Inspiratie accountnaam en avatar

Maar waar komt Nescio vandaan?

geen idee

6 likes

I see what you did thereā€¦

tips fedora

2 likes

Hahaha, dacht even dat ik in het titeltopic beland was

Baddie Winkle

https://m.dailyhunt.in/news/bangladesh/english/wittyfeed+global-epaper-wittyglo/this+grandma+is+rocking+the+internet+with+her+hip+attitude+and+dude+she+can+twerk+too-newsid-83769027

Dat ik maar op zoā€™n manier oud mag worden

5 likes

Ik was eerst een andere mannelijke designer maar toen wilde iemand mij exposen. Dus nu ben ik Karl Lagerfeld, dat is ook meer passend bij mij want hij drinkt ook heel veel cola light en ik ook

2 likes

Goh maar ken je ook de variant spakenburgse jan hagel?
dat is een heel ander soort koek! die kleine krokante zie ik nog wel vaak in de supermarkt eigenlijk.

1 like

Opheliac want zo heette ik ooit op Girlscene en otter omdat otters mā€™n faaaave zijn

Mariposa is mā€™n lievelings Spaanse woord en betekent vlinder dus daarom wilde ik een vlinder avatar (ziet er helaas meteen heel viva forum achtig uit)

3 likes

Jaa vind mariposa ook een mooi Spaans woord!

Namorada vind ik een mooi woord in het Portugees. Het rolt zo lekker vind ik :joy:

2 likes

Vind Astor nog steeds een mooie naam en mijn hond van vroeger heette zo dus vandaar
Avatar is een werk van een kunstenaar die ik heel tof vind

2 likes

Michonne is mn favoriete personage uit de Walking Dead.

Heb deze naam bijna tien jaar geloof ik haha :cowboy_hat_face:
Is het meest genoemde woord als mensen mij moeten omschrijven in real life

5 likes

Ik vind kipnuggets lekker.

1 like

Hoofdpersoon uit het boek wat ik aan het lezen was toen.

Mijn vorige gebruikersnaam was de hoofdpersoon van een film die ik toen net gezien had. En die daarvoor de schrijver van het boek wat op mijn tafel lag.

Lekker origineel ben ik :+1:

1 like

Hoe mijn innercircle mijn naam spelt. Laatst stuurde een vriendin een screenshot van een gesprek met haar moeder en daar schreef ze mijn naam zelfs zo, haha

Teigetje is vanzelfsprekend. Love Teig :heart: verschrikkelijk ook als mensen het als Tijgetje of Tijgertje of Teigertje schrijven.

Op EGF had ik een andere naam die ik destijds opā€¦ Habbo had gezien. Vond het zo leuk dus i dacht die wil ik ook :joy:

2 likes

Hahahaha ik denk ook altijd KAAAAAAALIIIIII bij jou :joy::joy: in Django zijn stem

3 likes

Beschonken zing Ik al jaren vol overtuiging Carly ik mis je Carlyyyyyy. Nooot gedacht dat ik op t forum zou leren dat dat fout was

Mijn accountnaam is vernoemd naar mn kat

1 like

Ik heb mezelf vernoemd naar mijn all time favo print

1 like