Ik ook. Is dat gek dan?
Argh stomme wintertijd. Ik heb ieder jaar zoân moeite met overschakelen. Ik was al om 5:30 (nieuwe tijd) wakker vandaag. En ik weet zeker dat ik vanavond al om 21:00 naar bed wil. En ik vind het naar dat het âs ochtends een uur langer donker blijft
Ik vind dit soort tafeltjes echt drie keer niks. Je kan er veel minder op kwijt dan op een gewone salontafel en dan dat hoogteverschil vind ik ook zo onhandig
He ja je hebt gelijk. Zie je nou hoe erg in de war ik hiervan raak? Dit is toch voor niemand leuk? Maar normale tijden van slaap aanhouden, betekent dus dat ik 's avond nog vroeger in slaap val dan in de zomer. Dan heb ik helemaal niets meer aan mijn avond.
Ja dat is dus het onpopulaire aan mijn âmeningâ, ik vind later naar bed gaan moeilijk. Ik ben echt geen avondmens.
Zo jammer. Wat echt super lekker is: zuurkool met paprikapoeder in bladerdeeg. Ik doe er nog stukjes vega rookworst en ananas erbij, heerlijk. Ook om afgekoeld, de volgende dag(en), nog te eten
Klinkt fantastisch! Ik heb net toevallig een tortizza/pizzawrap gemaakt met tomatenpurree+mosterd/zuurkool (beetje gebakken eerst met rode ui en gerookte paprikapoeder, staat standaard een bakje van in mn koelkast haha)/kaas&vega rookworst in plakjes. ZĂł lekker.
Ik vind Tim Hofman zo onsympathiek en niet grappig. De dingen waar hij voor uitkomt vind ik vaak wel goed maar als persoon vind ik hem echt niet leuk overkomen.
Door je betoog net twee zulke tafeltjes besteld, hoop op veel extra gezelligheid
Haha nee, maar wel schattig dat je je genoodzaakt voelt tot het verdedigen van tafeltjes
Ik vind die Kat von D eyeliner niet zo goed. Hij blijft wel goed zitten, maar vind m niet zo mooi zwart als ik hoopte.
Ik doe altijd vloeibare eyeliner over pen eyeliner heen, en die van Essence vind ik, voor mijn manier, eigenlijk beter.
Heb je een recept? Klinkt Lekker!
Ik heb afgelopen week deze gegeten: https://www.brendakookt.nl/2013/02/06/zuurkooltaart-26x-groente-7/ vond ik ook lekker (kan ook vast met Vega spekjes ipv ham)
Ik doe 1 pakje zuurkool beetje opbakken met ongeveer 1 theelepel paprikapoeder en blikje ananasstukjes.
Vier plakjes bladerleeg neerleggen en daar in het midden de zuurkool leggen, stukjes (vega) rookworst erbovenop. Plakje bladerdeeg erbovenop en randen aandrukken met een vork. Eventueel klein beetje melk erop voor extra bruine bovenkant.
Dan ongeveer 25 minuten in de oven op 200 graden.
Moet dit echt weer eens maken binnenkort
Ik ga dit volgende week eten (enige reden dat ik het deze week niet eet is dat ik al een weekmenu heb en boodschappen). Zal het genoeg zijn voor 2 personen?
Ik denk het wel, ik at het wel eens samen met mijn moeder. Misschien dat we dan wel meer maakte eigenlijk, gewoon bladerdeeg vullen totdat de zuurkool op was
Ja dat klopt maar als je een gebroken been hebt word je meteen geholpen. Terwijl als je iets accuuts hebt in de GGZ moet je vaak nog maanden wachten. Tenzij je via de crisis naar binnen word gehaaldâŠ
Klopt ook hoor, en ik probeerde het probleem ook zeker niet te bagatelliseren. Ik probeerde meer in te haken op de âoh wat gek, ik werd wel snel geholpen met mijn hulpvraagâ reacties.
Dat tweede denk ik ook, maar dat staat los van zingeving in het leven. Met het wegvallen van religie valt een bepaalde zingeving weg; leven naar de Bijbel en je voorbereiden op het hiernamaals (in het christendom dan). Als je niet in een hogere macht gelooft, zal je die zingeving ergens anders uit moeten halen, waar leef je precies voor, welke waarden zijn belangrijk voor je. Geloof bepaalt dat veelal en geeft mensen richting.
Zo werkt het voor een overgrote meerderheid van de christenen wel, versimpeld gezien
@Janniebeton zo heb ik het ook geleerd, vaak zoeken mensen dan zingeving/gedragsregels/solidariteit/binding/rituelen etc in iets anders zoals bijvoorbeeld voetbal
Ik snap niet waarom Monica Geuze zo succesvol is met haar vlogs? Ik vind er echt helemaal niets aan en ze duren blijkbaar ook echt 30 tot 45 min? Een van haar vlogs startte automatisch nadat ik een ander filmpje gekeken had en ik aan het koken was. Daarna heb ik, uit verbazing, even door geklikt.