Ik kan het me goed voorstellen, ik zou precies hetzelfde hebben, dus heeft helemaal niks! Ik hoop dat jullie hem snel weer vinden! Is ie gechipt? Asiel gecheckt? Supernaar hoor!
Ik denk een lang en een kort gordijn. Bij iets in het venster (plissé) houd je misschien kieren, maar daar zijn ook weer oplossingen voor, dus zou ook kunnen.
Duettes! Wij hebben dit ook op eenzelfde soort deur, is erg mooi.
Moet even mijn frustratie kwijt hoor. Ik zoek een vierkant dienblad zonder houtpatroon, liefst in een donkere kleur. Deze van Stoned is de droom:
Maar € 110 vind ik een beetje duur + misschien niet zo handig om te verzetten (want jammer genoeg moet het ding ook functioneel zijn).
Mocht iemand toevallig een tip weten (ik heb al gekeken bij Casa, Kwantum, Leen Bakker, Ikea, Jysk, H&M Home, Zara Home, Sostrene Grene, Action en Dille & Kamille ) 't is zeer welkom!
Moet echt vierkant zijn? H&M home heeft een rechthoekige donkergrijze marmeren.
Maar je zegt dat je daar hebt gekeken dus 🥸
Heb even op de NLse site gekeken, die is niet beschikbaar in België! We hebben een lange ovalen tafel en ik denk dat vierkant het mooist zou staan, al is de vorm wel de eerste toegeving die ik wil doen… Ik zet 'm op mijn lijstje, bedankt!
Tadaa (bezorgen in België)
Is dit iets? Er zijn twee donkere kleuren
Ze hebben een rechthoekige bij de karwei.zal even kijken of ik een foto kan vinden.
edit:
Karwei, koopje daar!
Wow die is perfect, dank je!!
@Clarity en @anon37863697 thanks! Karwei bezorgt jammer genoeg niet in België. Zou het niet erg vinden om de grens over te steken als er geen covid zou zijn haha.
Iemand van hier in NL laten bestellen en dan doorsturen naar jou? Is wel extra qua verzendkosten, maar ik zou het bijv niet erg vinden dat te doen?
Da’s heel aardig maar ik denk dat ik voor die van Westwing ga! Die is vierkant en precies wat ik zocht
Ben door jullie geïnspireerd om ook zo’n bankje of 2 van Lanterfant te kopen. Die gele vind ik erg leuk en lekker vrolijk. Kende die site helemaal niet.
Mijn apothekerskast van Made is vandaag dan eindelijk binnen! Was in november besteld.
Wil daar heel graag deze spiegel van hen bij, duurt ook weer 12 tot 14 weken voor hij er dan is. Zo lang
Die levertijden van Made… echt verschrikkelijk. 🥲 Wel een mooie kast!!
Wat een prachtige kast zeg! En MADE is zo irritant met lange tijden. Mag ik weten welke kleur roze je op de muur hebt geverfd? Ziet er echt mooi uit.
Dank je! Ben even naar de schuur gelopen want daar stond nog een blik:
Ben er ook nog steeds blij mee. Heb deze kleur nu zo’n 4 jaar en er moest ivm nieuwe meubels weer geschilderd worden. Was nog niet op deze kleur uitgekeken dus een half jaar geleden weer hiervoor gekozen.
Wij hebben ook de Nelson, die zit inderdaad heel lekker, stevig maar niet te hard. Wij hebben m nu 2,5 jaar en de stof is een beetje gaan pillen op de plek waar mijn man altijd zit maar dat is het. Alleen, @the.rebel.club, jij hebt ook katten toch? Want kattenharen krijg je van de tweed-achtige stof die wij hebben wel moeilijk af.
Farrow and ball heeft meerdere van die dieprode kleuren, denk dat Eating room red wel in de buurt komt
Met zo’n kleur heb je wel meerdere lagen nodig om dat donkere effect te krijgen denk ik. Misschien nog een laagje erover proberen?
Ik zoek een fatsoenlijke degelijke staande passpiegel, liefst met zwarte rand/lijst. Iemand nog tips? Zag er één bij Xenos, maar zag er beetje gammel uit. Had er net voor de lockdown één bij Leen Bakker gezien, maar vind die nu niet meer terug.