Interieurtopic #2 (Deel 1)

Betekent dat dat ze ooit op het EGF zat? wat leuk!

1 like

Haha ja!

Ik heb zoiets als die onderste op de muur en dat is er inderdaad een van Karwei, hij heet ā€œbleekrozeā€. Er is er ook een die heet ā€œvintage rozeā€ maar die vond ik erg oranje op de muur. (De foto’s op de website lijken er ook totaal niet op vind ik)

1 like

@tuula wat is de naam van jouw blog ook alweer? Ik wil even inspiratie opdoen haha!

Herkent iemand deze tafel - van een Nederlandse webshop dan weliswaar? Ik zoek iets vergelijkbaars, maar ik weet niet waar ik moet beginnen met mijn zoektocht.

Heeft iemand tips voor accessoires voor aan de wand bij een mannen game kamer/ mancave?

Isolatiemateriaal zodat je de herrie niet hoort.

Nee gein, voor mijn vriend hebben we hele grote posters van zijn favoriete films en games ingelijst.

7 likes

Via etsy kan je leuke dingen vinden! Als je wat zoekt op gaming, gaming room,… vind je wel wat.

1 like

Lol ik ben allang blij dat het allemaal in een andere kamer is!

Goede tips nu al dames, hahah ik zat vooral met van die letterborden in mn hoofd, niet bepaald stoer

1 like

Het is niet exact dezelfde maar ik vond deze:

https://www.goossenswonen.nl/p/kave-home-naanim-beige/94296/

Spaart diegene ook poppetjes oid van games? Anders is een vitrine kast misschien ook wel leuk.

Succes! Komt vast goed :crossed_fingers:

1 like

O god ja. Hele dozen vol poppetjes en kaartjes. De vitrinekast is een echte must… geniaal. Soms zit je zo vast in je eigen ideetjes en dan zoiets simpels van een ander helpt zooo goed

1 like

Ja, die vind ik ook best mooi. Ik kwam hem van de week tegen. Mijn voorkeur gaat uit naar helemaal (walnoot)hout, en die van Kave heeft een zwart onderstel. Desalniettemin prachtig. Hoe had je deze zo snel gevonden?

Via Google Image Searce. Helemaal walnoot kleur kwam ik daar ook tegen maar alleen op buitenlandse sites. Succes met zoeken!

1 like

Slim! Dankjewel. :pray:t4:

1 like

Ik heb een kleine werkkamer van vier vierkante meter. Ik wil graag de muren verven in heel lichtgeel of heel lichtblauw. Als ik bij flexa kijk bij kleurtjes die me mooi lijken, dan zijn die kleuren in de voorbeeldfoto’s eigenlijk nog best fel.
Heeft iemand heel lichtgeel of heel lichtblauw op zn muur en daar een foto van + de verfnaam?

Misschien kun je een kleur opzoeken die je mooi lijkt en de naam dan intypen op instagram. Met een # ervoor misschien, zo probeer ik het in deze lockdown periode op te lossen haha en verf te zoeken

1 like

Omg dit vind ik echt zo’n geniaal idee :exploding_head:

1 like

Volgens mij zit hier bij elkaar veel verf kennis. Ik zoek voor de kamer van mijn jongens een mooie kleur grijs zoals op de foto hieronder. Iemand DE tip? Alvast dank!

Cyber van Histor
Wild Dove van Flexa