Inspiratie accountnaam en avatar

Ik vond dit altijd een leuk topic, en aangezien er geloof ik wel velen zijn veranderd van accountnaam en avatar ben ik benieuwd wat voor verhalen daar achter zitten! Dus brand los!

2 likes

Last Young Renegade is het laatste album van All Time Low, een band die ik gewoon erg tof vind. En mijn avatar is Alex Gaskarth, leadzanger/gitarist van dezelfde band.

2 likes

Volgens mij speelde ik Mario Kart net daarvoor en was ik vrij inspiratieloos. Sowieso vind ik een naam bedenken echt zo lastig? Veel te lang over na moeten denken en toen maar voor simpel gegaan.

1 like

Mijn favo drag queen, Trixie Mattel. Hoop dat de gif ‘t doet.

giphyhttps://giphy.com/gifs/honey-trixie-mattel-6Kih4g6m8I4xi

5 likes

Briseïs (Βρισηΐς) werd door Achilles gekaapt tijdens de Trojaanse oorlog en werd zijn favo slavin. Dat leerde ik ooit bij Grieks en sindsdien vind ik het een hele mooie naam. Op het vorige forum kon het trema niet op de i en ik ben vergeten om hem hier toe te voegen.

Vraag me soms ook af of mensen denken dat ik brie-zeis heet ipv brie-zee-is. :stuck_out_tongue:

Avatar: het werk van @anon39978576 omdat ze me een oranje badpak aanraadde in het topic met modetips :smiley:

12 likes

Ik las het steeds als breisis haha.

godverdomme jongens

7 likes

@Nescio er is geen enkele manier om dat tremaatje er nog in te krijgen, of wel? ><

Ik bri-sus :joy:

Neeeee dat lijkt op Breezers :frowning:

Naam is afgeleid van die meme. En ik hou van alpacas maar dat weten jullie nu onderhand wel.

4 likes

omg nu vind ik jou nog leuker. Love Matthew Gray Gubler <3

Mijn eigen naam komt van league of legends omdat Jinx mn fave is. Ook haar official art als avatar. Ik wilde mn oude naam niet terug en heb n figure van Jinx op mn bureau staan :woman_shrugging:

3 likes

Ik dacht dat je avatar jijzelf was. Niet dus haha.

Mn naam is een liedje dat ik destijds in mn hoofd had.

En katten zijn leuk.

1 like

Het is gewoon een afkorting van mijn eigen naam. En :heart: wolven.

2 likes

Bassie en Adriaan :clown_face: en Nux van Mad Max: Fury Road. :motorcycle:

1 like

Ik las het half Engels denk ik, brie-sees.

Mijn bijnaam is sjurrr of shur en dit is mijn hoofd :grin:

1 like

Weet je, iedereen zegt altijd dat zijn stem zo iconisch maar ik kan me het totaal niet voor de geest halen. :sweat_smile:

2 likes

Ik lees alles met mijn eigen stem. Alleen maar raarder om instastories van mensen hier te zien, want die stemmen kloppen allemaal niet.

2 likes