Impopulaire meningen

Ik heb mijn meldingen al jaren uitstaan. Ik leef niet op oproepbasis. Als het echt dringend is, bel je maar. Ik zie zoveel mensen bij ieder geluidje of iedere keer als hun telefoon oplicht, naar dat ding grijpen. Lijkt me vermoeiend.

13 likes

Ook best een rare gedachte: ik moet dringend iemand spreken, laat ik een appje sturen :joy:

12 likes

Ik reageerde op het berichtje van @Berlijn die het had over dringende zaken.
Even voor de duidelijkheid haha: ik ben niet iemand die altijd per direct antwoord verwacht hoor, en als ik echt iets dringends heb dan bel ik inderdaad. Heb ook geen belangst oid maar mijn oorspronkelijke impopulaire mening ging over slechte appers en dan bedoel ik dat iemand mij gerust 3 dagen laat wachten met antwoorden op de vraag: hoe gaat het?

Ik doe dit, en ook wel langer dan 3 dagen omdat de vraag “hoe gaat het” een van de lastigste vragen in mijn leven is. En juist als ik om je geef, wil ik daar een eerlijk antwoord op geven en kan ik echt wel dagen tubben in hoe ik dat antwoord zou moeten formuleren. Als iemand wat anders leuks appt, reageer ik meteen, maar met de vraag “hoe gaat het” kan ik echt compleet niks.

10 likes

Dit is dus exact waarom mijn mening impopulair is

3 likes

Oh ik heb dat ook inderdaad als ik zo vroeg gebeld word door een vriendin. Neem dan ook meestal op met ’ Wat is er?!? ’ ipv met mijn naam oid. Maar uiteraard is er dan ook nooit iets boeiends aan de hand.(Gelukkig maar want de scenario’s die ik dan in mijn hoofd heb zijn niet al te best)

3 likes

Jouw mening ging over iemand dagen laten wachten op insert voor jouw onnozele vraag en rozevarken lichtte toe dat de voor jouw onnozele vraag voor haar juist niet onnozel is en waarom ze er zo laat op reageert. Niet dat ik je vraag onnozel vind maar je oorspronkelijke bericht ging niet over waarom Hoe gaat het zo belangrijk was maar over meerdere dagen wachten. Of lees ik het nou verkeerd?

3 likes

Ja volgens mij klopt dit ja?

2 likes

Ik vind het ergerlijker als t goede vrienden zijn

3 likes

Het zou niet erger moeten zijn maar het zou me wel eerder opvallen en sneller onzeker maken dan wanneer het een goede vriend(in) zou zijn, denk ik.

4 likes

Ik verwacht niet dat iemand direct op mij reageert maar als je dagen niet op mij reageert en wel in een groepsapp kan reageren irriteert me dat.

6 likes

Ik heb niet zo snel dat groepsgesprekken me te snel gaan. Ik vind het juist wel gezellig, tientallen berichten die (vaak) nergens over gaan.

Het WJEWK-topic daarentegen
 zullen daar alleen maar ‘actieve appers’ zitten? Het forum bijhouden kost me meer ‘werk’ dan al mijn whatsapp gesprekken bij elkaar

18 likes

Dit is echt te bizar voor woorden. Zou trouwens hetzelfde doen. Alsof je vriendschap alleen iets is als je zoveel minuten per dag, week of maand minimaal met elkaar door moet brengen

7 likes

Dat vat toch wel mee? Als je 's ochtends een keertje kijkt en 's avonds een keer dan is dat toch prima bij te houden. Vind ik iig

Ik kan er slecht tegen als mensen je bewust lijken te negeren. Als ze bijvoorbeeld online zijn geweest nadat je ze iets gevraagd hebt waar je een antwoord op wilt, naar dan niet reageren. Maar eigenlijk is dat super hypocriet want ik ben echt een van de slechtste whatsappers ooit :joy: en maak me hier ook schuldig aan

2 likes

Dit had ik ook, daarom heb ik alle meldingen ook uit staan sinds twee weken. Ik kijk nog altijd vaak of er wat is, maar ik voel me niet meer zo gejaagd door een oplichtend scherm, zeg maar.

Haha precies dit Ja! Groepsapp vind ik altijd wel leuk, ik blijf soms ook wel eens in groepen hangen die worden georganiseerd voor iets waar ik niet mee naartoe kan (afgelopen week bijv afscheid van een collega, ik kan niet, zei dat op dag 1 dat de app werd aangemaakt en op dag 3 ging ik er pas uit).
Wjekw kijk ik bijna nooit in omdat ik het echt niet kan bijhouden en als ik zie 500+ nieuwe berichten dan denk ik al dat is teveel voor mij :scream:

1 like

Ik vind die lompe witte of lichtgekleurde 90s sneakers die elk hip meisje nu heeft zooo lelijk. Ik kan er gewoon nĂ­et bij.

35 likes

Ik erger me daar ook aan en dat is voor mij een reden om de meeste sneakers alleen nog in de sale te kopen. Een paar adidas superstars waar ik 10 jaar geleden 2 jaar lang iedere dag op liep en toen minder zien er nu nog beter uit dan een paar adidas superstars die ik vorige zomer had gekocht en toen hooguit 3 maanden echt veel op had gelopen en daarna maar af en toe.

En ook Vans vind ik tegenwoordig van mindere kwaliteit dan toen ik 12 of 13 jaar oud was. Heb ooit 1 oud paar verkocht omdat ik er even op uitgekeken was en erna vette spijt omdat een nieuw paar echt veel slechter was.

Maar dit geld ook voor merken als Dr. Martens en Palladium.

2 likes

Een vriendinnetje van mij maakt nu iets vervelends mee, maar ze stuurt er de hele dag whatsappjes over en ze wil de hele tijd bellen en dan gaat het alleen maar daar over en ik merk van mezelf dat ik er helemaal door in een negatieve staat getrokken word, terwijl ik nu zelf na een paar moeilijke weken net weer lekker in mijn vel zit. Ik wil er best voor haar zijn maar niet 24/7 klaag appjes krijgen. En als ik niet reageer krijg ik ook een ‘???’. Ik zou mezelf nu ook wel even willen uitloggen van whatsapp.