Impopulaire meningen

Ik twijfel
Dit zijn toch de twee varianten? Haha

1 like

Ja alleen heb je nu ook die fuze tea

Lijkt het je niks of spreek je uit ervaring?

Nestea oftewel nasty

14 likes

Ik vind schaamhaar heel mooi en ik baal ervan dat het me niet lukt om een goede bos te kweken. Ik heb dikke zwarte krullen op mijn hoofd en overmatige haargroei over bijna mijn gehele lichaam (waar het overigens allesbehalve gewenst is), maar mijn punani is schaars bedekt en ik vind dat oprecht jammer :weary:.

8 likes

Je mag wel van mij hebben!

(Bos shag die ook over m’n bovenbenen heen gaat en onder m’n kont en shit)

5 likes

Ja vind ik ook! Als ik ergens wat ga drinken vraag ik of ze wel Lipton ice tea hebben want als het die Nestea is hoef ik het niet :sweat_smile:
Die nieuwe van Fuze tea zijn wel lekker trouwens

Het lijkt me echt niks En i know geen oordeel vellen voor je iets geprobeert hebt, maar dit is écht niet aan mij besteed :stuck_out_tongue:

Hear hear! Zo’n donkere krullende bos schaamhaar (die niet tot ver buiten de liezen groeit dan) vind ik ook prachtig. Ook bij mannen trouwens.

2 likes

Ik vind de Lisa van de vorige temptation helemaal niet zo sneaky. Ik vond Merijn juist heel sneaky en denk dat Lisa flink geframed is door de productie. Merk dat iedereen die ik daarover spreek haar echt een bitch vindt maar ik vind dat dus helemaal niet haha. Zoooo controversieel en impopulair ;-).

13 likes

Jaaa, er stond ook een interview met haar in de &C van deze maand en ik vond haar eigenlijk best sneu. Zij werd inderdaad echt neergezet als mega sneaky, terwijl Merijn uiteindelijk keihard vreemd ging met die Pommelien.

1 like

Ja precies. En wat deed zij nu eigenlijk? Ze zoende met een meisje (okee dat kun je erg vinden) maar ze deed niet zo heel veel echt fout vond ik? Hij had daar gewoon seks met die Pommeline (die ik sinds na temptation heel stom vind) en werd echt een beetje gematst met die beelden vond ik

1 like

Wait. Is dit het Temptation topic?

7 likes

Haha dat dacht ik ook even

Echt he. Winter en sport zijn stom, laat staan een combinatie ervan. Alleen warme chocolademelk met slagroom drinken is leuk.

2 likes

Geen idee of jullie dit in koor al 371x gezegd hebben, maar ik houd echt niet van buiten eten.
Insecten aaargh!
Alleen nu zijn we op vakantie in een Tiny House dus moet het bijna wel, maar ik eet liever gewoon binnen.

8 likes

Omg ja. Tijdje geleden werd ik zowat ‘gedwongen’ om buiten te eten. We vroegen om een tafel en werden meteen naar buiten geleid. Vond het sowieso al te awkward om te vragen of we gewoon binnen konden zitten. Maar goed, temperatuur viel wel mee en het was in de schaduw dus dacht dat het vast ging meevallen. Wrong. Hele tijd vliegen moeten wegmeppen van m’n eten. But again, te awkward om er wat van te zeggen :roll_eyes:

1 like

Hahaha ik wil die met de woonwagen

Sommige mensen zijn natuurlijk ook gebonden aan de vakanties i.v.m. werken in het onderwijs etc. En soms winkels waarvan de baas bepaalt heeft om de zaak in de zomer 3 weken dicht te gooien dan kunnen ze je verplichten die dagen op te moeten nemen.

1 like

Omg ik heb in mijn huurapp dezelfde vloer als dat laatste plaatje :frowning_face: Ik haat 'm echt, het voelt heel kil aan inderdaad.

Ik sta overigens op het punt een donkergrijze bank te kopen haha godver ik weet écht niet wat aan te vangen met mijn interieur. Tips zijn welkom!