Ik hou van strakke Leen Bakker huizen met bijpassende meubels, wit wollig kleed en grijze hoekbank.
ik heb een grijze leen bakker hoekbank en ik vind m mooi (of moet dit dan in het opbiechttopic)
dit is mijn enige fase voor altijd
Die heb ik ook 

Haha, over Pim fortuin.
Mijn vader heeft bij hem in de klas gezeten. Hij kwam uit Driehuis op een school in Beverwijk en vond zichzelf altijd te goed voor deze plebs.
Mijn vader vond hem maar een blaaskaak.
Dus zo keken we altijd naar hem.
Pfff blaaskaak hahaha hij maakte daardoor op mij een stuk minder grote indruk.
Zo kwam hij ook vaak wel over idd. Ik had een lerares die onwijs fan van hem was en bij de begrafenis met een bordje stond dat er een minister president vermoord was.
Ik ken iemand die voor hem gewerkt heeft voordat hij de politiek enzo in ging. En diegene vond hem een onwijs chille en aardige werkgever.
Wanna date
my life in a post
welke piccaâs
huh waarom zeg je dan check je dm
Dat was ook wel zijn kracht denk ik. Een charmeur was het. Zo kreeg hij ook wel veel gedaan.
Ik vind tostiâs vies en al helemaal met van die ranzige combinaties
nou ik vind spekkoek geen hol aan
Ik kwam er 1 tegen op mn werk van de week in een artsenkamer! Heb er een foto van gemaakt, omdat ik het zo walgelijk vond:
Aargghh ook die âsamen moeten we het doenâ waarvan de zinsconstructie niet klopt? Bij ons op het werk⊠samen moeten we het doen. GVD.
Hier krijg ik spontaan diarree, hartkloppingen, en een verhoogde bloeddruk van.
Ow en pure agressie
@quantum @Briseis @TantePollewop ik ben ook echt blij dat dit op een artsenkamer staat en niet in een ruimte waar patiĂ«nten komen. Moet je je voorstellen dat je daar zit voor je darmonderzoek en je dokter heeft dit op zân bureau staan.
Nul vertrouwen.
Haha ik zag er gisteren ook een op een verjaardag
Ik was echt in shock want diegene is helemaal niet zo typisch en totaal ook geen type daarvoor. Ik wilde hem heel erg haten hierom, maar het lukte me niet