Impopulaire meningen

Same! Aan goede doelen voor mensen wordt voor mijn gevoel veel meer gegeven dan aan die van dieren. Ik teken ook eerder petities voor dingen omtrent dieren dan als het om mensen gaat…

2 likes

Ik ook!
Heb jij tips voor goede doelen waar je het beste aan kunt geven? Waarbij het geld echt goed besteed wordt?

1 like

Haha nee, aan de rest van dat huis te zien (aan de buitenkant dan) is dit serieus

Die kliko :joy::joy: ik ga kapot

Ik zie hierbij echt voor me dat het een cadeautje is van een secretaresse met kortpittig kapsel die dit fantastisch vindt, en dat je dan echt totaal niet weet wat je ermee moet. Want het bord gaat over het werk dus je kunt het niet mee naar huis nemen (en dan wegtyfen of verstoppen) dus je moet het eigenlijk wel ergens hangen want anders is het best wel lullig.

5 likes

Niet dat het mij verder wat uitmaakt, maar donkey sanctuary heeft toch ook gewoon reclames op tv (gehad)?

Tranen van het lachen hier. “Wij zijn blij met onze fijne kliko”??? Wat zijn dit voor mensen???

Overigens ben ik nu via Google in de wondere wereld der containerstickers beland. Ik denk dat dit Comic Sans kruiswoordpuzzelgedrocht
afkomstig is uit dezelfde cirkel van de hel als die andere sticker.

8 likes

Ik heb er een hekel aan als mensen de AH (Albert Heijn dus) de Ap of Appie noemen.

21 likes

Omg ik ook ik cringe helemaal van binnen dan. Ik haaaat die afkorting zo erg he geen idee waarom ook :weary:

1 like

Zolang ze die slechte smaak maar niet meenemen naar hun werk, vind ik het best!

1 like

Ik ben aan het sparen en wil eind dit jaar een bedrag doneren en als ik mn schulden heb afbetaald een maandelijkse donatie bij een dierenopvang. Bijvoorbeeld stichting melief, de peerdegaerdt of sofiesenden (ik weet niet hoe dr stichting heet) maar bij hen kan je allemaal een dier adopteren en ik heb er vol vertrouwen in dat dat geld ook echt bij de dieren komt.
De peerdegaerdt is daarnaast een zorgboerderij.
(daarnaast zijn ze allemaal vegan, wat ik zelf belangrijk vind :x)

5 likes

Hey wat cool dat je schoonmaakt in een ziekenhuis ook, mag ik je een pb sturen? Ben benieuwd waar enzo, misschien zijn we wel indirecte collega’s :grin:

Hahahaha dat was ik :grin::grin: Maar helaas, het was volgens mij een gefotoshopte foto van een Xenos bordje :sob: Anders zou ik hem ook sowieso hebben gekocht voor m’n broer, hij gaat er ook helemaal stuk om haha

deze bestaat volgens mij wel echt, maar geen idee waar te koop haha. (link: https://diwmotz.nl/xenos/)

Edit: deze vind ik ook in het rijtje passen:

3 likes

Mijn vriend gelooft niet dat het nep is en denkt dat mensen dat echt in huis hangen?? Of zn sarcasme level is te advanced voor me…

1 like

Ik hoop echt dat dit een grap is? Dat kan toch niet anders?

De stichting van Sofie Senden heet VZW Lamana. Echt een tip voor iedereen die een klein bedrag wilt storten, dat kan gewoon naar een rekeningnummer en ze is blij met elke euro die ze krijgt. Voor bepaalde bedragen krijg je ook iets terug, zoals een dier adopteren of een sessie dieren knuffelen, maar je kan ook gewoon 2 euro storten als je daar ff zin in hebt!

3 likes

Jaaa Dankje! En volg dr op insta en YouTube want zoveel lieve dieren!!

1 like

Ik net andersom :see_no_evil:

Zo noem ik het dus echt.

:see_no_evil:

Ik vind het stom dat als je in de ziektewet zit door een burnout, je wel vakantiedagen op bouwt… En dat als collega’s terug komen ze dus meteen weer 2 maanden ofzo op vakantie kunnen. Ik begrijp het principe erachter wel hoor, maar het frustreert me.

14 likes