Daarom heb ik ook op de rode gestemd. Maar sowieso allebei mooi!
Wij hebben dit behang in de slaapkamer op 1 muur en de rest een zachte groen. Nu twijfel ik wat voor gordijnen hier mooi bij zouden staan. Ik dacht misschien een donkere kleur maar twijfel nog. Iemand tips?
Wat prachtig!
Wat voor gordijen wil je? Vouwgordijnen, ‘normale’ gordijnen?
Bedankt voor de tip! Ik ga het eens bekijken in de winkel en staaltjes meenemen.
Ik heb een sprei van de Sostrene Grene, die was €60 ofzoiets. Ik zie nu alleen geen sprei in hun webshop. Een andere sprei heb ik op reis gekocht en dat is echt zo’n heerlijk wollen sprei met een patroon, maar daar heb je niks aan haha.
@ferris Donkergroen of van die velours oudroze gordijnen lijken me mooi, van die dikke. Echt mooi behang zeg!
Dankje, ik wilde al zo lang ding behang en het is in het echt nog veel mooier. Denk normale gordijnen!
Zo mooi! Dat behang staat ook al een tijd op m’n verlanglijst, met dat raampje extra leuk!
Oh haha dit is random foto van internet sorry! Mijn huis voelt herkenbaar. Maar wij hebben grote ramen en openslaande deuren in de slaapkamer dus denk zelf aan lange gordijnen, maar vooral twijfel over de kleur dus
@banksy, ik dacht ook aan velours inderdaad! Maar donkergroen is inderdaad een goede, denk niet dat mijn vriend roze wil
Ohhh nu begrijp ik dat dit niet je eigen foto was: ik wilde met dat hoge kleine raam namelijk normale gordijnen afraden
Roze lijkt mij het allermooist met groen als mooie 2e als je vriend/man niet kan instemmen.
Ik wil een schilderij kopen voor boven een kast die ik in de woonkamer heb staan. De kast is 80cm breed en ik twijfel of het dan mooi is om een schilderij te hebben die ook precies 80 cm breed is of dat ik beter voor een smaller schilderij van 60 cm kan gaan. Iemand hier tips?
Ik heb de neiging om hier donkerrode gordijnen voor te hangen of exemplaren in een luxieuze beigetint.
Diep donkerblauw!
Ga je het schilderij er boven hangen, of erop zetten?
Thanks allemaal, wordt nog een hele uitdaging. Ga sowieso maar eens een stukje behang meenemen en bij verschillende kleuren gordijnen houden.
Het komt te hangen en wordt dan 80 bij 100
Ik denk dat zo breed als het kastje wel echt tof is dan!
Wauw! Denk dat je best veel kanten op kan!
Donkerblauw/paars
Oudroze
Beige
Ik zou kleiner doen, ik denk dat zo’n groot schilderij de kast optisch doet krimpen?
Maar je zou kunnen proberen het formaat bij elkaar te knutselen met papier, of af te plakken met schilderstape om een idee te krijgen van hoe 't eruit zou zien.
Ikea? Leenbakker?
Ik zou kiezen voor velours donkerblauw wat de ondergrond van het behang ook is!
Ik zou denk ik voor de donkere kleur uit de achtergrond gaan, donkerblauw lijkt het op de foto. En dan denk ik een mooie dikkere stof.