Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik zoek verf in deze kleur, iemand die een tip heeft?

Ik moet meteen denken aan Denim Drift van Flexa

Thanks, maar die is wel erg donker! Heb inmiddels een ander tintje besteld

2 likes

Ik zag net een advertentie van Click n Tile, iets meer next level dan plaktegels maar resultaat ziet er erg mooi uit!

1 like

Heeeft iemand ervaring met de banken van Sofacompany? We hebben een leuke op het oog en lees inline eigenlijk allemaal lovende recensies, maar gaat met name over service en niet per de kwaliteit van de bank na jaren. Goedkoop zijn ze namelijk niet per se :sweat_smile:

Wel leuk zo die muur met 1 laag, lijkt een behangetje ofzo.

En qua tafels, ik ben echt fan van ronde tafels. Zeker omdat zoveel andere dingen in het interieur al ‘hoekig’ zijn (vaak) en het is gezellig eten

1 like

Ik ben ook fan van ronde tafels @Reflect. Mijn vriend helaas niet, dus wij gaan zelf voor de middenweg: ovaal. :nerd_face:

3 likes

Ik heb er nu al 1 3/4 jaar eentje, ook met het intensieve gebruik van afgelopen jaar is hij nog mooi!

1 like

Chill! Welke hebben jullie? Is die na 1,5 jaar nog steeds in het assortiment? Wij willen namelijk een modulaire bank en hopen op ten duur, als we een groter huis hebben gevonden, een extra module bij te kunnen kopen om hem groter te maken. Maar dan moet de collectie wel een beetje stabiel zijn bij Sofacompany haha

1 like

Ik heb die van mij nu bijna twee jaar en nog steeds tevreden! Sommige mensen vinden hem te stevig zitten, maar ik vind dat juist fijn en heb ook het idee dat hij daardoor langer mooi blijft. Edit: Ik heb de Vera trouwens.

1 like

Ja, wij hebben een Astha. Goed plan! Wel spannend of de collectie dan nog hetzelfde is indd.

1 like

Hier heel tevreden over Nelson van Sofacompany, zit goed en stevig en je kan er heerlijk met z’n tweeĂ«n op hangen/liggen of met z’n vieren op zitten (bij bezoek). Stof is mooi en levering ging soepel. Heb hem nu een half jaar, dus weet nog niets over slijtage.

Ik zou kijken of je een bank met meerdere tinten/kleuren kan kopen. Als je nu enkele jaren op je bank zit en daarna precies die kleur bij je bank aanschuift is de kans groot dat je kleurverschil gaat zien.

2 likes

Tuincentrum Osdorp heeft altijd een enorme tuinsetafdeling. Mijn ouders hebben daar een set van en zij zijn heel tevreden.

1 like

Kijkt er iemand nu VT wonen?
Iemand meekregen wat dat spul was wat ze op de wand deden in de slaapkamer? Die kleine stukken behang oid?

Ben nu niet ah kijken maar de vorige keer waren dat leer tegels

1 like

Oval room Blue of dix blue van farrow en ball?

1 like

Thanks, gevonden! Had gemist dat het leer was.

1 like

Zo’n patroon zul je nooit echt weggeverfd krijgen, ook niet met meerdere lagen (had dit in mijn vorige huis waarbij de voorganger lelleke dingen had geschilderd).

Ik zou denk ik een houten tafel met zwarte poten doen. Of helemaal zwart? Verder gewoon rechthoekig, heb dat zelf ook tegen zo’n muur staan en vind dat handiger dan een ronde. Ik heb zelf een houten blad en poten van woood via karwei. Gewoon degelijk XD. Bij ikea hebben ze in rechthoekig ook wel een zwarte (of dat mega donkerbruine van ikea?) tafel, heb ik zelf ook naar gekeken destijds.

1 like

Volgens mij heeft westwingnow zulke banken? Weet alleen de kleuren nuet, dus misschien een loze tip :sweat_smile: