Interieurtopic #2 (Deel 1)

De kwaliteit vind ik tegenwoordig wel veel minder, ook van ondergoed etc.

Wat stom :frowning: is echt met zooo veel dingen zo he, katoenen shirts en truien uit mijn middelbareschooltijd zijn nog steeds als nieuw, als ik nu iets bij H&M zou kopen zou het binnen een jaar of twee versleten en verwassen zijn :roll_eyes: geproduceerd om weg te gooien :frowning:

1 like

Ik heb vorig jaar een set van crispsheets gekocht (was geinfluenced) en dat is wel echt een goeie koop geweest. Heb verder nog 2 sets en die zijn van H&M. Die gaan ook al jaren mee.

@anon42392789 ugggh, ben nog steeds boos dat ze die ondergoedsetjes van 3 verneukt hebben :sob: wat een skere bende

4 likes

Vaak dekbeddiscounter. Het gaat er hier tamelijk hard doorheen omdat het elke week op 60 graden gewassen moet ivm stofallergie. En ze hebben hele goede klantenservice, ik had ooit na 6 maanden een gaatje in een kussenhoes en toen kregen we een compleet nieuwe set.

Ik wacht op de uitverkoop bij de Bij of Fonq enzo en dan een goeie actie

H&M Home is heilige graal op dit gebied bij mij.

3 likes

Thnx ik ga even kijken of er nog wat Black Friday aanbiedingen zijn haha.

Zara Home! Maar dat komt ook omdat ik mn hoofdkussens daar heb gekocht, en die maat niet overal te koop is.

En @anon43983847 ik heb twee relatief nieuwe setjes van Hema (2 jaar oud) en die zijn aan de onderkant al helemaal opengescheurd. Gelukkig wel op de naad, dus ik heb het zelf weer vast kunnen naaien, maar ik vind de kwaliteit inderdaad niet zo goed.

1 like

@anon43983847 Ik vind het bij de sets van Hema ook helemaal niet fijn dat je zo’n flap aan de onderkant hebt. Misschien ook iets om mee te nemen in je overweging.

Ik hoop dat ik in dit topic goed zit mbt m’n vraag. Ik heb een rotan wieg die ik wil opknappen. Hij is op dit moment wit geverfd maar erg lelijk. Ik zou hem zwart willen verfen. Moet ik de huidige verf er eerst afhalen en zo ja, met wat?
Daarnaast ben ik op zoek naar babyproof verf. Ik lees op waterbasis maar hoor graag jullie tips!

Heeft hier iemand stompe deurkozijnen bij de slaapkamers? Wij hebben dit als optie bij nieuwbouw, maar is best prijzig dus zitten er nog over na te denken of dit echt waard is.

Een long shot, maar weet een van jullie misschien waar dit witte met houten lampje van is? Degene op insta beantwoordt weinig vragen helaas

Rotan kan je beter spuiten. En de oude verf hoeft er opzich niet af, dat is ook bijna niet te doen.

1 like

Ik denk dat dat zo lijkt omdat je vanzelfsprekend alleen de dingen hebt die nog goed zijn… of heb je echt álles nog?
Ik heb ook nog onderbroeken van 10 jaar oud bijv maar ook echt al een hele hoop niet meer hahaha

Echt triest ik heb door onze laatste verhuizing en uiteenlopende smaken in lampen maandenlang alle mogelijke lampen bekeken dus herkende hem gelijk :woozy_face:

15 likes

Ik denk dat dit hem is :smiley:

Spuit 11 :joy:

4 likes

Dat wordt zelf maken @Bennielava

Wij hebben 2k meer betaald omdat ik per se stompe deuren wilde. Ik vind het persoonlijk zonde om opdekdeuren in nieuwbouwhuizen te plaatsen. Het oogt goedkoper.

Dus afhankelijk van de prijs zeg ik doen!

Wij ook. Dezelfde reden. Hebben andere deuren, ander soort (stomp dus), andere handvatten. En we hebben de boven lichten weg laten halen.

1 like