https://www.sbb.ch/en/tickets-offers/tickets/guests-abroad/swiss-halffare-card.html
Er is eentje speciaal voor toeristen die een maand geldig is. Thanks zal er even naar kijken!
https://www.sbb.ch/en/tickets-offers/tickets/guests-abroad/swiss-halffare-card.html
Er is eentje speciaal voor toeristen die een maand geldig is. Thanks zal er even naar kijken!
Of gewoon een interrail, ik had toen uitgerend dat voor de 12 dagen die ik in Zwitserland was met alles wat we gingen doen, dat de interrail 1e klas goedkoper was dan alle treintickets met de korting maar 2e klas. Was zomer dus was heel fijn om te kunnen zitten in de trein lol. Maar een 2e klaa interrail zal nog goedkoper zijn dan de tickets los. En heel veel vrijheid qua boeken, mooie speciale treinen zitten erbij inbegrepen en zelfs 2 rondvaarten op meren.
Ik heb net een lang weekend Londen geboekt. Het is volgens mij bijna 20 jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben en heb er zoveel zin in! Nu komende tijd tips verzamelen want er zal veel veranderd zijn en toen was ik met school, dus dan is het sowieso al anders. Nog twee maandjes wachten!
Ik wil sowieso naar Wicked. Even kijken of ik al tickets koop of toch op de gok met korting daar koopâŠ
Wat minder spectaculair dan de rest hier, maar toch: ik stap in november op 4 dagen de Belgische kustlijn af! Ik wil echt leren om er meer alleen op uit te gaan maar ik krijg soms al stress van alleen boodschappen doen, dus ik begin maar gewoon klein. Overnachtingen zijn geboekt, traject en restaurants gepland en ik ben alvast een moody playlist aan het samenstellen
Dat klinkt heerlijk! Ik vind de oude albums van Adele, Swing while youâre winning van Robbie Williams en Charles Aznavour altijd goed passen in de herfst.
Ik ben in juni ook alleen naar Londen gegaan! Tickets voor een musical heb ik last minute gekocht. Om 00:00 uk tijd komen tickets vrij met korting voor de volgende dag op 1 van de grootste sites (weet de naam niet meer maar was een vrij rode site). Vaak zijn er nog best wat plekken voor 1 persoon vriij.
Thanks voor de tip! Ik heb de website vanochtend bekeken maar vond het toch nog tegenvallen qua korting. Had gehoopt dat het iets goedkoper zou zijn, maar ik hou het in de gaten
Ik heb uiteindelijk iets van âŹ50 voor de lion king betaald in het weekend, dat qas wel 1 van de duurdere!
ik heb mijn eerste solo citytrip geboekt en kan nu niet meer terug Gelijk wel last van travel anxiety, maar als ik thuis blijf pieker ik waarschijnlijk weer om andere dingen. Ik ben echt benieuwd hoe ik het ga vinden.
Lekker! Waar ga je heen? Enige anxiety is ook wel logisch en vind ik altijd wel veel te verminderen met een goede voorbereiding.
Berlijn
En ik ga van te voren het al lekker volplannen, dat helpt bij mij haha.
Ah, leuk! Heel chille stad. Ik ben er ook alleen geweest en heb het heel erg naar mijn zin gehad.
Vond ik ook heel fijn! Om in ieder geval elke dag wel iets op de planning te hebben of al kaartjes voor te hebben gekocht. Veel plezier alvast!
Berlijn is super leuk voor een solotripje! Weet niet of ze die nog steeds hebben, maar heb toen een underground tour gedaan over verschillende plekken die als ruimte dienden als er een aanval zou zijn in de oorlog. Super interessant. Ook is er een museum onder het hele bekende holocaust monument die niet zo heel bekend is, wel echt een aanrader!
Mijn volgende solotripje gaat denk ik naar Wenen! Ben daar ook heel benieuwd naar.
Ja ik wil heel graag die underground tour doen! En een tour door het oude stasi gevangenis (krijg je een rondleiding van oud gevangenen) staat ook al op mijn lijstje.
Oeh Wenen vind ik zoân leuke stad, ben er niet solo geweest, maar daar vermaak je ook zeker!
Jaa die gevangenis is ook heel interessant! Je kunt ook naar Dachau geloof ik, mocht je daar interesse in hebben.
Qua eten kan ik overigens deze restaurants aanraden, we hebben overal zoooo lekker gegeten bij mn tweede keer Berlijn!
En mocht je naar een spa willen: Vabali, fantastisch!
Dat is wel een beetje ver vanuit Berlijn Ik denk dat je Sachsenhausen bedoelt
Ah ja haha, iets te ver voor een dagtrip. Geen idee hoe ik hier ook op kom, ben nog nooit in Dachau geweest maar wel in Sachsenhausen