Dankjewel
Ja pff ik ben in mn eentje naar Duitsland verhuisd maar vind mn vliegreis naar Turkije spannender
Hahaha ja ik zit nu echt tussen oooh zoveel zin in en waarom wilde ik dit ook alweer
Nog even over het hotel dat ik noemde (Aqua Silhouette & Spa), ik was er toen ik mijn eerste post erover plaatste dus was niet mega uitgebreid want ik was te druk met zwemmen haha
Maar om er nog even op terug te komen, het is écht een aanrader vind ik voor het type vakantie dat je zoekt. In de week dat ik er was heb ik denk ik ong. 3 mensen gezien die alleen waren en dat was echt absoluut niet gek/out of place ofzo.
Het eten ‘s ochtends en ‘s avonds is in buffetvorm, dat moet je ding zijn natuurlijk maar ik vind het allemaal heel goed verzorgd. Voor tussen de middag is er een pool bar met veel keus.
‘S avonds is het ook heel leuk om op het terras van het hotel te zitten of binnen bij het entertainment (gewoon optredens, geen heftige bingo’s ofzo haha).
Het is 200 meter ofzo van de kust af dus je kunt daar snel heen en er staat daardoor ook een aangenaam windje (het was ca 31 graden toen ik er was terwijl er toen in de binnenlanden die hittegolf was)
Het is adult only wat echt heerlijk is.
Ik ben er al drie keer geweest dus dat zegt misschien ook genoeg
Ben benieuwd of je al iets geboekt hebt!
Maar dit is dus sowieso voor iedereen een aanrader als je dit soort vakanties zoekt haha.
Ik had het al opgezocht en het klinkt inderdaad ideaal! Heel erg bedankt voor je nadere toelichting
Via welke organisatie heb jij geboekt?
Ik zie hem bij verschillende staan met verschillende prijzen.
Ik denk dat ik ook voor dit hotel ga in september
Tip van flip, je kan ook direct bij het hotel boeken zodat ze geen commissie hoeven af te dragen aan de reisorganisatie. Maar dan moet het natuurlijk wel uitkomen met de vlucht en transfer
o ik zie nu dat ik dit hotel geboekt heb voor over 2 weken
Ik ga alleen voor het eerst en dat vind ik best spannend haha. Daarom kies ik ervoor om alles in 1 pakket te pakken zodat ik zo zorgeloos mogelijk kan gaan. Wel zeker een tip voor evt. Volgende keren.
Ja slim hoor. Ik wilde mijn hotel ook via de eigen website boeken maar dan zou ik zelf ook een transfer moet boeken en het is twee uur rijden. Dat vond ik toch een beetje eng…
Leuk!! Via Sunweb hadden wij, idd als pakketreis met vlucht en transfer erbij. Mocht je in de buurt van de grens wonen, wij zijn via Dusseldorf met Eurowings gevlogen en dat vond ik echt een aanrader. Standaard 23 kg ruimbagage zonder bij te betalen, en de vluchttijden waren heel chill. Voor ons was het ook heel goed bereikbaar maar dat verschilt natuurlijk haha. Wat ik ook wel een meerwaarde vind is een kamer met zwembadzicht als het prijsverschil je dat waard is.
@Banananana heerlijk geniet ervan!!
Tip: bestel de café frappé
Dank je!
Sunweb is tot nu ook mijn 1e optie, Dusseldorf is zeker ook een optie voor mij qua afstand. Alleen weet ik nog niet of ik het met mijn niveau van de Duitse taal het erop wil gokken alleen haha.
Jammer dat ze niet vanaf Maastricht vliegen, dat zou perfect zijn geweest.
Dank je wel!
Ah alles is helemaal in het Nederlands/Engels hoor! Als je boekt via Sunweb is de site gewoon helemaal Nederlands en als je vervolgens de boarding passes krijgt zijn die in het Engels (bij Eurowings ten minste).
Bij de kofferbalie hebben we in het Duits gepraat maar die man was vast overgeschakeld naar Engels als we dat niet konden haha
Oke dan ga ik het heroverwegen om te vliegen vanuit Dusseldorf!
Dank je wel!
Super grappig, m’n vriend en ik zijn ook net terug van Aqua Silhouette. We zeiden tegen elkaar dat dit echt een hotel is waar je in je eentje gemakkelijk naartoe kunt gaan omdat het zooooooo’n fijn en toegankelijk hotel is! Meerdere mensen zijn alleen. Hotel is echt amazing en t leukste hotel waar ik tot nu ben geweest!
Oh dit is fijn om te horen!
Ik heb volgende week mijn groepsreis/singlereis. Ik vind het ineens toch best wel spannend, ondanks dat ik een klein gedeelte van de mensen laatst al even ge-meet heb.
Leuk! Veel plezier! Van te voren altijd spannend denk ik
Leuk! Waar ga je heen?
Hoe precies, te strakke schema’s, weinig vrijheid of hoe de begeleiders zijn?
Hoop dat het alsnog meevalt en je een fijne vakantie hebt