Ik vind alle sport op tv zo oninteressant. Ik snap er niets van dat half Nederland dan in de ban is van de tour de france bijv. En dat het zoveel zendtijd en aandacht het krijgt, heel apart. Ik zou nog liever de hele dag andermans wc’s schoonmaken dan dat ik daarnaar moet kijken. Of dat gezeur bij DWDD over de elf stedentocht. Laat me met rust.
Oh en ik heb er nog één: die eeuwige grijze muizen interieurs in NL. In 95% van de huizen staat zo’n lelijke grijze hoekbank, met een grijze/taupe muur en als kers op de taart ook nog zo’n grauwe vloer. Kil. Onpersoonlijk. En deprimerend.
http://www.turkeyhealth.net/wp-content/uploads/84241/woonkamer-grijze-vloerkleed.jpg
Jaa ik vind dit ook zo saai. Alles bij IKEA/Leen Bakker vandaan ook vaak. Waar is de creativiteit mensen. Je hebt toch een eigen persoonlijkheid? Doe er iets mee.
Ik heb dat meer met die vt wonen stijl, het ziet er allemaal zo hetzelfde uit. Heel onpersoonlijk. Op de meeste van deze plaatjes is die stijl goed vertegenwoordigd
Ja dat vind ik ook. Maar grijs vind ik nog wel het meest deprimerend.
Hahahahahahaha “gewoon goed vasthouden”
Mijn gaydar gaat echt heel hard af bij Jeffrey (vriend van Vera). Geen idee waarom trouwens.
Ik heb dus nooit begrepen waarom je boter zou doen onder iets dat al plakt?? Waarom heb je nog boter onder Nutella nodig, just why?
Is lekker
nou impopulaire mening dan: ik vind boter echt lekker en gebruik het altijd (behalve idd bij ander smeerbaar beleg)
Met “boter” warrschijnlijk
Haha ja ik zou roomboter onder alles kunnen smeren. (Oké niet onder iets smeerbaars)
Maar die pakjes becel vind ik wel smerig. Dat gebruik ik dus alleen voor hagelslag, ben helaas nog niet zo getraind als @Morganfreeman
Eén van mijn jeugdtrauma’s is het paasontbijt op de basisschool waarbij kinderen (ouders) een ontbijtje moesten maken voor elkaar. Op mijn briefje had ik al heel duidelijk aangegeven dat ik geen boter op m’n brood wilde (want ik voelde de bui al hangen, ja zo jong al, dat mensen er geen BOTER op zouden smeren). Wat kreeg ik? Kadetjes met een dikke laag margarine en duo penotti. Ik zal die hap nooit meer vergeten. Ik moet nu alweer bijna kotsen.
O ja bleh ik snap ook echt niet dat mensen dit kopen als ‘lekkere lunch’ of dit als een traktatie zien. Harde broodjes zijn zoveel lekkerder dan die kleffe witte ondingen.
Dat is niet echt impopulair, dat staat onder elke video haha. Die vraag hebben ze ook al tig keer moeten beantwoorden.
Plus dat je na het eten van een heel pak van die dingen nog niet vol zit
Op basis van mijn vooroordelen over homo’s denk ik dat deze man in een heteroseksuele relatie homo is, hoewel zijn seksuele geaardheid helemaal niks met mij te maken heeft.
Zij is interieurblogger, dus ik denk dat je die foto daardoor vaak terug ziet komen. Ze woont daar gewoon nog (haha ik hou dus heel erg van dit soort interieurs, maar ik snap de mening wel).
Ik vind de NS een chill bedrijf en ben er nog nooit boos op geweest.
Uh ja.