Impopulaire meningen

Awwww, mijn hart breekt gewoon :disappointed:

Laatst zagen m’n kid en ik een heel fors jongetje in de speeltuin en toen zei m’n onopgevoede kind “kijk mama, hij is dik!”. En toen ik zei dat ie dat niet moest zeggen, zei het jongetje “dat geeft niet mevrouw, ik ben ook dik”. Vond ik zoooooo zielig :sob:

40 likes

Fijn dat het goed met hem gaat, ondanks de vermoedelijke niesziekte (:broken_heart:). Volgens mij heeft hij het echt getroffen bij jou! Plaats je een foto in het kattetopic als je hem aan een tuigje gaat uitlaten :heart_eyes_cat: ?

Aaah mijn hart breekt. Ook van jouw verhaal @ladygodiva

1 like

Dit vind ik zó erg. Waar zijn (de hersenen van) die ouders?!

1 like

Aan de andere kant, in weze is het niet erg om dik te zijn of om rood haar te hebben, een bril of een beugel. Maar als maatschappij keuren we het af. Als je dik bent kun je het maar beter accepteren, mooi dik is niet lelijk.

(Ik vind petertje er echt heel schattig uitzien eigenlijk)

7 likes

Hahaha die Rob Geus schoenen doen me denken aan van die sneakers voor de wat oudere man. Ik associeer dat altijd met hippe veertigers die ‘drugs’ uitspreken als ‘dwraghs’ en iets met reclame doen.

55 likes

HALLO!? :triumph:

(Grapje)

1 like

Love alle blinde fietsenrekken en vuurotorens :hugs:

1 like

Rob Geus schoenen of ‘sneakers voor de wat oudere man’ (ook vaak door jongeren gedragen trouwens) zijn vaak nog zoveel erger als de veters heel strak aangetrokken zijn. Ik kan daar echt niet tegen.

21 likes

Hahahahha ja ik gruwel daar echt van.

1 like

Hmm, deels ben ik het met je eens. Maar dikke kinderen zijn vaak sneller moe en vaak bijvoorbeeld niet de beste met gym (integendeel), waardoor ze er soms toch buiten vallen. Dus soms als het slankheidsideaal er niet was, zou dik nog steeds niet heel gunstig zijn.

Ik ben het zeker met je eens dat ongezond en geen geen conditie niet goed is. Maar ik ken genoeg vollere kinderen die hartstikke sportief zijn!

3 likes

Zodra hij buiten aan de wandel gaat zal ik pics plaatsen ja. :slight_smile:

1 like

Dat was zeker een inzamelingsactie voor het veranderen van de naam?

4 likes

Ik vind Nederlanders die for no reason een heel Brits accent opzetten erger. Beetje alsof een Engelsman Nederlands leert en dan zomaar een Twents accent heeft ofzo.

23 likes

Wow hulde voor die moeder

Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk als mensen zeggen dat ze dik zijn. Zelfs al is het een feitelijke constatering. Omdat ik niet weet of ze willen dat ik het ontkracht (met inderdaad zoiets als ‘je bent mooi’), of het een soort zelfspot is, of dat ze eigenlijk niet echt een reactie willen.

17 likes

Ik denk dat dik een lading heeft gekregen ipv lelijk. Ik heb hetzelfde als @ladygodiva en ik vind het raar als mensen zeggen dat ik niet dik ben, want dat ben ik wél. Je zegt toch ook niet tegen een lang iemand ‘Jij bent niet lang!!’
Maar de maatschappij heeft dik negatief gemaakt door er dingen als lelijk en onverzorgd aan te koppelen denk ik

7 likes

Ja dat is zeker het geval. Ik vind dat naar…

Maar dik is toch ook negatief? Want dik = ongezond.

1 like