en oud. Er zijn liedjes zo oud als the Beatles die nog elk jaar gedraaid worden. Het heeft voor veel mensen dus ook een nostalgisch effect.
Hele rant hahaa maar ik word soms sad dat het feest wordt gereduceerd als ‘het feest waar iedereen vreemdgaat’.
Sorry, klinkt nog steeds kut. Maar dan zit ik gelukkig in het juiste topic
Haha geen probleem hoor!
Ik hou van het woord snollen
Lange (1.80) single spontane jonge (27) vrouw zoekt grappige en avontuurlijke levensmetgezel (m/v) om alcoholische versnaperingen (geen voorkeur) mee te nuttigen en vieze dingen mee te doen. Ben jij de parel die ik zoek?
Lust je malubu casis? Is een heerlijk smerige combi. Groetjes 15 jarig meisje dat eigenlijk nog geen alcohol mag maar het is zo lekker zoet en ik moet er zo van giegelen.
Omg dit klinkt zo lekker. Ik ga alleen echt even een stop inlassen want ik ben de laatste tijd alleen maar lam of onderweg
Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen die niet uit Brabant komen het dan komen vieren in een zo charmant mogelijk pakje?! Nee, het moet juist origineel en het liefst fout mogelijk maar dan niet snollen-fout.
Toevallig zag ik het vandaag op insta bij die Fien van Q
Ik was gisteren bij de museumnacht, en of ik ben echt een cultuurbarbaar, of te oud of wat dan ook, maar ik snap moderne kunst gewoon niet? Er was een soort expositie met alleen maar geschilderde muren in 1 kleur? (Denk kleurstaaltje van de Gamma) En een kamer met allemaal spullen op de grond gegooid of in kastjes gezet, en eerlijk waar ik snap het gewoon niet? Er was ook een meisje die zichzelf soort van vastgebonden aan de trap had en helemaal ging trillen. Ik schrok me echt helemaal dood toen ik haar voor het eerst zag haha totdat ik door had dat het bij de show hoorde. Ik heb gisteren gewoon zoveel dingen gezien waarvan ik zoiets had van…I just don’t get it. Hahaha eigenlijk is dit meer een biecht en ik wil hier ook zeker niemand mee beledigen ofzo, ik denk ook dat ik gewoon echt een beetje cultuurloos ben
Wow is dat serieus geschilderd? Damn indrukwekkend haha. Ik wil ook idd gewoon gelijk zien wat iets voorstelt! Surrealistische kunst vind ik wel altijd interessant, maar dan moet het idd wel gewoon realistisch geschilderd zijn, of iig duidelijk zijn wat het moet voorstellen. Een meisje dat onderaan een trap een epileptische aanval faket… ja… wat moet ik daar dan mee?
Sorry no offense maar het is gewoon niet voor mij ik begrijp het gewoon niet? haha.