Impopulaire meningen

Ik maak gewoon een foto van mn pas en laat diegene mn iban nummer uittypen.
Als diegene slim is slaat tie even mn naam op dan gaat het de volgende x sneller.

2 likes

Dit haat ik nog meer :stuck_out_tongue: dat je iemand iets voorschiet met de pin en dat ze het dan contant teruggeven omdat ze er zelf vanaf moeten. Ja doeiiiii

14 likes

Haha oh nee ik houd van contant geld haha.

1 like

Chille van een betaalverzoek is dat als iemand het voldoet, dat het geld dan direct op mijn rekening staat. Soms van de ene naar de andere bank zit er zo een heel weekend tussen.

Ja ik ben skeer, i need my money

7 likes

Dit zijn de ergste mensen :joy: kun je 3x van je bank app naar je foto’s als je het nummer niet in 1x kunt onthouden.

29 likes

Heheheeheh

2 likes

Love ook de QR-code van de ING, dat gaat zo snel.

4 likes

Dat is juist het lekkere deel? Dat gele deel onderaan is zo niet-sappig en smakeloos. :disappointed_relieved:

6 likes

Telt het ook mee als je raketjes lekker vindt, maar het bovenste deel het minst?

1 like

Jaaa ben zo blij met deze functie!!

1 like

Ik vind alle sport op tv zo oninteressant. Ik snap er niets van dat half Nederland dan in de ban is van de tour de france bijv. En dat het zoveel zendtijd en aandacht het krijgt, heel apart. Ik zou nog liever de hele dag andermans wc’s schoonmaken dan dat ik daarnaar moet kijken. Of dat gezeur bij DWDD over de elf stedentocht. Laat me met rust.

36 likes

Oh en ik heb er nog één: die eeuwige grijze muizen interieurs in NL. In 95% van de huizen staat zo’n lelijke grijze hoekbank, met een grijze/taupe muur en als kers op de taart ook nog zo’n grauwe vloer. Kil. Onpersoonlijk. En deprimerend.

https://cdn4.welke.nl/cache/crop/750/auto/photo/15/63/71/Modern-Douglas-Jones-grijze-tegels-woonkamer.1397815003-van-Womanistical.jpeg

http://www.turkeyhealth.net/wp-content/uploads/84241/woonkamer-grijze-vloerkleed.jpg

29 likes

Jaa ik vind dit ook zo saai. Alles bij IKEA/Leen Bakker vandaan ook vaak. Waar is de creativiteit mensen. Je hebt toch een eigen persoonlijkheid? Doe er iets mee. :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik heb dat meer met die vt wonen stijl, het ziet er allemaal zo hetzelfde uit. Heel onpersoonlijk. Op de meeste van deze plaatjes is die stijl goed vertegenwoordigd

3 likes

Ja dat vind ik ook. Maar grijs vind ik nog wel het meest deprimerend.

Hahahahahahaha “gewoon goed vasthouden”

1 like

Mijn gaydar gaat echt heel hard af bij Jeffrey (vriend van Vera). Geen idee waarom trouwens.

25 likes

Ik heb dus nooit begrepen waarom je boter zou doen onder iets dat al plakt?? Waarom heb je nog boter onder Nutella nodig, just why?

13 likes

Is lekker :see_no_evil:

5 likes

nou impopulaire mening dan: ik vind boter echt lekker en gebruik het altijd (behalve idd bij ander smeerbaar beleg)

12 likes