Inspiratie accountnaam en avatar

Ik ben morgen jarig (7/11 alleen eigenlijk 11/7, kut) en de winkelketen

1 like

Heel verrassend, naar de Amerikaanse stad.

Mijn favoriete drankje als het winter is, is kwast. De avond dat ik een account ging maken hier, kwam ik er achter dat er in het basiskookboek van Nederland een recept staat voor kwast. Ingrediënten zijn dus gewoon citroenen en suiker. Dat vond ik zo maf om te beseffen want ik ken het alleen met hooghoudt limonade en had me nooit gerealiseerd dat je het ook zelf kunt maken.

En mijn avatar is Gal Gabot als Wonderwoman. Super knap en een heel tof personage.

Oh en @Evenveel ik kom er door dit topic pas achter dat jouw avatar geen zebra is :exploding_head:

Gelatelli is het ijsmerk van de lidl, dat zat ik te eten toen ik een account maakte.
En mn avatar is van Bojack Horseman, de beste tekenfilm over een depressief paard ooit

2 likes

Ik wist niet wat ik moest kiezen, dus ik deed maar wat. Avatar stond al eeuwen in Pinterest, ik dacht eerst dat het Lana del Rey was maar volgens mij is het zo’n eeuwig gekopieerd en geshopt plaatje.


Dit zegt genoeg toch :heart_eyes:

7 likes

Mijn naam komt uit de griekse mythologie. Circe is een tovenares en de dochter van de zonnegod Helios.
Mijn avatar is een gezicht van een vrouw gemaakt door Henri Matisse.

5 likes

Er lag een Dazed magazine op m’n salontafel :woman_shrugging:t2: Profielfoto spreekt wel voor zich denk ik

1 like

Ik hou van bloemetjes en van cocktails.

1 like

Naam betreft eigenlijk twee dingen (citaat van website:)

Als enkelvoud van trivia; Trivium is de benaming van drie van de klassieke ‘vrije kunsten’ ( artes liberales ): overtuigen ( retorica ), onderzoeken ( dialectica ), schrijven ( grammatica ). Zij werden eeuwenlang beschouwd als de basis van iedere scholing, en als noodzakelijke voorbereiding van de ‘vrije mens’ op het praktische leven ( ethica ).

En daarnaast ook de meer alledaagse feitjes en weetjes vanuit het dagelijks leven.

De avatar heb ik net veranderd want het was een vogel maar mensen zagen er een zoutlamp in? Nu weet ik niet hoe dat er uit ziet maar ik wil liever niet geassocieerd worden met Rens Kroes dus maar even deze van Instagram gepakt.

1 like

Nee das inderdaad niet zo :smirk:

Gefeliciteerd met je verjaardag! :partying_face:

1 like

Haha wat lief! Dankjewel

1 like

Die van mij is afgeleid van die bevroren sneeuwman die ze in het ijs hadden gevonden ergens in Oostenrijk. Ik had deze accountnaam bedacht toen ik een jaar of 17 was haha, en dat kwam omdat ik altijd zei dat ik me net fucking otzi voelde als het koud was :joy:

Mijn afbeelding is een hele cluster fuck geworden haha. Mijn standaard afbeelding was natuurlijk altijd He-man in de HEYEAYEAYEAYEA video, maar toen werd ik even een periode gruwelijk hatari obsessed en was het continu Matthias van Hatari. Ik begon uiteindelijk mijn He-man afbeelding te missen en toen had ik Hatari en He-man nog een paar keer gecombineerd, maar toch mistte er iets :joy: Toen was ik met mijn vriend een keer naar Florence geweest, en voordat we daarheen gingen zag ik dat je blijkbaar een beeld daar had van een dikke vent die op een schildpad zat. Ik maakte het toen mijn missie om dat beeld te vinden, en het duurde even, maar uiteindelijk had ik hem toch gevonden. Trots als een pauw had ik de hele zoektocht hier gedeeld en ook mijn foto’s geplaatst, en MOEST hem gewoon in mijn profiel afbeelding verwerken. Uiteindelijk is mijn profiel afbeelding een combinatie geworden van Bacchus on a turtle, he-man en Matthias van Hatari :joy: zo dat was mijn hele manifest hahaha

4 likes