Impopulaire meningen

Ik zie in welk topic we zitten en ik begrijp je frustraties, maar ik vind het wel jammer dat je iedereen met zo’n mening “heel erg dom” noemt. Zelf verdiep ik me al zo’n 9 jaar in prostitutie in Nederland omdat ik daar een persoonlijke link mee heb en ik vind het verbod zo zwart/wit nog niet. Ik vind het lastig er online over te posten omdat ik van discussies over het onderwerp paniekaanvallen/flashbacks krijg dus ik ga niet op de inhoud in. Ik wil alleen maar zeggen dat niet iedereen met een andere mening dan jij gewoon ongeïnformeerd is. Je kunt best van mening verschillen en toch niet oerstom zijn. Dat vind ik ook fijn aan dit forum, dat je dan meestal toch in je waarde gelaten wordt.

7 likes

Ah wat een aardige reactie, ik begrijp de insteek van je post verder ook wel hoor. Lief dat je de tijd hebt genomen om zo uitgebreid te reageren.

4 likes

Ik heb mij bij oudere seizoenen er ook wel aan geërgerd en zelfs bepaalde scenes eruit geknipt ook deels omdat iemand in mijn omgeving verkrachtingsscenes slecht trok maar de serie wel wilde blijven volgen. Toen was het toch wel iets te vaak bepaalde scenes die geen toegevoegde waarde om dudebro’s tevreden te stellen.

1 like

Ik vind het jammer dat nu al besloten is dat de Notre Dame volledig “naar origineel” heropgebouwd gaat worden. Had het zo’n mooie en interessante kans gevonden om het oude te combineren met het hedendaagse, zowel op religieus niveau als meer op architectuur niveau. Weet dat dit onmogelijk te doen is zonder op extreem veel kritiek te stuiten - maar vind het jammer dat het niet eens overwogen wordt.

Denk wel dat ik er anders tegenaan gekeken had als het aangestoken was.

3 likes

de een zijn brand is de ander zijn brood?

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.