Och Jezus het is ook niet eens een klein traject ofzo nee dan snap ik wel dat je er ziek van wordt.
(Oké dit klinkt alsof ik je mening bagatelliseer maar zo bedoel ik het echt niet)
Och Jezus het is ook niet eens een klein traject ofzo nee dan snap ik wel dat je er ziek van wordt.
(Oké dit klinkt alsof ik je mening bagatelliseer maar zo bedoel ik het echt niet)
Alsjeblieft niet zeg, ik heb het al moeilijk genoeg met WJEKW en WJEKW - foto’s.
Ik heb ooit voor een vriendin zelf zo’n Soort bord geklust met een obscene tekst erop (zonder spelfouten), altijd leuk als mensen argeloos zo’n kitscherig bordje lezen en aan het einde ineens grote ogen krijgen
nav de boter berichten: macaroni is ook vies
Ik vind lasagne echt vies
Ik vind oorbellen 9 van de 10 keer eng. Het kan zomaar uitscheuren…
Ik vind concerten en zeker festivals echt het geld niet waard.
Jaa ik snap dus ook niet waarom iedereen dit altijd zo geweldig vindt. Het is zo… nat. En heftig voor je maag.
Ik zou zoiets noooooit kiezen maar vind het wel echt tof!!!
Ik heb iets wat ik het Pim Fortuyn Syndroom noem. Ik ben te jong voor Pim maar door zijn uitstraling geloof ik alles wat hij zegt als ik nu een video van hem kijk. Ik heb dat ook bij sommige mannen en ik vind dat erg aantrekkelijk. Terwijl ik Pim Fortuyn helemaal nooit heb meegemaakt
Heel herkenbaar en die man heeft mij echt bang gemaakt toen ik klein was, omdat iedereen zo in de ban van hem was (niets tegen jou @anon98052296, bedoel meer dat mensen het inhoudelijk met hem eens waren ipv wat jij zegt). En toen kwam die moord en werd ik nóg banger :’) Op jonge leeftijd echt een hekel aan politiek gekregen hierdoor.
Oh ik had iets soortgelijks! Hij wilde geen geld meer naar de zorgsector en ik moest toen binnen een paar maanden een operatie ondergaan. Was ook zo bang dat mijn operatie daardoor niet meer kon. Lag daar als klein kind ook echt wakker van.
Ik hou van strakke Leen Bakker huizen met bijpassende meubels, wit wollig kleed en grijze hoekbank.
ik heb een grijze leen bakker hoekbank en ik vind m mooi (of moet dit dan in het opbiechttopic)
dit is mijn enige fase voor altijd
Die heb ik ook
Haha, over Pim fortuin.
Mijn vader heeft bij hem in de klas gezeten. Hij kwam uit Driehuis op een school in Beverwijk en vond zichzelf altijd te goed voor deze plebs.
Mijn vader vond hem maar een blaaskaak.
Dus zo keken we altijd naar hem.
Pfff blaaskaak hahaha hij maakte daardoor op mij een stuk minder grote indruk.