In juni elke dag je stappendoel halen

Ah dat vind ik wel een goede! Succes :biggrin::biggrin:

nog 2 dagen!!

1 like

Het is toch wel snel gegaan. En heb het toch wat te vaak niet gehaald. (wel dan vaak de dag erna flink gecompenseerd) Ik had wel meer motivatie dan als ik het zelf moet doen. Nu dacht ik toch iets vaker van ok kom op of werd ik gemotiveerd van iedereen hier. Maar het kan zeker beter. Mocht er een vervolg komen ik doe mee! :grin:

1 like

Mag trouwens vandaag nog wel even mn best doen want ik heb een thuiswerkdagje en ga vanavond uiteten etc, dus dan ook geen tijd meer voor extra stappen. Wilde als lunchpauze een rondje gaan hardlopen, maar volgens mij is het veeeel te warm daarvoor :sweat_smile:

Jup. Veel te warm. Zit nu wel al op 9700 stappen :sunglasses:

Hier vast de nieuwe

1 like

Ik ga me misschien aansluiten bij de volgende editie. Heb voor de gein nog even gecheckt: in juni 17x meer dan 10.000 stappen gezet. Op zich vind ik dat al best oke.

Laatste dag vandaag! Omdat ik post moet lopen ga ik mijn doel sowieso behalen, maar ben wel blij dat het mij 30 dagen gelukt is!

2 likes

Pfff ik moet wel echt moeite doen vandaag… Ga naar mn ouders en had bedacht dat ik eerder uit de bus zou gaan en dan het laatste stuk lopen. Maar nu staken de bussen :joy: dus ga ik nu maar een stuk lopen anders ga ik het niet redden…

Ok je ziet het bijna niet, maar de laatste dag is ook afgevinkt! Nu ga ik bij mn ouders in een tuinstoel liggen en kom ik er de komende 2 dagen niet vanaf :ok_hand:t2:

6 likes

Ik was het vorige week één dag 'vergeten´, gevolg: op 200 stappen na niet gehaald. Daarna was ik gelijk niet meer gemotiveerd dus nu heb ik al 3 dagen het niet gehaald in de laatste week. Vandaag ga ik het ook niet halen vrees ik, zo warm + geen plannen.

Vandaag ook weer gehaald :sunglasses:

Dit topic motiveerde mij ontzettend, ik was voorheen een lui mormel die van bed naar bank naar koelkast leefde op vrije dagen en door dit topic ben ik echt een stuk fitter geworden en vind ik het zelfs leuk om te bewegen!

1 like

Nog 800 stappen :sunglasses:

Jaaaa gehaald :biggrin::biggrin:

12 likes

Ik ben deze week op vakantie en heb dik de stappen gehaald elke dag maar kan t niet meer invullen via mn telefoon :frown:
Zo jammer had me er echt op verheugd om het zo nog allemaal in te vullen maar dat lukt niet
Vind t wel echt leuk dat ik heb meegedaan met de challenge, was vaak een stok achter de deur!

Kan iemand anders ook voor je doen toch?

Heb gemiddeld toch nog 13000 stappen per dag gemaakt, chilll #trotsopmezelf

4 likes

Ik ben ook trots op mezelf! Ik heb (op 2 dagen na) steeds 10.000 of meer! Ook dik over de 300.000 gegaan! En wandelen gaan apprecieren!

3 likes

Leuk dat we in juli gewoon weer verder gaan! Ik vond dit topic echt heel motiverend (ook al haalde ik het maar 15 van de 30 dagen!) Ik kreeg het wel voor mekaar om een daggemiddelde van +9.100 stappen te halen, dat zal ook wel komen door enkele uitschieters van +20.000 stappen op daguitstapjes/festivals. Ben erg tevreden en hoop in juli nog net wat vaker over m’n doel te zitten!

1 like

Wel het streven :sunglasses:
En dan op dag 61 zet ik max 1000 stappen ofzo hahaha