Inspiratie accountnaam en avatar

Ja maar het achterste gedeelte van je naam snap je? Haha
Ik volg je op insta, vandaar dat ik je naam weet

HET ZIJN ER 2?

Ik zie het nu pas.

5 likes

Op egf was ik iemand anders, maar mn stalkende ex wist wie ik was. Dus hier maar opnieuw begonnen. Ik vind The Notebook echt een ruk film stiekem. Maar ik kan mijzelf qua liefde soms wel vinden in Allie. Ik hoop mijn exscharrelvriendje van vroeger ook nog wel een keertje romantisch tegen te komen


afbeelding

afbeelding

edit: ik snap niet waarom mn gifjes niet werken, goedverhaalweerlekkerkort

1 like

Oooohhhhhhhhhh hahaha
Nee dat is het helaas ook niet maar het had gekund

1 like

Ja broer en zus

1 like

Ik liep stage in Gambia en werd daar (vooral door kinderen) steeds toubab genoemd. Het betekent letterlijk ‘wit mens’. Het was in de binnenlanden dus heel veel kinderen hadden ĂŒberhaupt nog nooit een blank mens gezien. Nu ik er over nadenk was het natuurlijk ook wel heel bijzonder voor hun. Ze riepen ook echt constant “toubaaaab toubaaab!”

Edit: oja en mijn avatar: gewoon omdat ik Blake Lively mooi vind en ze mijn girlcrush is.

4 likes

De naam heb ik gekozen omdat ik van Griekenland en Athene hou en ik dit een mooi woord vind.
En Shakira als avatar want ze is mijn favoriete artiest en dit was een van de weinige foto’s op mijn telefoon die als avatar doorkon.

Ik hou van roze en ben zo lui als een varken en varkens zijn ook roze. Avatar heb ik geen idee meer waar ik die vandaan heb en waarom.

5 likes

Ohja hahah ik besef me nu dat ik de tekening van @Krabsalade als avatar heb. Maar die vorige met een creepy mensenmond op een kat komt echt uit de krochten van het internet hahaha

3 likes

Wilde eerst mijn oude EGF naam maar je kan hier geen . In je naam. Had net een DuoLingo Spaanse les gedaan dus had toen maar mn favoriete Spaanse woord als naam gekozen.

Avatar is nog dezelfde als EGF zodat mensen me nog een beetje kunnen herkennen. Dit was het eerste plaatje dat op google verscheen als ik mijn EGF naam intypte.

3 likes

Mijn username is een verzinsel, ooit bedacht voor een poppetje in World of Warcraft. Heb ook geen idee hoe ik het moet uitspreken maar ik vind het wel geinig staan. Mijn avatar omdat ik hartjes leuk vind en van schattige dingen hou. Verder vind ik het tof dat het een regenbooghartje is want ik vind dat iedereen verliefd mag zijn op wie hij of zij zou willen.

2 likes

Geen idee meer precies hoe ik erbij kwam behalve dat ik iets neutraals wilde. Die extra ‘s’ aan het einde staat er omdat op EGF de naam Bubbles al bezet was en dat heb ik hier maar zo gehouden.
Oh en ik typte Bubbles in bij Google afbeeldingen en toen stond mn avatar daar ergens tussen, dus daar komt die vandaan.

1 like

Gewoon m’n naam

2 likes

M’n lievelings van league of legends!

Speel dit wel al heel lang niet meer en is niet zo dat ik ooit een die hard speler was.

1 like

Ik dacht al dat jij mn origin story zou liken :stuck_out_tongue:

1 like

Haha vanzelfsprekend ! :grin:

1 like

Ik was op dat moment denk ik naar Woodkid aan het luisteren. M’n avatar is de cover van m’n favoriete album van hem. Het is ook helemaal niet mijn favoriete artiest ofzo dus eigenlijk nogal random

Ik at een broodje jam. Nom.

1 like

Ik zie nu ook pas dat het er 2 zijn, haha.

1 like

Mijn naam is een plant, ik hou van planten en vond dit wel een mooi woord. En mijn avatar heeft geen uitleg nodig, ik bedoel, kijk ernaar. Beste avatar ooit.