Dat was ook wel zijn kracht denk ik. Een charmeur was het. Zo kreeg hij ook wel veel gedaan.
Ik vind tosti’s vies en al helemaal met van die ranzige combinaties
nou ik vind spekkoek geen hol aan
Ik kwam er 1 tegen op mn werk van de week in een artsenkamer! Heb er een foto van gemaakt, omdat ik het zo walgelijk vond:
Aargghh ook die ‘samen moeten we het doen’ waarvan de zinsconstructie niet klopt? Bij ons op het werk… samen moeten we het doen. GVD.
Hier krijg ik spontaan diarree, hartkloppingen, en een verhoogde bloeddruk van.
Ow en pure agressie
@quantum @Briseis @TantePollewop ik ben ook echt blij dat dit op een artsenkamer staat en niet in een ruimte waar patiënten komen. Moet je je voorstellen dat je daar zit voor je darmonderzoek en je dokter heeft dit op z’n bureau staan.
Nul vertrouwen.
Haha ik zag er gisteren ook een op een verjaardag
Ik was echt in shock want diegene is helemaal niet zo typisch en totaal ook geen type daarvoor. Ik wilde hem heel erg haten hierom, maar het lukte me niet
O ja bah teksten op muren. Een vriendin van me had vroeger op haar slaapkamer “Everybody loves to dream…” op de muur staan in sierletters. En in de keuken van d’r ouders staat volgens mij “Live, laugh, love” op de muur.
Ik heb momenteel even geen impopulaire mening denk ik.
O jawel: Ik vind niet zoveel aan de Tour de France…
Hahaha wat pijnlijk enige geoorloofd gebruik is wanneer men het sarcastisch gebruikt
Ik kots een beetje in mijn hart
Ze bestaan tegenwoordig zelfs voor kliko’s, deze kwam ik een tijdje geleden tegen
In onze kliko staat opgeruimd is netjes WAT
Hahaha neeee!!
wordt alles verdeeld over de juiste emmer
is recycleren belangrijk
heeft iedereen z’n eigen prullenbak
Ik neem aan dat dit met een zeelading zout erop is geplakt
Same! Aan goede doelen voor mensen wordt voor mijn gevoel veel meer gegeven dan aan die van dieren. Ik teken ook eerder petities voor dingen omtrent dieren dan als het om mensen gaat…
Ik ook!
Heb jij tips voor goede doelen waar je het beste aan kunt geven? Waarbij het geld echt goed besteed wordt?
Haha nee, aan de rest van dat huis te zien (aan de buitenkant dan) is dit serieus
Die kliko ik ga kapot
Ik zie hierbij echt voor me dat het een cadeautje is van een secretaresse met kortpittig kapsel die dit fantastisch vindt, en dat je dan echt totaal niet weet wat je ermee moet. Want het bord gaat over het werk dus je kunt het niet mee naar huis nemen (en dan wegtyfen of verstoppen) dus je moet het eigenlijk wel ergens hangen want anders is het best wel lullig.