Interieurtopic #2 (Deel 1)

Wat gaaf dat je een vakantiehuisje hebt gekocht!! Gefeliciteerd. Ik zou ook met allemaal losse staande en tafellampen werken, eventueel een hanglamp uit het plafond laag naast de bank of het bed ofzo vind ik mooi.
En tip: doe dan alles Philips Hue of Ikea Tradfri, dan zet je heel makkelijk alles in 1 keer aan of uit met een afstandsbediening of je telefoon. + heel mooi warm dimmen. Zou echt niet meer zonder willen!

1 like

Sowieso kringlooooooop! De beste vondsten altijd.

1 like

Leuk die Ikea lamp!

Ik heb een wanddecoratie ik eindelijk wil ophangen, maar de hoek waar hij komt is best donker. En had al gezien dat het naast een lichtbron mooier staat.
Helaas is er geen lichtpunt. Wat zouden jullie doen?

Zit nu te googelen naar kleefbare ledjes voor er achter. Iemand ervaring? Of bestaat er een (hoek) lamp die zonder elektriciteit kan werken? Ben echt een noob met dit soort dingen…

Hoever is het stopcontact? Kun je met een verlengsnoer werken, die je uit het zicht kan werken?

Led is niet altijd mooi licht, zeker niet die plakledjes.

Dies ongeveer 4m er van af. Zou op zich kunnen als ik een geschikte lamp vind.

Ik dacht dat ik het had opgeslagen, maar kan het niet meer vinden. Een tijd geleden ging het over Sissy Boy banken en het merk waar dat eigenlijk van is en waar het goedkoper is als je direct bij hen besteld ipv de Sissy. Weet iemand dat nog?

Edit: BePureHome!

Ik kom binnenkort even spammen hoor!!
Vandaag wordt de vloer gelegd van ons nieuwbouw paleis. En de muren zijn nu gekleurd. En ik ga gewoon compleet nutteloos m’n kleed (waar ik zo teheeering blij mee ben) neerleggen vanmiddag :joy::joy:

We hebben dan geen keuken, badkamer, bed, bank whatever… MAAR WEL EEN KLEED :crazy_face::heart:

34 likes

Ligt heel erg aan de lampjes. Warm wit is een vrij te interpreteren begrip, dus wat de een verkoopt als warm wit is helder bij nummer 2 en kaars bij nummer 3. Ik heb hier bijvoorbeeld led warm wit in de boom hangen die geler zijn dan mijn oude halogeen lichtjes :sweat_smile:

2 likes

Hahhah jaaa zo leuk! Ik had ook als allereerste ding voor mijn huis een kleed gekocht en meteen zodra de vloer erin lag neergelegd :joy:

1 like

Ik ben superbenieuwd naar foto’s!!

1 like

Leuk!! Ben benieuwd, wij hebben volgend naar dit proces dus ik ga je zeker volgen!

1 like

Ik ben helemaal blij met onze nieuwe plantenpot

Maar mijn vriend was not amused. “Waarom staat er een half hoofd in onze vensterbank”
:sob::sob::sob:

Deze leukerd

21 likes

Ik vind het geweldig! Net als deze vazen:

5 likes

Ja haha ik ook dus! Zei al tegen hem “jij hebt gewoon geen smaak” haha maar toen was dat natuurlijk omgekeerde wereld😛

1 like

Waar komt deze vandaan? :slight_smile: vind 'm ook heel erg leuk!

H&M Home! Ben er erg blij mee, heel leuk met mijn grote varen erin

1 like

Ik zoek een zwarte sidetable, ongeveer zoiets:

Hoeft niet per se met twee planken. Deze kost 200 euro en dat vind ik nogal veel geld voor een beetje aluminium. Iemand enig idee waar ik iets soortgelijks kan vinden voor een lagere prijs?

Ik heb eentje van de Jysk! Voor €70. Tweede plankje is alleen lager dan op de foto.

1 like

Ik weet niet wat je er op wilt zetten maar ik heb deze van de action

Niet mega stevig, maar ik heb ‘m in de hal staan en dat is prima!

2 likes

Kwantum heeft ook veel van dit soort modellen