Inspiratie accountnaam en avatar

Leuk liedje van Kings of Leon

2 likes

Haha, dat had ik nog niet eens gezien.

Biloxi Parish is een nummer van The Gaslight Anthem, een van mijn favoriete bands. Niet mijn favo nummer hoor maar de rest klonk niet zo lekker als naam haha.
En mijn avatar is een space corgi met een ijsje wantja corgis :heart_eyes: (en sowieso alle honden)

2 likes

Deze naam stamt al uit het EGF tijdperk. Maar toen hoorde ik het nummer van Taylor Swift. :joy: toen dacht ik ja dit wordt het. En ik was te lui om voor dit forum iets nieuws te bedenken. Ik kon alleen mijn oude plaatje niet meer vinden dus werd het deze.

1 like

Ik heb deze naam van een website waar ook mensen als Gast konden reageren, het leek me toen een leuk idee om verwarring te scheppen. Bij gebrek aan beter heb ik het ook hier gedaan

Mijn avatar zegt een hoop over mezelf c:

3 likes

Haha, dat was je nog gelukt ook, toen ik je voor het eerst ergens zag reageren dacht ik ‘huh, hebben we een gastaccount?’ :sweat_smile:

4 likes

Mijn voornaam is de voornaam van een vakantie crush op mijn eerste interrail met @fifo
En op de foto staan mijn twee diertjes Zorro en Pepper

3 likes

Ik was op dat moment chocomel aan het drinken

Haha en ik hou zo van chocomel <3 :heart: ntb

2 likes

Ik wilde een neutrale naam en dit was eentje die in me opkwam. En mn avatar heb ik veranderd omdat mn vorige een beetje leek op een fashionblogger. Dus dan maar een chow chow :heart: is ook veel leuker.

3 likes

Vet leuk dat jij ook Griekse shiz hebt <3

1 like

Aww zo lief het zijn er twee, ik zag die rechter eerst nooit.

2 likes

Rummi van rummikub wat m’n lievelingsspel is en laf alle groenten en werk ook half als een soort groenteboer dus vandaar de avatar :sunglasses:

2 likes

Ik wilde wat anoniems doen en keek naast me en zag toen paddington mokken van Een verleden Douwe Egberts spaaractie staan.
Avatar spreekt voor zich

1 like

Huhhhh ik dacht echt dat jouw naam hier van je eigen naam afgeleid was. Toen ik dat ontdekte vond ik het ook echt stom dat ik dat niet eerder snapte, maar blijkbaar klopt het dus niet eens haha

1 like

Op EFG was het Blushful - toen ik 14 was ging ik synomiemen opzoeken van verlegen - da’s niet meer echt aan orde en vind het ston - Om beetje “bekend” te blijven de naam maar iets aangepast.

De avatar vond ik hilarisch - sorry Wil - omdat ik er 9 van de 10 keer zo bij zit en kijk als ik aan het forummen ben + dikke liefde voor alles met Disney. Het is de heks uit sneeuwitje maar de kroon en dat zwarte gedeelte rondom haar hoofd valt eraf meh.

1 like

Ik had ‘vroeger’ op egf een naam afgeleid van mn eigen naam met deze avatar erbij maar vond dat toch te herkenbaar, dus toen naar aanleiding van de avatar deze naam bedacht, en hier met een iets andere variant teruggekeerd omdat dezelfde niet mogelijk was.

1 like

Ik heb ook heel lang gedacht dat het lijntjes waren haha.


Mijn forumnaam is niet boeiend, zat op dat moment muziek met een saxofoon erin te luisteren. Wilde eigenlijk een nieuwe naam met het nieuwe forum, maar ik ben altijd te inspiratieloos met dat soort dingen.
En tja die meneer op mijn ava past er wel lekker bij.

2 likes

Hahaha nee sorry mijn echte naam begint met de k!

Ik had deze naam al op girlscene, daarna op egf en nu weer hier. Ben zo niet origineel haha, maar ik wilde vroeger iets met flowers ofzo en toen ontstond dit

1 like

Ik kom er dankzij dit topic achter dat ik veel namen verkeerd lees. Meestal scan ik de namen en zie ik aan de avatar om welke forummer het gaat.

Zelf vind ik marsepein wel een leuk woord en vind ik het lekker om te eten. Er zijn veel biggetjes van marsepein, vandaar de avatar.

2 likes