Impopulaire meningen

Ik dacht dat je die naam ter plekke verzon :see_no_evil:
Ik ga even het handboek Nederlandse iconen uit m’n hoofd leren.

4 likes

Misschien moeten we een Iconische Nederlanders en Vlamingen topic hebben. Fuck Willem van Oranje en Thorbecke, er zijn andere Nederlanders die iedereen zou moeten kennen. Olga is een instituut.

10 likes

Hoeveel foto’s van die man heb jij op voorraad? :joy: (Van je foto)

15 likes

Haha ik Google ze altijd en dan sla ik een nieuwe op, maar hij doet al een tijdje geen modellenwerk meer dus er zijn geen nieuwe. Maar denk dat ik met het huidige aanbod het komende jaar nog wel elke 2 maanden een nieuwe kan doen.

22 likes

Ja weet dit ook van m’n fysiotherapeut! Ook voor je gewrichten is een hele dag zitten slecht. Een hele dag staan ook trouwens, statische houdingen zijn niet goed voor je lichaam.
Kortom: alle beweging is goed, normale inspanning en flinke cardio :stuck_out_tongue: Voor lichaam en geest.
(en ja van darmstelsel klopt, constipatie en andere ongemakken heeft veel te maken met niet genoeg bewegen).

Haha ja je hebt mensen die dan een kop koffie gaan halen om ff de benen te strekken, ik ga vaak naar de wc ook al hoef ik niet per se heel nodig :’)

Helaas is de wc om de hoek bij mijn kantoor. Zo jammer

Omweg door het gebouw maken en een trap meenemen? Doe ik wel eens!

1 like

Ik begin Maarten van der Weijden (en vooral de aandacht voor hem) een beetje irritant te vinden. Wel goed dat hij geld ophaalt natuurlijk

12 likes

Ik vind het vooral onverantwoord. Heel lief dat hij zo graag anderen wil helpen, maar moet je dan zulke risico’s nemen? Kunnen we niet iets anders bedenken wat geld oplevert? En stel dat het hem deze keer wel lukt, gaat hij dan later nog iets extremers bedenken? Ik hoop vooral dat hij het overleeft.

1 like

Ik vind hem ook echt vervelend. We weten het nu wel, je bent een strebertje.

1 like

Ik vind al die aandacht voor K. M.omma echt enorm irritant. Hij is gewoon een autist met een hoop privileges en aandacht (ook t.o.v. andere autisten, voor het geval iemand gaat roepen dat hij extra aandacht moet hebben vanwege zijn stoornis). Zijn ouders hadden hem best wat minder op een voetstuk kunnen plaatsen.

6 likes

Dit riep ik net ook al.

1 like

Hij was net bij DWDD en hij heeft in 1996 een autobiografie geschreven; sindsdien zijn er documentaires verschenen en kwam hij er telkens mee op tv. Misschien dat je hem van gezicht zult herkennen als je z’n achternaam googlet, want er ging een filmpje van hem viral waarin hij in de auto aan het vloeken was (en dat filmpje was redelijk grappig, moet ik toegeven :sweat_smile:). Ik wilde zijn naam hier niet volledig uitschrijven omdat hij of zijn ouders mijn commentaar niet hoeven te lezen.

4 likes

Je hebt de K dan de 5de letter van het abc x2 en dan de eerste letter van dit beest :snake:

4 likes

Hij haalt bij ons koffie. Hijs niet zo gezellig in t echt hahaha

@HvO zegt Bom op mofrika gooien je iets?

7 likes

Ik heb echt de hard om dat fargment moeten lachen :see_no_evil:

1 like

Dit ja. En ik erger me ook enorm aan zijn blogjes op facebook die ik vaak door andermans likes langs zie komen waarin hij heel irritant elitair probeert te schrijven. Als slecht voorbeeld, voor ‘een man loopt naar de wc’ zou hij schrijven ‘de weledelgestelde heer schrijdt naar het water cloiset’.?

9 likes

Ik heb hem nu opgezocht en heb die documentaire ook ooit gezien, wel een tijd geleden dus. Wat voor privileges heeft hij dan?

Kees praat alsof hij het polygoon journaal presenteert circa 1954

22 likes