Nog even over het hotel dat ik noemde (Aqua Silhouette & Spa), ik was er toen ik mijn eerste post erover plaatste dus was niet mega uitgebreid want ik was te druk met zwemmen haha 
Maar om er nog even op terug te komen, het is écht een aanrader vind ik voor het type vakantie dat je zoekt. In de week dat ik er was heb ik denk ik ong. 3 mensen gezien die alleen waren en dat was echt absoluut niet gek/out of place ofzo.
Het eten ‘s ochtends en ‘s avonds is in buffetvorm, dat moet je ding zijn natuurlijk maar ik vind het allemaal heel goed verzorgd. Voor tussen de middag is er een pool bar met veel keus.
‘S avonds is het ook heel leuk om op het terras van het hotel te zitten of binnen bij het entertainment (gewoon optredens, geen heftige bingo’s ofzo haha).
Het is 200 meter ofzo van de kust af dus je kunt daar snel heen en er staat daardoor ook een aangenaam windje (het was ca 31 graden toen ik er was terwijl er toen in de binnenlanden die hittegolf was)
Het is adult only wat echt heerlijk is.
Ik ben er al drie keer geweest dus dat zegt misschien ook genoeg 
Ben benieuwd of je al iets geboekt hebt!
Maar dit is dus sowieso voor iedereen een aanrader als je dit soort vakanties zoekt haha.