Ik kijk geen trailers, ik haat (lichte) spoilers. Maar ben benieuwd
Ik vind dit weer heerlijk!
Ik ook!! Ik haat tikkies
Of geef het contant idd!
Als ik je rekeninggegevens niet heb is het een stuk sneller om een betaalverzoek te sturen dan dat hele IBANnummer uit te typen toch?
Knoflooksaus is smerig.
Nou, vooral die aioli uit dat gele bakje. Ik vind die smaak altijd heel heftig
Mijn telefoon vult automatishc m’n rekeningnummer aan als ik begin met typen, dus ik hoef eigenlijk alleen NL te typen haha
@monkeyslut ik ben het helemaal met je eens hoor. Vooral als je voor meerdere mensen een net ander bedrag voor schiet, hallo ik app je wel een foto van de bon en rekeningnummer en dan regel je het amar, ik ga niet 39403 tikkies maken voor iedere fucking pizza :")
Maar typ dan wel even je rekeningnummer als los bericht in whatsapp, dan kunnen we copy pasten
Ik maak gewoon een foto van mn pas en laat diegene mn iban nummer uittypen.
Als diegene slim is slaat tie even mn naam op dan gaat het de volgende x sneller.
Dit haat ik nog meer dat je iemand iets voorschiet met de pin en dat ze het dan contant teruggeven omdat ze er zelf vanaf moeten. Ja doeiiiii
Haha oh nee ik houd van contant geld haha.
Chille van een betaalverzoek is dat als iemand het voldoet, dat het geld dan direct op mijn rekening staat. Soms van de ene naar de andere bank zit er zo een heel weekend tussen.
Ja ik ben skeer, i need my money
Dit zijn de ergste mensen kun je 3x van je bank app naar je foto’s als je het nummer niet in 1x kunt onthouden.
Heheheeheh
Love ook de QR-code van de ING, dat gaat zo snel.
En dan iedere keer opnieuw inloggen. Word nu alweer pislink als ik jouw bericht lees
Dat is juist het lekkere deel? Dat gele deel onderaan is zo niet-sappig en smakeloos.
Telt het ook mee als je raketjes lekker vindt, maar het bovenste deel het minst?
Jaaa ben zo blij met deze functie!!