Impopulaire meningen

Zo kwam hij ook vaak wel over idd. Ik had een lerares die onwijs fan van hem was en bij de begrafenis met een bordje stond dat er een minister president vermoord was.

Ik ken iemand die voor hem gewerkt heeft voordat hij de politiek enzo in ging. En diegene vond hem een onwijs chille en aardige werkgever.

4 likes

Wanna date

2 likes

my life in a post

2 likes

welke picca’s

huh waarom zeg je dan check je dm

Dat was ook wel zijn kracht denk ik. Een charmeur was het. Zo kreeg hij ook wel veel gedaan.

2 likes

Ik vind tosti’s vies en al helemaal met van die ranzige combinaties

2 likes

nou ik vind spekkoek geen hol aan

5 likes

Ik kwam er 1 tegen op mn werk van de week in een artsenkamer! Heb er een foto van gemaakt, omdat ik het zo walgelijk vond:

33 likes

Aargghh ook die ‘samen moeten we het doen’ waarvan de zinsconstructie niet klopt? Bij ons op het werk… samen moeten we het doen. GVD.

15 likes

Hier krijg ik spontaan diarree, hartkloppingen, en een verhoogde bloeddruk van.

Ow en pure agressie

20 likes

@quantum @Briseis @TantePollewop ik ben ook echt blij dat dit op een artsenkamer staat en niet in een ruimte waar patiënten komen. Moet je je voorstellen dat je daar zit voor je darmonderzoek en je dokter heeft dit op z’n bureau staan.
Nul vertrouwen.

15 likes

Haha ik zag er gisteren ook een op een verjaardag
Ik was echt in shock want diegene is helemaal niet zo typisch en totaal ook geen type daarvoor. Ik wilde hem heel erg haten hierom, maar het lukte me niet

3 likes

O ja bah teksten op muren. Een vriendin van me had vroeger op haar slaapkamer “Everybody loves to dream…” op de muur staan in sierletters. En in de keuken van d’r ouders staat volgens mij “Live, laugh, love” op de muur.

Ik heb momenteel even geen impopulaire mening denk ik.
O jawel: Ik vind niet zoveel aan de Tour de France…

3 likes

Hahaha wat pijnlijk :face_vomiting: enige geoorloofd gebruik is wanneer men het sarcastisch gebruikt

Ik kots een beetje in mijn hart :nauseated_face:

1 like

Ze bestaan tegenwoordig zelfs voor kliko’s, deze kwam ik een tijdje geleden tegen

Foto

In onze kliko staat opgeruimd is netjes WAT

55 likes

Hahaha neeee!!

wordt alles verdeeld over de juiste emmer
is recycleren belangrijk
heeft iedereen z’n eigen prullenbak

6 likes

Ik neem aan dat dit met een zeelading zout erop is geplakt

5 likes