Je moet even kijken welk merk je er nu op hebt zitten, want het ‘ijzerwerk’ erachter is merkspecifiek, je kan dus Gira alleen vervangen door Gira en Busch-Jaeger alleen door Busch-Jaeger, bijvoorbeeld. Als je er achter bent welk merk je hebt kun je (voor zover ik weet) onbeperkt andere afdekraampjes kiezen (bijv. op sandervunderink.nl), die kosten niet veel, ik heb in ons hele appartement alles vervangen voor €100-150 uit m’n hoofd. Ik zie nu dat zwart wel iets duurder is dan wit (wat wij hebben).
Heeft iemand enig idee van welk merk deze gouden panter is? Heb Richmond al benaderd maar hij komt niet van hen helaas. Zoek al zolang een niet misvormde, lelijke panter voor in onze kast

Misschien dat je ergens een gekleurd exemplaar kan scoren bij de kringloop en 'm goud spuiten?
Heb tot nu toe alleen naar speelgoed gekeken maar de kringloop is ook wel een goeie ja!
Bij Janice (zijn vriendin) stond gister ofzo een story waar alle accessoires van zijn gekocht (zie sticker): als het goed is, komt de tijger van deze winkel:
Oh, slim! Dankjewel! Altijd ook diezelfde meubelzaak die elke bn’er sponsort .
Ja oa Dave Roelvink en André Hazes gingen in hun serie ook langs deze zaak om van alles uit te zoeken voor hun woning haha. Het is inderdaad die panter maar dan de grote versie, zal eens op hun website gaan kijken.
Oooh dat is helemaal top, €30 is niks. Dankje!
Waar halen jullie kunst (schilderijen/posters oid) voor aan de muur vandaan? Ik kom steeds uit bij Desenio, omdat ik niet weet waar ik anders moet zoeken. Ik zou alleen graag iets originelers aan de muur willen hangen.
Soms hebben ze bij de kringloop mega mooie dingen
Of bij interieurwinkels in de stad
Maar daar mag je nu niet heen natuurlijk haha
Je kan een eigen mooie vakantiefoto’s op A3-formaat afrukken? Posters van je favoriete kunst meenemen uit museumwinkels? Prints kopen van jonge kunstenaars? Dat soort dingen
Je kunt ook digitale prints op Etsy kopen en ze bijvoorbeeld bij Kruidvat als poster laten afdrukken.
Wat is een tekenmachine? Als ik er naar google vind ik vooral van die spirograaf dingen voor kinderen.
Een plotter?
Heel tof! Maakt hij dan zelf in het klein (digitaal) de tekening en die wordt dan in het groot door die tekenmachine getekend als ik het goed begrijp?
Wow super tof!
Dit is echt fantastisch
Omdat jullie altijd zulke goeie vondsten hebben;
Willen jullie mij svp helpen zoeken naar een hanglamp voor in mijn nieuwe hal?
Info
Het is een vrij grote ruimte dus heb besloten om voor een grotere hangende lamp te gaan (ipv iets kleins).
Denk iets met meerdere lampen. Je ziet nu overal hanglampen met verschillende kappingen (?) ook bij aantal influencers, met gerookt of grijs glas. Idee is leuk maar 2 vriendinnen hebben nu ook zoiets (kan ik het alsnog nemen hoor maar toch). Zou graag een twist willen, net iets anders.
Vind deze 2 soorten wel leuk, beide net andere stijl. Alleen jammer vh goud (ben meer voor zwart/zilver. Subtiel goud of brons detail kan wel). Glas/lampen mogen wel gekleurd zijn
Via Instagram volg ik bepaalde illustratoren en dat koop ik soms wat van. En op vakanties vind ik het ook leuk om kunst te kopen.