Hahahaha ja dat thanks
Maar is dat niet gewoon een vorm van spelen? Wij deden toneelstukjes, radiointerviews en weet ik wat maar ik kan je garanderen dat als vloggen een ding was geweest dat we dat ook hadden gedaan :’)
Wel interessant om er zo naar te kijken. Ben benieuwd hoe dit echt zit!
Maar zo’n knotje draag je toch om ff snel je haar uit je gezicht te hebben, toch? Ik doe dat ook vaak, superlelijk inderdaad, maar gewoon makkelijk. Is toch al lang niet hip meer, je hebt nu toch zo’n halve knot en de rest los. Maar eens dat het er niet uit ziet hoor.
Ik heb heeeel vaak een halve knot nu omdat mijn haar te kort is om helemaal in een knot te gaan, maar ik vind dat eigenlijk ook helemaal niet mooi :") Maar inderaad wel makkelijk om je haar uit je gezicht te houden, zeker in college ofzo.
Ik vind Ryan Reynolds echt niet aantrekkelijk en ik vind de stem van Amy Winehouse heel irritant. (Maar haar muzikaliteit wel heerlijk.)
Ik vind de knot ook niet mooi maar een lage staart zit ook vervelend en mijn hippe earparty, die misschien nooit meer geneest, gaat niet zo goed op los haar. Vraag mij af of er een verband is tussen een bepaald type meisje, knotjes en de hoeveelheid in zomer 2018 gezette gaatjes in hun oren
ik heb bijna altijd een knot, een staart ziet er bij mij echt niet uit dan is echt echt zo’n zielig staartje.
Ja zeker dat dat verband er is!
Met een staart zie ik er veel kinderachtiger/meisjesachtiger uit dan een knot of los haar. Ik vind een knot altijd wel vlot eigenlijk, mijn ergernis zijn juist van die lijzige losse haren
Ik ben nog nooit eerder hip geweest. Dit voelt zo raar. Ik kan hier ook niet casual norrig over doen. Ben best verbaasd nou.
Voel me called out hahaha
Misschien heel impopulair, maar ik vind dat er soms iets te snel geroepen/geadviseerd wordt met een professional te gaan praten, op het forum, maar ook in het echte leven. Sommige gebeurtenissen of periodes in je leven kunnen heel vervelend/naar zijn (relaties die stuklopen of niet lijken te werken, studie die niet lukt, niet weten waar je heen wilt met je leven), maar horen ook wel bij het leven. Niet dat de pijn of verwarring niet echt zijn, maar dat het niet direct een probleem is waarmee je naar de GGZ hoeft.
Daaraan toevoegend en dan kom ik misschien helemaal kil en harteloos over, maar vind ik relatietherapie wanneer je nog jong bent en geen kinderen hebt, soms een beetje overdreven. Je bent nog jong, je hebt alle tijd nog om in slechte relaties te blijven hangen, maar misschien is het niet werken van een relatie op jonge leeftijd normaal en niet zo erg. Het hoort erbij, je groeit en soms misschien niet samen.
En ja, er zijn uitzonderingen hierop. Maar dit is wat mij af en toe opvalt.
Dit artikel legt het beter uit dan ik;
Ik heb niks met baby’s (ook mijn eigen baby)
Ja en misschien een beetje een braak cliché, maar dit kutte perioden kunnen ook inzichten geven in jezelf en wat je wel en niet belangrijk vindt in je leven.
Ik vind dat het goed is om te praten met een professional als je steeds in dezelfde dingen blijft hangen. Idd niet bij elk hobbeltje in de weg maar als je continu in hetzelfde cirkeltje blijft rijden is het goed om er achter te komen welke afslagen er nog meer zijn. (En in mijn omgeving zie ik dat weer juist te weinig gebeuren) @Janniebeton
En even een neutrale vraag (niet sarcastisch bedoeld), maar moet dat in die gevallen per se een professional zijn of kan dat ook een vriend of familielid of wie dan ook zijn?
Ondanks dat ik zelf therapie heb gehad en daar veel aan heb gehad ben ik het hier eigenlijk helemaal mee eens.
We leren ook gewoon niet meer om zelf iets te verwerken en om met tegenslagen te dealen, niet alleen maar ook niet met vrienden en familie. Alles moet idd gelijk met therapie…
Hangt denk ik Vd gevallen af. Ik vind t goed om met een vriendin dingen te bespreken maar als ik binnen 5 jaar steeds dezelfde thema’s voorbij hoor komen denk ik wel: het had je vast gescheeld als je met een pro had gesproken. Ik geloof echt wel in goed coachen en dat het je verder brengt. Soms kan dat een vriendin of familielid zijn en soms staan die te dichtbij of ben je toch niet helemaal eerlijk. Dan kan een buitenstaander/professional misschien je wat verder helpen. Maar nogmaals, hangt vd situatie af. Wel interessant dit!