Dat klinkt ook wel heel extreem! Je bent al een goede vriendin door er zo voor haar te zijn, maar ze kan niet verwachten dat je 24/7 er voor haar bent. Ik zou terug appen dat je het druk hebt en nu niet kan reageren, mocht ze nog steeds aandacht van iemand willen dan zal ze wel uitwijken naar de andere vriendin!
Hm dat laatste ben ik het niet mee eens. Soms heb ik wel tijd om het te lezen, en ben ik soms gewoon nieuwsgierig maar dan heb ik niet de tijd die een antwoord/reactie verwacht. Vaak lees ik dan zoiets als ik de op de wc zit of even snel naar achteren ben gelopen of onderweg ben en haast heb. Lezen kan dan wel, maar reageren/typen vind ik een hele andere handeling.
Vind niet dat ik het niet zou mogen openen omdat een ander dan meteen een reactie verwacht. Beetje geduld aub.
De ergernis van de âwat heb ik gemist, ik was drukâ herken ik trouwens wel. En die mensen kunnen ook privĂ© apps beantwoorden en lezen dus je kan ok de groepsapp wel ff lezen. Dan moet iemand anders de boodschap herhalen omdat jij te lui bent om terug te scrollen. Dat snap ik nooit en vind ik zelfs aso.
Ik voelde juist meer de neiging om vaker whatsapp te checken toen ik de meldingen uit had.
Overigens reageer ik zelf ĂĄltijd dezelfde dag (tenzij ik al slaap) maar op werk kijk ik niet op mijn telefoon (in de pauze wel dus maar 4 uur achter elkaar niet) en sommige mensen vinden dat al echt een mega probleem. Ik vind het zelf eigenlijk echt niet ok om tijdens werktijd te appen. (Al doe ik het zelf soms.)
Ik zet mijn telefoon overigens regelmatig op âniet storenâ. Dan kun je nummers instellen van mensen die je wel kunnen bellen en instellen dat als iemand je 2x achter elkaar belt je wel een melding krijgt. Zo blijf je wel bereikbaar voor nood. (Ik durf mijn telefoon eigenlijk echt niet uit te zetten omdat ik bang ben dat ik dan niet gebeld kan worden als er iets ergs met mijn familie is.)
Mijn schermtijd is alleen echt belachelijk hoog omdat ik ook netflix op mijn mobiel.
Ik houd niet van pasta al dente.
Mensen die houden van âModern familyâ en âHow I met your motherâ zijn zo niet mijn mensen.
Ik snap de hele hype rond game of thrones niet, ik vind het echt geen leuke serie. En ja ik heb het een kans gegeven, maar het is niet mijn soort serie
Gelukkig zitten we in dit topic, want ooomg hoe dan!!?
Game of Thrones is een serie die me heel tof lijkt om aan mee te werken maar vind het verder niet heel boeiend
Ik vond alle verkrachtingsscĂšnes ook onnodig en niet echt iets toevoegen. Dat ze het rechtvaardigen door te zeggen dat dit bijdraagt aan het vormen van het karakter van de personages vindt ik ook een slappe uitvlucht. De scĂšne met Sansa was voor mij de reden om te stoppen met kijken.
Ik vind tot nu toe alle kinder ijsjes (van kinder bueno etc.) een beetje tegenvallen.
Maar moet nog 2 soorten proberen, dus er is nog hoop
Ik zie in welk topic we zitten en ik begrijp je frustraties, maar ik vind het wel jammer dat je iedereen met zoân mening âheel erg domâ noemt. Zelf verdiep ik me al zoân 9 jaar in prostitutie in Nederland omdat ik daar een persoonlijke link mee heb en ik vind het verbod zo zwart/wit nog niet. Ik vind het lastig er online over te posten omdat ik van discussies over het onderwerp paniekaanvallen/flashbacks krijg dus ik ga niet op de inhoud in. Ik wil alleen maar zeggen dat niet iedereen met een andere mening dan jij gewoon ongeĂŻnformeerd is. Je kunt best van mening verschillen en toch niet oerstom zijn. Dat vind ik ook fijn aan dit forum, dat je dan meestal toch in je waarde gelaten wordt.
Ah wat een aardige reactie, ik begrijp de insteek van je post verder ook wel hoor. Lief dat je de tijd hebt genomen om zo uitgebreid te reageren.
Ik heb mij bij oudere seizoenen er ook wel aan geĂ«rgerd en zelfs bepaalde scenes eruit geknipt ook deels omdat iemand in mijn omgeving verkrachtingsscenes slecht trok maar de serie wel wilde blijven volgen. Toen was het toch wel iets te vaak bepaalde scenes die geen toegevoegde waarde om dudebroâs tevreden te stellen.
Ik vind het jammer dat nu al besloten is dat de Notre Dame volledig ânaar origineelâ heropgebouwd gaat worden. Had het zoân mooie en interessante kans gevonden om het oude te combineren met het hedendaagse, zowel op religieus niveau als meer op architectuur niveau. Weet dat dit onmogelijk te doen is zonder op extreem veel kritiek te stuiten - maar vind het jammer dat het niet eens overwogen wordt.
Denk wel dat ik er anders tegenaan gekeken had als het aangestoken was.
de een zijn brand is de ander zijn brood?
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.