Interssant om hier over na te denken. Wel maf dat politici concrete antwoorden op alle vragen moeten formuleren. Voor hun kan het niet bij filosoferen blijven.
Wow, wat een discussie! Goeie discussie, trouwens.
Gezien de lengte een eigen topic gemaakt: zie Euthanasie en zelfbeschikkingsrecht
Toch maar in deze categorie, sorry @mikselke ik verplaats jouw post ook nog even.
Ik kan begrijpen dat mensen die samengestelde postersets van Desenio eenheidsworst vinden maar damn ik denk toch dat ik er een paar ga aanschaffen haha.
Ik vind regendouches echt vreselijk. Het voelt altijd alsof ik word gewaterboard ofzo. En onmogelijk om mijn haren ermee uit te spoelen.
Precies mijn mening
Ik vind het nieuwe seizoen van oitnb zo saai
*laatste 3 seizoenen
Ik vond het echt een heel slecht seizoen.
O kut, het wordt niet beter dus?
Nee ik vind van niet haha ik vond het echt teleurstellend.
Eens, hopelijk is het volgende seizoen het laatste want het lijkt er op dat de serie zijn hoogtepunt al enige tijd voorbij is.
Haha hoezo hopelijk, je kan toch gewoon stoppen met kijken ? Net als iedereen die het saai vindt (geworden). Je hoeft toch niet te kijken.
Ik zal nooit snappen dat je geacht wordt geld te geven als je een trouwerij bijwoont. En dat je soms ook mensen hoort klagen dat ze vinden dat ze te weinig hebben gekregen. Alsof je trouwdag kostendekkend moet zijn en je gasten entreegeld betalen. Een beetje op de Amerikaanse toer. Ik geef wel netjes een bedrag hoor in een envelopje, maar zelf zou ik dat nooit doen als ik uberhaupt in het huwelijksbootje zou stappen. Iemands aanwezigheid vind ik al mooi zat en als ik groot wil uitpakken is dat volledig voor mijn eigen rekening. Ik heb liever dat mensen gewoon geld aan zichzelf uitgeven of een goed doel. Ik vind die focus op groot-groter-grootst en geld gewoon een beetje zonde.
Omdat ik natuurlijk wel wil weten hoe het afloopt. Kan niet tegen een onafgemaakt verhaal, ben een doorzetter.
Sleurhut
:’)
Ik heb niks met micheal Jackson en zet altijd een andere zender op als ik zijn muziek hoor
Ik heb ook geen uitgesproken kinderwens en vind veel kinderen vaak irritant (en ik ben nota bene leerkracht - omg’s zijn toegestaan ), maar ik vind een heleboel kinderen ook best leuk (mijn neefjes bijvoorbeeld, en in elke klas meestal wel minstens 50% van de leerlingen). Ik denk dat de meeste forummers dat wel hebben, maar op een forum ontbreekt de nuance gewoon. En er zullen ook wel mensen zijn die geen enkel kind leuk vinden - so be it. Dan is een forum een geschiktere plaats om erover te ranten dan tegen de ouders, toch?
Iedere AH zou zelfscanapparaten moeten hebben en 1 slowkassa voor mensen die dat fijn vinden. Dus sneller alles ombouwen plz. Ik vind het heerlijk geen interactie te hoeven hebben met Bep die drie middagen per week achter de kassa zit en altijd dezelfde opmerkingen maakt en hele gespreken aangaat met een man die al zo traaaaaaaaag is. Laat mij maar lekker snel alles afrekenen.
Ik vind avocado zo zo zo smering en overrated.
Dat hebben ze ergens in Brabant, de ‘rustig-aan-kassa’