Interieurtopic #2 (Deel 1)

Kees Smit schijnt fantastisch te zijn @Kiss-the-Girl
Vrienden waren daar geweest en helemaal enthousiast, je schijnt er echt enorme keuze te hebben in soorten meubels en voor ongeveer elk budget

1 like

Table du Sud! Ook een ovale. :smiley:

1 like

Oeh dankjewel, kende die site nog niet en er staan wel veel mooie tafels tussen! Wel veel hele dure. 🥲 Welke heb jij?

Ik heb ook van table du sud een ovale tafel. Wij hebben de pomm (die heette hiervoor anders), in het zwart met zwart onderstel! Ben er heel blij mee!

1 like

Een zwarte ovale 200x110 met een facet van 20. En een XX poot 10x4 metaal. Heb er niet echt een goede foto van haha maar we zijn er erg blij mee! En wel prijzig, dat klopt. Wij hebben €1575.

De volgende keer zal ik zelf kiezen voor een iets dunner blad ipv de facet van 20 (dus het blad loopt schuin naar binnen zeg maar) maar dat is natuurlijk smaak verschillend!

1 like

Ik ben erg tevreden over Buitenhof tuinmeubelen. Veel verschillende stijlen en je kan vrijwel alles zelf samenstellen.

1 like

Bij de meubelimporteur, wij hebben een ronde maar heel erg blij mee. Volgens mij hebben ze ook ovale tafels en ik vond het niet duur :grin:

Wij verven de woonkamer met Farrow & Ball en normaal stinkt het huis enorm door de verf maar met deze verf ruiken we helemaal niets?? Wat fijn dit!

2 likes

En heb je hier zelf ervaring mee? Blijft het goed zitten?

1 like

Jongens… ik kan dit echt niet he… ik heb een nieuw appartementje en ik kan echt geen keuzes maken.

Wat vinden jullie voor een kleine woonkamer: Ral 9010 of gewoon wit op het plafond en de muren?

En stel ik kies voor wit op het plafond om het ruimtelijker te laten lijken en voor 9010 omdat ik echt geen klinische uitstraling wil… lijkt ral 9010 dan niet gewoon vies vergeeld?

Gewoon wit en ja 9010 lijkt vergeeld naast gewoon wit. Je kunt ook kiezen voor wit op het plafond en de andere muren een lichte kleur ipv een wittint

2 likes

Wij hebben wit met een rozetint op de muur (flamingo white heet de kleur) en vind dat echt heel mooi fris en toch gezellig/warm

1 like

En wel gewoon wit op het plafond?

Ja! Ik weet niet wat voor wit erop zit maar het is nieuwbouw dus dat zal wel spierwit zijn haha

1 like

Zoals al eerder genoemd: Kees Smit! Echt een fijne winkel met super veel keuze.

@S.onrisa ik zou zelf altijd voor gewoon wit gaan. De vorige bewoners hadden alles 9010 en het zag er super vergeeld uit. Hebben nu alles wit gemaakt maar de trap naar zolder moeten we nog opnieuw lakken dus die is nog 9010, ziet er echt niet mooi uit naast het wit in de gang. Wit wordt snel klinisch als je het verder niet aankleedt, doe je dat wel dan oogt het gewoon fris en netjes (vind ik). Zou sowieso voor een mooi behang kiezen of een kleur op een wand. Arte bijvoorbeeld heeft mooi behang.

4 likes

Ik heb alles witwit. Het steekt niet mooi af bij de woningbouw deuren en deurposten haha maar ik heb het verder gewoon met meubels en crap aangekleed. Als ik mijn huis iets niet vind, is het klinisch.

1 like

Ik heb een wit plafond en de niet-gekleurde muren zijn 9010. De kozijnen/deuren/keuken in mijn appartement zijn niet witwit dus nu steekt het niet af, maar het is heel persoonlijk

1 like

Ik zoek verf in deze kleur, iemand die een tip heeft?

Ik moet meteen denken aan Denim Drift van Flexa

Thanks, maar die is wel erg donker! Heb inmiddels een ander tintje besteld

2 likes