Via Google Image Searce. Helemaal walnoot kleur kwam ik daar ook tegen maar alleen op buitenlandse sites. Succes met zoeken!
Slim! Dankjewel.
Ik heb een kleine werkkamer van vier vierkante meter. Ik wil graag de muren verven in heel lichtgeel of heel lichtblauw. Als ik bij flexa kijk bij kleurtjes die me mooi lijken, dan zijn die kleuren in de voorbeeldfoto’s eigenlijk nog best fel.
Heeft iemand heel lichtgeel of heel lichtblauw op zn muur en daar een foto van + de verfnaam?
Misschien kun je een kleur opzoeken die je mooi lijkt en de naam dan intypen op instagram. Met een # ervoor misschien, zo probeer ik het in deze lockdown periode op te lossen haha en verf te zoeken
Omg dit vind ik echt zo’n geniaal idee
Volgens mij zit hier bij elkaar veel verf kennis. Ik zoek voor de kamer van mijn jongens een mooie kleur grijs zoals op de foto hieronder. Iemand DE tip? Alvast dank!
Cyber van Histor
Wild Dove van Flexa
Even checken, dankje!
*update: cyber lijkt het precies te zijn, super!
Leuk! Succes
Niet helemaal interieur, maar wij hebben onder de trap een hele diepe kast waarvan we niet helemaal weten hoe we hem optimaal kunnen gebruiken. Er staat nu vooral wat voorraad, de stofzuiger, dweil etc.
De kast is denk ik een meter of 2 tot 2,5 diep en de deur zit in onze woonkamer, ik kan er een paar stappen in zetten en daarna moet ok bukken. Hebben jullie een handig idee? Zo’n inzetkast gaat bij ons helaas niet passen ivm dat de deur tegen een muur opent, dus daar is geen ruimte voor.
Dit zijn niet mijn foto’s, maar dit geeft wel een goed beeld van hoe de kast er van binnen uitziet.
Kan de inzetkast ook niet de andere kant op openen? Van wat ik begrepen heb hoeft zo’n kast in kast niet per se dezelfde kant op te draaien als de deur die ervoor zit.
Edit: hier hebben ze er ook gewoon 1 kunnen plaatsen
Wij hebben ook zo’n kast onder de trap (wel een stuk groter en kan erin staan). Wij hebben er planken opgehangen aan een zijde en daar kunnen wij behoorlijk wat voorraad kwijt. Ruimte aan de andere kant wordt benut door een steelstofzuiger, bezem etc.
@anon86562306 Oh thanks, ik wist niet dat dat kon! Die kan dan ook op het lijstje.
@Broodrooster Wat doen jullie dan verder met het diepe/lage deel? Daarvan weet ik niet zo goed wat ik ermee moet. Omdat de kast iets van 2,5 meter diep is voelt het een beetje zonde om er alleen planken in te maken, want dan laat ik nog een hoop ruimte onbenut.
Daar hebben wij spullen die wij niet zo vaak gebruiken in de originele verpakking (zoals gourmet, pizzapan, suikerspinmachine, slow cooker etc) opgestapeld.
Wij hebben ook aan 1 muur planken en aan de andere muur wat schoenenbakken van Ikea gehangen. In het verste deel liggen dingen als het campingbedje en het gourmetstel en de doos met verjaardagsslingers etc
Een vriendin van mij heeft er haar kapstok en dan is de hal heel mooi netjes en leeg!
Ik ben op zoek naar tijdelijk behang. Als in, ik wil behangen in een huirhuis, maar het moet verwijderbaar zijn als er verhuisd wordt ooit. Ik weet dat het in Amerika gebruikt wordt maar kan het hier niet echt vinden. Iemand een idee?
Vliesbehang is makkelijk te verwijderen, toch?