Ik wil heel graag mooie bos zijdebloemen voor op tafel, komt m’n vriend hiermee:
(En denk dat we dit serieus nog gaan kopen ook )
Ik wil heel graag mooie bos zijdebloemen voor op tafel, komt m’n vriend hiermee:
(En denk dat we dit serieus nog gaan kopen ook )
Sorry, een beetje late reactie, maar mijn vriend is enorm fan van displates, dat zijn eigenlijk gewoon metalen posters. We hebben nu een boel displates aan de muur hangen van onze favoriete series/games. Er zijn een hoop mooie te vinden in veel verschillende stijlen en ze zijn ook wel echt van goede kwaliteit. Dit is een stukje van onze muur:
Bij de kwantum hebben ze behang die je makkelijk weer kan verwijderen, waarbij je de baan er in zijn geheel af kan halen.
Heb zelf twee baantjes op een muur zitten waarbij er een niet goed zat(bobbelige muur dus liet wat los) en die heb ik er wel zo af kunnen halen. Maar ja dat was na een week weet niet of dat maanden later ook nog mogelijk is
Wow, wat gaaf! Ziet er erg goed uit, zie er ook een paar die ik herken. Dankjewel, echt n goede tip.
Is dat Iroh? Of heeel iets anders haha
Mijn vriend is fan van DBZ en heeft deze ingelijste posters (ze hangen alleen nog niet )
Oh gaaf! Waar kun je zoiets bestellen?
Hij heeft ze besteld via PlayStation Gear!
Dankje, nieuwe wereld gaat voor me open haha.
Als de winkels open gaan ga ik eens kijken!
Haha ja dat is Iroh inderdaad! Ik vind dat echt de mooiste die we hebben
Heel mooi inderdaad!
Wij hebben net de hele trap geschuurd. Maandag komt de schilder alle muren die je op de foto ziet worden cotton van VT wonen. De spijlen van de trap worden zwart en verder alles wit. En eind januari worden de treden bekleed met eiken. Eindelijk, ergerde me al zo lang aan de trap (je komt ook binnen bij de trap).
Oeh, dat gaat vast een mooi verschil maken!
Niet per se een vraag maar een ergernis/tip;
Heb afgelopen tijd gordijnen en vloerkleed op maat laten maken bij de Kwantum.
Je kunt zelf tapijt uitzoeken/afwerking, kleur en precies op maat laten maken. Omdat ik blijkbaar een afwijkende maat zocht voor de studeerkamer, kwam ik het niet tegen in de standaard collectie.
No ontving ik zowel bij mijn gordijnen als tapijt extra stof/materiaal dat overgebleven was. Best aanzienlijke stukken nog. Wel netjes ergens want je hebt er kennelijk voor betaald
Maar geef het gewoon duidelijker aan
Bij gordijnen denk ik. Als ik dit had geweten, had ik deze stof nog wel extra laten innemen, heb in div. kamer een bocht (erkers, balkon deuren). Dus beetje zonde om er nu pas achter te komen, weer extra wachttijd als ik dit wil laten doen. Bovendien heb ik alleen stof betaald/gekregen. Het innemen komt er extra bij (wat prima is dan)
Bij het vloerkleed is het echt belachelijk. Het “extra” stuk tapijt is nog groter dan mijn eigen vloerkleed! Nu gaat mijn moeder het met de hand festonneren en thuis gebruiken maar… had dit ook liever door Kwantum zelf machinaal laten afwerken.
Gordijnen had ik online besteld. Wel hun instructie opgevolgd om 1 grote bestelling te plaatsen zodat zij kunnen nagaan of je stof-voordeel kunt behalen, maar missch is dat mis gegaan
Vloerkleed heb ik in de winkel besteld. Had die mdw wel kunnen opmerken van: je hebt rest “afval” dat je er gratis bij krijgt en wat nog meer is dan je eigen bestelling, wil je daar nog iets extra’s mee? Had ik voor mijn eigen studiekamer net zo goed nog een groter kleed kunnen krijgen, voor datzelfde bedrag (behalve paar euro extra garen voor de rand). Ik helemaal op de cm meten
raar toch? Of ben ik een zeikerd
Phoe missen jullie ook licht in je woonkamer nu de kerstboom weer weg is?
Ik heb een zwarte grote kast in de woonkamer van metaal. Dat is nu dus een groot zwart gat… Wat zou ik er eventueel in kunnen doen dat licht geeft? Vaak is ie op batterijen zo lelijk licht…
vind je lichtstrips leuk? die kun je om schilderijen heen doen of achter de kast of de bank. Als je een grote woonkamer hebt kun je de bank ook 20 cm van de muur aftrekken en erachter een soort vensterbank maken en daar kleine lampjes en plantjes opzetten.
ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd maar anders zoek ik een voorbeeldje voor je!
Ik vind het ook altijd mooi om een lamp op de grond te zetten, in de hoek (evt naast de tv kast als die in de hoek staat?). Dan reflecteert het licht tegen twee muren en geeft heel zacht licht, ipv dat een lamp op een plank zo in je ogen schijnt. Beetje hetzelfde idee als het indirecte licht van de kerstboom!
(Of doe zoals ik haha - vandaag de kerstboom en alle kerstspullen opgehangen maar een lichtsnoer achter de bank laten hangen voor de donkere dagen )
Weet iemand een woonwinkel waar ze wel een beetje leuke kortingen geven? Ik wil nieuwe eetkamerstoelen en hoopte nog een leuke actie tegen te komen. Maar op woonwinkels zoals Goossens oid geven ze 10% korting. Dat is echt net niks